تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل قراردادهای خارجی و بین‌المللی + بهترین + تضمینی + شماره تماس

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

قراردادها بخشی جدایی‌ناپذیر از هر معامله تجاری هستند و بروز هرگونه مشکلی در ایجاد و اجرای قراردادها می‌تواند کل عملیات را مختل یا خراب کند. هنگامی که با معاملات تجاری بین‌المللی سر و کار دارید، مطمئناً خود را درگیر تعهدات قراردادی با سازمان‌ها یا شرکت‌هایی خارج از کشور خواهید دید. مانند هر تجارت دیگری، مهم است که اطمینان حاصل کنید که از پیچیدگی‌های موجود در هر قرارداد با یک تجارت خارجی کاملاً آگاه هستید تا بتوانید به امنیت سازمان خود کمک کرده و از هرگونه غافلگیری ناخواسته محافظت کنید. همچنین باید اطمینان حاصل کنید که قراردادهای شما در چارچوب قوانین محلی برای کاهش ریسک فروش قراردادی کار می‌کنند.

خطرات در تجارت بین‌المللی و قراردادها اغلب به توانایی برقراری ارتباط با مشتریانی با زبان و یا فرهنگ متفاوت بستگی دارد. فرهنگ تجارت و سنت‌های پرداخت از کشوری به کشور دیگر متفاوت است و هر کشور دارای سیستم حقوقی متفاوتی است و قوانین متفاوتی در تنظیم قراردادها می‌تواند اعمال کند که این امر استخدام فردی متخصص در قراردادهای تجاری بین‌المللی مانند یک وکیل قراردادهای خارجی و بین‌المللی را ضروری می‌کند.

برای مثال شرایط و ضوابط پیش‌نویس ضعیف می‌تواند منجر به اختلافات و همچنین دعوی قضایی طولانی و پر هزینه شود و یک وکیل قراردادهای بین‌المللی می‌تواند اطمینان حاصل کند که قرارداد تجاری فرا مرزی شما در هر کشوری که در آن تجارت می‌کنید، معتبر است.

برخی از مواردی که مستلزم رسیدگی به قراردادهای خارجی توسط یک متخصص حقوقی هستند عبارتند از:

– توافقات در مورد زمان و مکان تحویل

– قراردادهای پرداخت و توزیع

– رزرو مالکیت

– مسئولیت و دوره ضمانت

– نحوه رسیدگی به شکایات

– بندهای فسخ

– صدور مجوز فناوری و نرم‌افزار

– برون سپاری روابط

-حقوق مالکیت معنوی

– سرمایه‌گذاری مشترک

– عملیات عرضه یا توزیع محصول و خدمات

– قراردادهای تدارکات

– استانداردسازی قراردادها و …

با یک مشاوره حقوقی مناسب که به خوبی از وظایف خود در قبال یک قرارداد خارجی مطلع است، می‌توانید از رخداد یک فاجعه احتمالی جلوگیری کنید و راه را برای سرمایه‌گذاری‌های تجاری موفق باز کنید. یک وکیل قراردادهای خارجی و بین‌المللی تضمینی می‌تواند در بررسی یا تنظیم قراردادهایی که از منافع شما محافظت می‌کند و اهداف شرکت شما را پیش می‌برد، کمک کند. هنگامی که شما در فراسوی مرزها فعالیت می‌کنید، داشتن کمک مشاور حقوقی با درک کامل قوانین بین‌المللی مهم است؛ چرا که نادیده گرفتن جزئیات خاص در این شرایط می‌تواند برای کسب و کار شما خطرناک باشد.

تیم حقوقی تهران وکیل می‌تواند نماینده شما در تمام امور مربوط به قراردادهای تجاری باشد. این موسسه دارای تیمی از متخصصان حقوقی با تجربه فراوان در مورد قراردادهای بین‌المللی است و کارشناسانی دارد که با قوانین مختلف این قراردادها در تمام کشورهای سراسر جهان آشنا هستند. این وکلا با تهیه پیش‌نویس، بررسی شرایط و ضوابط و تسلط بر سفارش‌های خرید و قراردادهای عمومی می‌توانند به کاهش ریسک فروش قراردادی شرکت شما کمک کنند.

موسسه تهران وکیل دارای بهترین وکیل قراردادهای خارجی و بین‌المللی است که توانایی عالی برای انجام مذاکرات قانع کننده و پشتکاری بی نظیر در تعقیب اهداف شما، زمانی که در حال تنظیم و عقد قراردادها و توافقات جدید هستید، دارد. این مجموعه در موارد اختلاف و نقض قرارداد، برای حفظ حقوق شما و بهترین نتیجه ممکن مبارزه خواهد کرد و همچنین می‌تواند در مواقعی که یک قرارداد نیاز به فسخ دارد کمک کند. دامنه فعالیت این مجموعه در سراسر جهان به اثربخشی رویکرد قانونی قراردادهای خارجی شرکت شما کمک خواهد کرد.

برای مشاوره با یک وکیل قراردادهای خارجی و استخدام آن می‌توانید از طریق وب سایت رسمی موسسه یا شماره تماس‌های 09100911179 و 09371135833 اقدام کنید تا در اسرع وقت با وکیل مربوطه در مورد فعالیت‌های خود به توافقات لازم برسید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *