تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل خانم برای طلاق توافقی

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

امروزه بر کمتر کسی پوشیده است که دقت، پشتکار و مسئولیت پذیری خانم ها در انجام امورقضایی ، اگر بیشتر از آقایان نباشد کمتر نیست . به همین دلیل بیشتر افراد دنبال وکیل خانم برای طلاق توافقی می باشند.

 

وکیل خانم برای طلاق توافقی

 

چنانچه زوجین برای طلاق توافقی در مورد حقوق و مسائل مالی و غیر مالی خود به توافق رسیده اند یا زن از همسر خود بنا بر شرایط زندگی ، مانند مواردی که شوهر معتاد است و زن فرصتی برای ترک به او داده است، می خواهد وکالت نامه ای از او داشته باشد تا چنانچه تصمیم بر جدائی قطعی گردید بتواند با استفاده از این وکالت نامه اقدام به طلاق نماید. توجه داشته باشید این وکالت در دفتر اسناد رسمی تنظیم می گردد و شروط آن از سوی سردفتر بی طرفانه تنظیم شده است .

زوجه نیز باید توجه کند که این وکالت نامه به معنی وقوع طلاق نیست و باید بعد از دریافت این وکالت نامه با وکیل دادگستری ( خانم یا آقا )، به دادگاه مراجعه نماید چرا که زوج به او وکالت داده تا بعد از اخذ گواهی عدم امکان سازش خود را مطلقه نماید و مراجعه به دادگاه و اعلام وکالت فقط از طریق قانونی و اعلام وکالت قضائی امکان پذیر است پس او باید در توافقات خود مراجعه به وکیل خانوم و پرداخت هزینه های طلاق توافقی را نیز در نظر بگیرد.

وکیل خانم برای طلاق توافقی

در گروه وکلای تهران ، جمعی از وکلای پایه یک با تجربه خانم و آقا گرد هم آمده اند و پرونده های مربوط به طلاق توافقی، طلاق از طرف زن و طلاق از طرف مرد، عمدتا توسط وکیل مجرب خانم انجام می شود. وکلای خانمی که سال ها تجربه در زمینه پرونده های خانوادگی دارند و در کمترین زمان و با بهترین کیفیت پرونده ها را به سر انجام می رسانند.

همچنین با داشتن علم و تخصص و تجربه لازم و کافی از قوانین قضایی و همچنین شناخت و ارتباط موثر و به روز با مراجع و مراکز قضایی با تأکید بر اخلاق حرفه ای ، به حفظ حقوق موکلین و دفاع از منافع آنان می پردازد و گروه وکلای تهران نیز با داشتن تجربه و تخصص لازم در این مراجع، امادگی ارائه خدمات تخصصی داوری را دارد.

اگر میخواهید که طلاق توافقی شما توسط مجربترین وکلای دادگستری پایه یک انجام شود و قصد دارید که یک وکیل خانوم طلاق توافقی شما را انجام دهد می توانید به گروه وکلای تهران بسپارید. موسسه ما با دارا بودن تیم قوی وکلا، متشکل از خانم و آقا دادخواست شما را سریعا به جریان میاندازند.

مزایای وکیل خانم برای طلاق توافقی :

  • در صورت اختیار وکیل نیازی به حضور شخصی وکیل اختیار کرده است در دادگاه نیست.
  • برای کسانی که تا کنون با دادگاه سر و کار نداشته اند، گذشته از نا آگاهی نسبت به قوانین طلاق توافقی، استرس و اضطراب مواجه با قاضی و حضور در دادگاه وجود دارد. روشن است طرفی که وکیل اختیار کند دچار اینگونه اضطراب ها نخواهد شد.
  • عده ای از مردم با توجه به شخصیت، شغل و سایر مسایل معتقدند که اگر در مجتمع قضایی خصوصا دادگاه خانواده حضور پیدا کنند چه بسا که با شخص آشنا و یا از اقوام رو به رو شوند و این به زعم آن ها برای آبرویشان خوب نیست، گذشته از درست و غلط بودن این اعتقاد که جنبه شخصی دارد، بودن وکیل به جای موکل این مشکل را حل می کند.
وکیل خانم برای طلاق توافقی

اگر برای طلاق توافقی خود نیاز به وکیل مجرب خانم دارید می توانید از گروه وکلای تهران که دارای 120 وکیل خانم می باشد، کار طلاق توافقی خود را به انها بسپارید. در این زمینه با ما تماس بگیرید و با وکیل پایه یک دادگستری مورد نظر، مشاوره حقوقی حضوری و یا تلفنی ( بدون پرداخت هزینه ) تخصصی بگیرید.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در باب طلاق توافقی یا گرفتن مشاوره از وکیل طلاق توافقی می توانید با شماره های موجود در وب سایت تهران وکیل تماس حاصل فرمایید.

برای ارتباط با وکیل خانواده متخصص به صفحه فوق مراجعه نمایید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *