تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل طلاق ارزان

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع  وکیل طلاق ارزان  اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید.

 

وکیل طلاق ارزانوکیل طلاق ارزان

طلاق از جمله دعاوی و پرونده های مهم و رایج مرتبط با امور خانوادگی محسوب می شود که دادگاه خانواده صلاحیت رسیدگی به آن را دارد. اگر چه همیشه سعی بر آن بوده است که اختلافات و مسائل میان زوجین به نحو درستی حل شود اما گاهی چاره ای جز طرح دعوای طلاق باقی نمی ماند.

پیگیری دعوای طلاق در دادگاه خانواده با توجه به تشریفات خاص قانونی لازم برای رسیدگی دارای پیچیدگی های خاصی می باشد. لذا لازم است برای طرح دعوای طلاق به یک وکیل مجرب و متخصص در امور خانواده رجوع کنید.

با توجه به شرایط دشوار اقتصادی بسیار شاهد این امر هستیم که اشخاص از مراجعه به وکیل متخصص و بهره مندی از خدمات مشاوره ی حقوقی صرف نظر می کنند. لذا لازم است استفاده از خدمات وکیل معاضدتی یا خدمات وکیل طلاق ارزان بیش از پیش و با هدف دسترسی عموم افراد جامعه و ایجاد فرصت برابر مورد توجه قرار گیرد.

در این راستا موسسه ی حقوقی تهران وکیل مفتخر است که با حضور کادر تخصصی وکلای متخصص در امور خانوادگی و طلاق و ارائه ی انواع خدمات مشاوره ی حقوقی در حل مسائل و چالش های حقوقی شما کمک رسان باشد.

وکیل متخصص در امور خانوادگی

برای بررسی لزوم اهمیت بهره گیری از خدمات مشاوره ی حقوقی در طلاق و مشورت با وکیل متخصص در امور خانوادگی لازم است کمی در خصوص انواع دعاوی خانوادگی و مرجع صالح به رسیدگی در این دسته از دعاوی و پرونده ها بدانیم‌. به طور کلی با گسترش حجم دعاوی خانوادگی مرجع خاصی برای رسیدگی به این دسته از دعاوی به نام دادگاه خانواده تشکیل شده است.

بر این اساس و مطابق با قانون حمایت از خانواده مصوب ۱۳۹۱ دعاوی خانوادگی که دادگاه خانواده صلاحیت رسیدگی به آن را دارد عبارتند از:

نامزدی و خسارات ناشی از برهم ‌ زدن آن،نکاح دائم، موقت و اذن در نکاح، شروط ضمن عقد نکاح، ازدواج مجدد، جهیزیه، مهریه، نفقه زوجه و اجرت‌المثل ایام زوجیت، تمکین و نشوز،طلاق، رجوع، فسخ و انفساخ نکاح، بذل مدت و انقضای آن، حضانت و ملاقات طفل، نسب، رشد، حجر و رفع آن، ولایت قهری، قیمومت، امور مربوط به ناظر و امین اموال محجوران و وصایت در امور مربوط به آنان، نفقه اقارب، امور راجع به غایب مفقودالاثر ، سرپرستی کودکان بی‌سرپرست، اهدای جنین، تغییر جنسیت.

در این میان یکی از دعاوی بسیار مهم خانوادگی، دعوای طلاق است. دعوای طلاق اگر چه طبق قانون با درخواست زوج به عمل می آید اما در موارد خاص و استثنایی مانند عدم پرداخت نفقه توسط شوهر، اعتیاد شوهر به مواد مخدر، اثبات شرایط عسر و حرج زوجه و… امکان تقاضای درخواست طلاق از جانب زوجه نیز وجود دارد که البته تشریفات بسیار طولانی تری به همراه دارد.

مطابق با قانون ضمن دعوای طلاق بایستی تکلیف حقوق مالی زوجه مانند نفقه، مهریه، اجرت المثل ایام زوجیت و… مشخص شود، همچنین طرح دعوای طلاق و پیگیری آن نیازمند تقدیم دادخواست و تشریفات خاصی است که با سایر دعاوی متفاوت است برای مثال در دعوای طلاق و ضمن طی مراحل دادرسی آن لازم است پرونده برای داوری ارسال شود. طبیعتا آشنایی با چنین تشریفات پیچیده ای نیازمند رجوع به یک وکیل متخصص در امور خانوادگی است.

 

وکیل طلاق ارزانوکیل طلاق ارزان

وکیل طلاق ارزان

با وجود هزینه ی بالای حق الوکاله وکلا و بهره گیری از خدمات مشاوره ی حقوقی بسیار دیده می شود که اشخاص از رجوع به یک وکیل متخصص صرف نظر می کنند و خود راسا پیگیری دعوای طلاق را به عهده می گیرند در حالی که نا آگاهی از روند دادرسی ممکن است مشکل شما را دو چندان کند و به تبع آن حتی لازم شود دوباره طرح دعوا کنید و چنین مسئله ای به معنای صرف هزینه ی مجدد و اطاله ی دادرسی است.

با این حال ارائه ی خدمات رایگان مشاوره حقوقی و امکان رجوع به یک وکیل طلاق ارزان متخصص هم یک نیاز مهم است که لازم است موسسات حقوقی به آن توجه کافی و لازم را داشته باشند. 

وجود انواع نهاد های قانونی چون وکیل معاضدتی برای ایجاد فرصت برابر در استفاده از خدمات حقوقی و حمایت از افراد معسر و کم درآمد اگر چه اقدامی مثبت و در خور توجه است اما لازم است موسسات حقوقی معتبر نیز با درک صحیح از این مسئله موجبات بهره مندی اشخاص از خدمات مشاوره ی حقوقی رایگان و رجوع به وکیل طلاق ارزان متخصص را فراهم آورند.

وکیل طلاق ارزان متخصص

در انتخاب وکیل طلاق ارزان متخصص آن چه بسیار حائز اهمیت است توجه به تخصص و مهارت و دانش علمی و عملی وکیل است.

توجه داشته باشید که همانطور که در رشته ی پزشکی شاهد تخصص های مختلف هستیم و لازم است در مورد هر بیماری به پزشک متخصص همان حیطه مراجعه کنیم، در خصوص وکالت نیز لازم است با تفکیک دعاوی مختلف حقوقی، کیفری، ثبتی، خانوادگی و… به وکیل متخصص در همان حیطه رجوع کنیم.

بنابراین برای انتخاب وکیل طلاق ارزان متخصص توجه داشته باشید که باید به سراغ یک وکیل متخصص در امور خانوادگی بروید. بررسی رزومه کاری وکیل طلاق ارزان و میزان موفقیت او در دعاوی طلاق می تواند راهنمای شما در یک انتخاب صحیح و به جا باشد.

 

وکیل طلاق ارزانوکیل طلاق ارزان

بهترین وکیل طلاق ارزان

با وجود موسسات حقوقی مختلف و دفاتر وکالت متعدد آشنایی با انواع خدمات مشاوره حقوقی رایگان و انتخاب بهترین وکیل طلاق ارزان ممکن است دشوار به نظر برسد اما همانطور که گفته شد بررسی رزومه کاری وکیل و موفقیت او در پرونده های مشابه می تواند بسیار کلیدی و موثر واقع شود.

طبیعتا بهترین وکیل طلاق ارزان وکیلی است که شما را در خصوص میزان حق الوکاله به چالش نمی کشد و تمام تلاش خود را جهت خروج شما از چالش حقوقی پیش آمده به کار می بندد.

 بهترین وکیل طلاق ارزان ضمن درک کامل این مسئله که مشکلات و مسائل خانوادگی در ارتباط با حریم خصوصی شما است، مشاور امین و راز دار شما می باشد به طوری که در طرح مسائل خود با او احساس آرامش و راحتی می کنید.

وکیل طلاق ارزان تضمینی

اگر چه همگی ما با عنوان وکیل طلاق ارزان تضمینی مواجه می شویم و شاید در نگاه اول این گونه گمان کنیم که وکیل طلاق ارزان تضمینی دقیقا همان چیزی است که ما به دنبال آن بودیم و در حقیقت ایده آل ترین انتخاب است. اما توجه داشته باشید که عنوان وکیل طلاق ارزان تضمینی تنها یک عنوان واهی است و شاید حربه ای برای اخذ حق الوکاله بالا باشد.

در حقیقت از آن جا که تصمیم گیرنده ی نهایی در دعاوی حقوقی و خانوادگی از جمله دعوای طلاق، قاضی دادگاه است و نه وکیل، هیچ تضمینی جهت پیروزی موکل در دعوا وجود ندارد. در حقیقت وکیل مجرب با تکیه بر دانش و توان علمی و عملی خود تمام تلاش خود را جهت احقاق حقوق از دست رفته ی موکل خویش به کار می بندد اما تضمینی وجود ندارد و حتی طبق قانون قبول وکالت به صورت تضمینی جرم است و برای وکیل ممکن است انفصال دائم از حرفه ی وکالت را در پی داشته باشد.

بنابراین توصیه می شود برای انتخاب یک وکیل طلاق مجرب به توانایی و سوابق علمی و عملی او در دعاوی توجه داشته باشید و به دنبال عناوین واهی چون وکیل طلاق ارزان تضمینی نباشید.

وکیل طلاق ارزان آنلاین

امروزه بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی و اینترنت با توجه به فراگیری و توسعه ی خدمات الکترونیک یک ضرورت مهم تلقی می شود. در این میان غالب موسسات حقوقی معتبر شرایط لازم برای ارائه ی انواع خدمات مشاوره حقوقی آنلاین از جمله خدمت وکیل طلاق ارزان آنلاین را فراهم آورده اند.

طبیعتا از طریق مشورت با وکیل طلاق ارزان آنلاین بدون محدودیت زمانی و مکانی به صورت ۲۴ ساعته یا شبانه روزی امکان طرح مسائل و مشکلات حقوقی خانوادگی خود را پیدا می کنید.

همچنین مشاوره با وکیل طلاق ارزان آنلاین به لحاظ صرفه جویی در هزینه و زمان بسیار به صرفه تر از مراجعه حضوری به وکیل است.

نتیجه گیری وکیل طلاق ارزان

وکیل متخصص در امور خانوادگی وکیل مجربی است که به پیگیری و هدایت انواع دعاوی خانوادگی مانند دعوای طلاق، استرداد جهیزیه، مطالبه ی مهریه، مطالبه نفقه، مطالبه اجرت المثل ایام زوجیت و… می پردازد.

در این میان با توجه به پیچیدگی دعوای طلاق و تشریفات خاص آن در دادگاه خانواده اهمیت مشاوره با وکیل طلاق امری بدیهی است.

با این حال با وجود حق الوکاله بالا وکلا ارائه ی خدمات مشاوره حقوقی رایگان و مشاوره با وکیل طلاق ارزان برای اشخاص معسر و کم درآمد با هدف گسترش بهره گیری از خدمات حقوقی لازم است با جدیت بیشتری توسط موسسات حقوقی معتبر دنبال شود.

ارائه ی خدمات مشاوره حقوقی به صورت منصفانه لازم است به گونه ای باشد تا تخصص و کیفیت ارائه ی خدمات حقوقی در آن حفظ شود و به عناوین واهی چون وکیل طلاق ارزان تضمینی ختم نشود.

امروزه ارائه ی خدمات مشاوره حقوقی و مشورت با وکیل طلاق ارزان به شیوه ی آنلاین نیز دنبال می شود و طبیعتا این شیوه به لحاظ صرفه جویی در زمان و هزینه می تواند بسیار کارساز باشد.

موسسه ی حقوقی تهران وکیل با برخورداری از کادر مجرب وکلای متخصص در امور خانواده و با ارائه ی انواع خدمات مشاوره خانواده به صورت آنلاین، تلفنی و حضوری در حل مسائل و چالش های حقوقی شما می تواند یاری رسان باشد.

برای ارتباط با وکیل خانواده متخصص به صفحه فوق مراجعه نمایید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *