تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل اداره کار در کلاهدوز + شکایت از کارفرما در کلاهدوز

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل اداره کار در کلاهدوز + شکایت از کارفرما در کلاهدوز اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید .

 

 وکیل اداره کار در کلاهدوز + شکایت از کارفرما در کلاهدوزوکیل اداره کار در کلاهدوز + شکایت از کارفرما در کلاهدوز

رسیدگی به اختلاف‌های میان کارگر و کارفرما به چه صورت است؟

معمولا هنگامی‌که روابط شغلی میان کارگر و کارفرما به مشکل برمی‌خورد، به‌طوری‌که امکان حل و سازش وجود نداشته باشد؛ شاهد شکل‌گیری دعاوی مربوط به قوانین کار برای مطالبه‌ی حقوق تضییع شده‌ی هر کدام از طرفین، هستیم. مراجعی که برای حل و فصل مشکلات میان کارگر و کارفرما در نظر گرفته شده‌اند؛ ادارات کار می‌باشند.

رسیدگی به اختلاف‌های میان کارگر و کارفرما در ادارت کار، شامل هیئت‌های تشخیص (در مرحله‌ی اول) و هیئت‌های حل اختلاف (در صورت دادخواست تجدید نظر) هستند. این مراجع در هر استان کشور با توجه به جمعیت کاری مناطق، توزیع شده‌اند. در تهران با توجه به وسعت و جمعیت بالای جامعه‌ی کاری، ادارات کار متعددی در مناطق مختلف در نظر گرفته شده‌اند، که اداره کار کلاهدوز یکی از این مراجع است.

حل و فصل پرونده‌های مربوط به حوزه‌ی قوانین کار مثل هر مبحث حقوقی دیگر با توجه به تعدد مواد قانونی، نیازمند دانش و تجربه‌ی تخصصی می‌باشد که تجزیه و تحلیل این مسائل توسط وکلای متخصص اداره کار صورت می‌پذیرد و کارگر یا کارفرما جهت کسب نتیجه‌ی بهتر و دفاع از حقوق خود باید اقدام به اخذ وکیل متخصص اداره کار کنند. در واقع یک وکیل کار کارآزموده و قابل اعتماد، در تمامی اموری که مورد اختلاف بین کارگر و کارفرما است؛ مانند حق بیمه، بیمه‌ی بیکاری، امور مربوط به قرارداد، حق سنوات و … تسلط داشته و قادر به دفاع از موکل خود برای احقاق حق‌شان می‌باشد.

چنان‌چه در امور مربوط به اداره کار کلاهدوز، احتیاج به وکیل کارآزموده و توانا داشتید، موسسه‌ی حقوقی تهران وکیل با داشتن چندین وکیل مجرب زن و مرد بهترین گزینه برای شما می‌باشد.

ویژگی های یک وکیل اداره کار در کلاهدوز

وکیل اداره کار یک شخص دانش آموخته رشته حقوق است که پروانه‌ی وکالت خود را از کانون وکلای دادگستری دریافت کرده و بر حسب علاقه و تجربه‌ی خود تصمیم گرفته به‌طور تخصصی به‌عنوان وکیل اداره کار فعالیت کند. به این ترتیب، دارای توانایی و اطلاعات کافی در تمامی اموری که مورد اختلاف بین کارگر و کارفرما است من‌جمله قوانین اداره کار، بیمه و تمامی بخشنامه‌‌های اداره کار می‌باشد و به تمامی شعب اداره کار مثل اداره کار کلاهدوز دسترسی داشته و با روند پیگیری پرونده‌هایی که مرتبط با اداره‌ی کار اند، آشنایی کامل دارد.

اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل اداره کار می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین برای مشاوره حقوقی درباره شکایت از کارفرما می توانید با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

وکیل اداره کار در کلاهدوز وکیل اداره کار در کلاهدوز

نحوه اجرای حکم در اداره کار کلاهدوز

رسیدگی به این اختلافات در اداره کار در دو مرحله بدوی و تجدید نظر، صورت می‌پذیرد؛ در ابتدا هیئت تشخیص با تکیه بر مستندات و شواهد موجود اقدام به صدور رأی بدوی خواهند کرد و سپس در صورت اعتراض یکی از طرفین شکایت، هیئت‌های تجدید نظر مجددا اقدام به بررسی پرونده می‌کنند.

هیئت تشخیص ادارات کار من‌جمله اداره کار مینی سیتی متشکل از سه عضو است؛ نماینده‌ی وزارت کار، نماینده مدیران صنایع و نماینده‌ی کارگران که اعضای هیئت تشخیص را تشکیل می‌دهند. و پس از جلسه‌ی طرفین شکایت یا وکیل‌شان با اعضای هیئت، رای صادر می‌گردد. البته در صورت عدم حضور طرفین در جلسه، خللی در روند صدور رای وارد نمی‌شود. به‌همین خاطر و شناخت وکلای متخصص اداره کار توصیه می‌شود تا از وکیل اداره کار کریم خان که دارای تجربه و شناخت کافی از شعبه و نحوه‌ی دادرسی آن است، در پرونده‌های خود یاری بگیرید.

شکایت از کارفرما در کلاهدوز به چه صورت می باشد؟

کارگر شخص حقیقی می‌باشد و شامل اشخاص حقوقی نمی‌شود، در ماده‌ی 2 قانون کار، کارگر این‌گونه تعریف شده که شخصی است که به درخواست کارفرما در مقابل دریافت حق‌السعی اعم از مزد، سهم و یا… کار می‌کند. طبق ماده 3 قانون کار کارفرما نیز این‌طور معرفی شده که شخصی حقیقی یا حقوقی است که کارگر به درخواست وی در مقابل دریافت حق‌السعی کار می‌کند، مسئولان و مدیران کارگاه، نماینده‌ی کارفرما محسوب شده و کارفرما مسئول تمامی تعهداتی است که نمایندگان وی در قبال کارگر بر عهده می‌گیرند.

 شکایت از کارفرما در کلاهدوز شکایت از کارفرما در کلاهدوز

عمده‌ی دعاوی مربوط به قوانین کار، شکایت کارگر از کارفرما به دلایلی چون عدم پرداخت به‌موقع حقوق، بیمه، سنوات، اخراج و حتی بهره‌کشی اضافه از کارگر می‌باشد. به ‌این ترتیب كارگر برای طرح شکایت خود باید به اداره کاری که کارگاه در حوزه‌ی آن واقع شده، رجوع کرده و درخواست خود را حداكثر در دو صفحه نوشته و آن را ثبت نماید و تحویل مسئول دبیرخانه‌ی اداره كار دهد. البته با توجه به این‌که قانون کار از افرادی حمایت می‌کند که طبق شرایط و مدارک، واجد شرایط باشند، داشتن وکیل متخصص اداره کار می‌تواند بسیار راهگشا باشد. چنان‌چه قصد شکایت از کارفرما در محدوده‌ی کلاهدوز را داشتید؛ می‌توانید با وکلای مجرب کار تهران وکیل تماس بگیرید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *