تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل قراردادهای بین المللی + بهترین + تضمینی + شماره تماس

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

قراردادها مجموعه‌ای از تعهدات و وظایف هستند که به دو دسته قراردادهای داخلی و قراردادهای خارجی یا بین المللی تقسیم می‌شوند؛ قراردادهای بین المللی سطح گسترده‌تری نسبت به انواع داخلی آن دارند که در آن یک فرد یا شرکت خارجی طرف دیگر قرارداد است که این ویژگی برای قرارداد می‌تواند شامل تابعیت بیگانه شخص مقابل یا محل اجرایی خارج از کشور باشد.

قراردادهای خارجی روز به روز در حال توسعه هستند و نتیجه این واقعیت می‌باشد که دنیای اقتصاد با گسترش روابط بین‌ المللی بین افراد حقیقی و حقوقی در سراسر جهان دچار تحولات گسترده‌ای شده و این اشخاص برای برطرف نمودن نیازهای شخصی و شغلی خود ناچارند با هم در تعامل باشند و بر سر موضوعات مختلف به توافقاتی برسند که به این تعامل و توافق در سطح جهانی، قراردادهای بین‌ المللی گفته می‌شود. در واقع زمانی یک قرارداد بین المللی محسوب می‌شود که توافق بین دولت‌ها صورت گرفته باشد و به شیوه کتبی تنظیم شده و حقوق بین الملل را رعایت کند. در این صورت تنها با قوانین داخلی مواجه نخواهید بود، بلکه ناچار به پذیرش اصول و قواعد بین المللی نیز هستید و باید با در نظر گرفتن محدویت‌ها و توانایی‌های پیش رو به انعقاد قرارداد بپردازید.

از اصول و کلیات هر قرارداد از جمله قراردادهای بین المللی، تنظیم یک توافقنامه کتبی و قانونی بین طرفین است که از نظر حقوقی تعهد بخش و الزام آور است؛ این تعهد برای ایجاد زمینه‌های مناسب جهت انجام مذاکرات و پیش‌برد اهداف و منافع طرفین لازم است و به این ترتیب هر یک سعی در کسب سود بیشتر در سایه تعهدات قانونی خود دارند. همچنین از شرایط لازم جهت تنظیم و نوشتن متون قراردادهای بین المللی داشتن تسلط کافی بر زبان انگلیسی و آگاهی و شناخت کامل قوانین و حقوق دولت‌های مختلف است.

با این شرایط یک وکیل قراردادهای بین المللی تضمینی و با تجربه می‌تواند در خصوص تشکیل نمایندگی‌ و تدوین قراردادهای مرتبط با آن در بین کشورهای مختلف و همچنین شرح شرایط بیمه، نقل و انتقالات و تنظیم قراردادهای خرید و فروش و حقوق بازرگانی بین المللی مشاوره‌های لازم را به متقاضیان ارائه دهد.

یک قرارداد بین المللی معمولاً شامل مبادله کالا یا قراردادهای خرید و فروش است و مشابه اکثر قراردادهای دیگر شامل دو طرف حقیقی یا حقوقی است؛ به عبارت دیگر خریدار و فروشنده ممکن است دو نفر یا دو شرکت و حتی دو کشور باشند که هر یک از طرفین موظف است که تمامی شرایط و تعهدات قید شده در قرارداد را انجام دهد تا معامله بر پا بماند. برای اینکه طرفین از تعهدات و شرایط توافقنامه به خوبی آگاه باشند و در اصطلاح حقوقی از توانایی قانونی طرف مقابل جهت اجرای قرارداد مطمئن شوند، یک وکیل قراردادهای بین المللی کسی است که می‌تواند این اطمینان را به طرفین معامله بدهد.

موسسه حقوقی تهران وکیل با حضور وکلای مدافع در رشته حقوق بین الملل در جهت تدوین و تنظیم قراردادهای فرا مرزی، ارائه مشاوره رایگان حقوقی و همچنین پذیرش وکالت در حوزه داوری و دعاوی مربوط به این قراردادها نقش بسزایی داشته و می‌تواند بسیاری از مشکلات احتمالی آتی در این خصوص را حل و فصل نماید.

بهترین وکیل قراردادهای بین المللی مجموعه تهران وکیل اطلاعات کافی و جامعی در خصوص قراردادها و پرونده‌های خارجی دارد و می‌تواند موکل را از مواردی که موجب سردرگمی و تضییع حقوق وی می‌شود‌ آگاه کند.

مجموعه حقوقی تهران وکیل با همکاری وکلای توانمند و سال‌ها تجربه در زمینه فعالیت‌های حقوقی و ارائه مشاوره در عقد قراردادهای مختلف و حل دعاوی داخلی و بین المللی موفق شده اعتماد موکلین خود که بزرگترین سرمایه‌های این مجموعه هستند را به دست آورده و با کسب تجارب و دانش بیشتر، سعی در افزایش روزافزون این اعتبار و اطمینان از سوی موکلین خود در حوزه‌های مختلف را دارد. راه‌های ارتباطی متقاضیان دریافت مشاوره رایگان حقوقی درباره قراردادهای بین المللی برقراری ارتباط با شماره‌های تماس 09100911179 و 09371135179 می‌باشد.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *