تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل قراردادهای تجاری + بهترین + تضمینی + شماره تماس

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل قرارداد‌های تجاری اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید .

 

وکیل قرارداد‌های تجاریوکیل قرارداد‌های تجاری

قراردادهای تجاری توافقنامه‌هایی هستند که مابین دو یا چند نفر که طرف یک موضوع تجاری هستند، منعقد می‌شود که با قرارداد مصرف‌کننده یا مشتری تفاوت دارند. قراردادهای تجاری انواع مختلفی دارند که از جمله آنها می‌توان به قرارداد مربوط به خرید یا تجارت، توافقنامه‌های تهیه کالا و دریافت خدمات، قرارداد خرید و فروش یا توزیع، توافقنامه مرتبط با سرمایه‌گذاری مشترک و … اشاره کرد.

عقد قرارداد تجاری یک راه‌حل مدیریت پرداخت در تمامی مشاغل است و چنانچه هر یک از مفاد قرارداد به صورت ناقص یا مبهم نوشته شود، احتمال اینکه در آینده مشکلاتی را به وجود آورد، کم نیست. با این حال در اکثر مشاغل و امور تجاری معمولاً تا وقتی که مشکل حقوقی ایجاد نشود، کسی به اهمیت حضور یک وکیل قرارداهای تجاری پی نمی‌برد و به مذاکره درباره قراردادها توجهی نمی‌کند. اما بد نیست بدانید که آگاهی در مورد پیچیدگی قانونی قراردادهای تجاری و انواع آن برای حفاظت از تجارت ضروری است، به طوری که احتمال بروز اختلافات مربوط به دعاوی تجاری را تا حد زیادی کاهش می‌دهد.

قراردادهای تجاری یکی از متنوع‌ترین و اصولی‌ترین قراردادها هستند که تجربه وکلای مرتبط با آن و دقت و توجه آنها در حل پرونده‌های مربوطه ضروری می‌باشد. همچنین درک درست قوانین و رعایت نکات و قواعد مربوط به قراردادهای تجاری با ارائه تفسیری صحیح برای اصول حقوقی به همراه استناد به منابع قانونی و قضایی، برای احقاق حقوق موکلین بسیار تاثیرگذار است.

قراردادهای تجاری می‌توانند به صورت توافق‌های شفاهی، ضمنی یا کتبی منعقد شوند و از نظر قانون همه آنها لازم‌الاجرا هستند؛ چرا که هیچ محدودیت قانونی برای مکتوب بودن قراردادها وجود ندارد. اما بهتر است که برای از بین بردن هر گونه احتمال سوء استفاده یا ایجاد مشکل حقوقی قرارداد را به صورت مکتوب تنظیم کنید. همچنین قابل توجه است که در مورد هر قرارداد تجاری، نکات و توصیه‌هایی وجود دارد که بسیار به ماهیت آن قرارداد وابسته است و هر وکیل قرارداهای تجاری تضمینی می‌بایست برای هر مورد انعقاد توافق‌نامه، شرایط را به خوبی بررسی کند تا این اطمینان برای وی حاصل شود که محتوای قرارداد با هدف تجاری آن مرتبط است و هیچ مورد نقض قانونی در آن وجود ندارد.

یک وکیل قرارداد تجاری با تجربه در ضمن عقد قراردادها مواردی همچون روال قانونی حین تنظیم عقود تجاری، انجام مذاکرات جهت تعیین و بررسی شرایط اساسی، تنظیم متن پیش‌نویس قرارداد یا اصلاح و تغییر آن، ارزیابی و تحلیل قرارداد طرف مقابل، مشخص نمودن حق فسخ و تعیین غرامت در صورت نقض قرارداد و به طور کلی حل و فصل اختلافات به وجود آمده در معاملات تجاری را مورد بررسی و پیگیری قرار می‌دهد.

زمانی که به تهیه و تنظیم یک توافق‌نامه یا قرارداد با شرایط پرداخت می‌پردازید، به این نکته دقت داشته باشید که تا حد امکان تعیین شرایط را با دقت و امنیت بالا و کاملاً قانونی به انجام برسانید تا احتمال بروز مشکلات بعدی مانند عدم پرداخت خدمات یا تحویل به موقع کالا به حداقل برسد. این تعیین دقیق شرایط و ضوابط را تنها یک وکیل مجرب پایه یک دادگستری می‌تواند به خوبی اعمال کند.

موسسه حقوقی تهران وکیل با به کارگیری بهترین وکلای حقوقی مجرب و متخصص از سراسر کشور خدمات بی نظیری مانند ارائه مشاوره حقوقی رایگان به صورت آنلاین یا حضوری و با کمک وکیل پایه یک دادگستری به هموطنان عزیز ارائه می‌کند؛ همچنین وکالت پرونده‌های قضایی و کیفری مختلف، پذیرش وکالت انواع قراردادها از جمله قراردادهای تجاری، تهیه و تنظیم پیش‌نویس لایحه دفاع برای ارائه به دادگاه و محاکم قضایی و از این دست موارد از دیگر خدمات این مجموعه است.

در صورت درخواست مشاوره حقوقی با بهترین وکیل قراردادهای تجاری مجموعه تهران وکیل می‌توانید با یکی از شماره‌های تماس 09100911179، 09371135179 یا 09100911179 اقدام کنید.

قراردادهای فروش به چه صورت می باشد؟

قرارداد فروش قدیمی‌ترین و شناخته‌شده‌‌ترین نوع قرارداد بازرگانی می‌باشد. قراردادهایی که در آن یک کالایی را هنوز داشته باشد و دارایی خود را در ازای دریافت پول یا کالایی دیگر و با رعایت مجموعه‌ای از شرایط زمان پرداخت تا نحوه پرداخت به تقسیم و موارد دیگر به طرف دوم واگذار می‌شود.

شاید بسیاری از ما کارهای بزرگ بازرگانی بین المللی برای خرید و فروش و حمل و نقل کالا از کشوری به کشور دیگر انجام نداده باشیم اما نباید در نظر نگیریم که قراردادهای فروش خودرو یا خانه که بیشتر ما در یکی از دو طرف آن حضور داریم؛ نمونه‌هایی از این قرارداد فروش محسوب می‌شود.

قالب درست و اصولی مذاکره و متمم به صورت مستقیم و غیر مستقیم در قراردادهای فروش کاربرد دارند. از جمله شامل امتیاز دهی در مذاکره تکنیک‌ها و ترفندهای مذاکره می‌باشد. قراردادهایی که در آن کالایی وارد بدن می‌شود و یا اگر هم رد و بدل می‌شوند، قراردادهای تجاری محسوب می‌شوند. اصل موضوع قرارداد روی ارائه خدمات توسط یکی از طرفین می‌باشد.

قراردادهای خدمات از این جهت که در قالب یک سرفصل مجزا مورد بحث باشد که سنجش عملکرد در این قراردادها و مواد مربوط به تعهد خدمت دهنده با تعهداتی که معمولاً فروشندگان ارائه می‌کنند؛ متفاوت می‌باشد. در مجموعه درس‌های ارزش‌آفرینی به تفاوت کالا و خدمات پرداخت می‌شود و با مطالعه و مرور آن در بهتر می‌توانید تفاوت مالیات فروش کالا را در نظر بگیرید.

قراردادهای تدارکاتی به چه صورت می باشد؟

قراردادهای تدارکاتی شباهت‌های بسیاری به قراردادهای خرید دارند. اما ماهیت تامین کننده تعهدات متفاوت می‌باشد. از جمله این که تامین کننده قرار نیست اعزام فروشنده باشد؛ بلکه می‌تواند مواد اولیه تجهیزات و ملزومات را از مجموعه دیگری تهیه کند و در مقابل کارمزد دریافت کنند. همچنین کسانی که وارد حوزه قراردادهای تدارک می‌شوند ممکن است قالب زیر مجموعه‌ای از پروژه‌های سازمانی فعالیت کنند و در رعایت مهلت‌های زمانی استاندارد‌ها و هزینه‌ها و جریمه‌های متفاوتی برای عملکرد نامطلوب و آنها اعمال شود. همین تفاوت‌ها باعث شده که معمولاً در آموزش مذاکره قراردادهای تجاری یک ردیف مستقیم به قراردادهای تدارکاتی اختصاص دهند.

قراردادهای تامین اجتماعی به چه صورت می باشد؟

قرارداد تامین مالی یکی از انواع قراردادها می‌باشد که در کسب و کار‌ها مورد توجه می‌باشد. اگر با این قراردادها آشنا نباشید؛ ممکن است که بیشتر این قراردادها میان بانک‌ها و شرکت‌های سرمایه‌پذیر منعقد ‌شود. در حالی که قراردادهای تامین مالی بسیار متنوع می‌باشد و تنظیم هر یک از آنها نکات و ظرایف خود را دارد. نمونه‌هایی مثل تامین مالی پروژه‌های توسعه کسب و کار، تامین مالی استارت آپ‌ها، تامین مالی برای اجرای یک قرارداد، تامین مالی کسب و کار زیر مجموعه یک هلدینگ توسط یکی دیگر از مجموعه‌ها، تامین مالی به شرط خرید بخشی از محصولات قرارداد پیمانکاری، ساده‌ترین تعریف قرارداد پیمانکاری این است که در این قراردادها اجرای یک پروژه از سوی کارفرما به پیمانکار واگذار می‌شود.

موضوع قرارداد واگذاری اجرای پروژه می‌باشد. این قراردادها هم از نظر حجم و هم از نظر موضوع متنوع است و از طراحی و اجرای یک وب سایت و بهره برداری از یک میدان نفتی را در نظر می‌گیرد و معمولاً قراردادهای پیمانکاری فاز متعدد دارد و تعهدات متعادل برای طرفین در هر یک از این فازها تعریف می‌شود. همچنین از آن جایی که موضوع قرارداد و اجرا گره خورده و پیچیدگی فراوان دارند؛ معمولاً به پاسخ دادن به اداره و مدیریت ادعا و مدیریت تعارض در این قرارداد جایگاه ویژه دارد. مجموعه در اجرای قراردادهای پیمانکاری موفق می‌باشد که علاوه بر دانش و تجربه تخصصی در موضوع قرارداد در دو حوزه مدیریت پروژه و مهارت مذاکره می‌تواند جایگاه ویژه‌ای داشته باشد.

قراردادهای ساخت و بهره برداری و واگذاری قراردادهای کارفرما پروژه ای را به طرف دوم واگذار می‌کند و به جای پرداخت پول به او اجازه می‌دهد که پس از راه اندازی پروژه مدتی از آن استفاده کند و از منافع مالی آن بهره‌مند شود. بعد از گذشت این مدت مشخص، پروژه به کارفرما تحویل داده می‌شود.

وکیل قرارداد‌های تجاریوکیل قرارداد‌های تجاری

در نظر داشته باشید شهرداری می‌خواهد یک شهربازی در یکی از مناطق شهر راه اندازی کند؛ اما به دلیل محدودیت بودجه با شرکتی به توافق می‌رسد که این شهر بازی را تاسیس ‌کند و پنج سال بهره برداری آن را به عهده می‌گیرد. در این پنج سال همگی درآمد شهربازی متعلق به شرکت سازنده می‌باشد و هزینه پروژه و سود شرکت از این راه تامین می‌شود. سپس شهربازی به طور کامل به شهرداری واگذار می‌شود.

در صورت نیاز به مشاوره حقوقی می توانید در هر ساعت از شبانه روز با موسسه تهران وکیل تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید به منظور دریافت مشاوره حقوقی رایگان در ساعات غیر اداری از طریق راه های ارتباطی موجود در وب سایت اقدام فرمایید. همچنین می توانید در صورت نیاز نسبت به دریافت مشاوره حقوقی ار طریق واتساپ نیز اقدام فرمایید.

قراردادهای پیمانکاری منزل قرارداد ساخت در نظر می‌گیرد و این پروژه تعریف شده و اجرای آن به طرف دوم واگذار می‌شود. اما از طرف دیگر می‌توان آنها را قرارداد تامین مالی گفت زیرا کارفرما از این طریق هزینه‌های اجرای پروژه خود را تامین می‌کند. قراردادهای بهره برداری یک رویه پایین‌تر درباره قرارداد‌هایی است که تا این جا آنها را توضیح دادیم اما به دلیل اینکه آن را مطرح کردیم تا به خاطر داشته باشید که طبقه بندی و دسته بندی قرارداد یک خانه قدیمی و افراد مختلف بسته به نگرش و تجربه موضوع بحث خود یک قرارداد مشخص را در دسته متفاوت بررسی می‌کند.

قراردادهای برون سپاری

ویژگی قرارداد برون سپاری این است که یک فرآیند به طرف قرارداد واگذار می‌شود که مهم‌ترین ویژگی پروژه این است که آغاز و پایان دارد اما فعالیت دائم و مستمر ندارد. ولی پروژه ساخت واحد مسکونی را به شرکت واگذار می‌کنیم. پایان ساخت واحد مسکونی پروژه به پایان می‌رسد اما در قرارداد به روز کار اجرایی دائمی یک فرایند که می‌توان درون سازمان باشد با ملاحظات استراتژیک به پایان می‌رسد. اما در قرارداد بروت با اجرای دائمی می‌تواند درون سازمان باشد و ملاحظات استراتژیک به بیرون مجموعه واگذار شود. معمولاً اگر کار واگذار شده از جنس ارائه خدمت باشد؛ توافق‌نامه‌های سطح خدمت تنظیم می‌شود تا سریع کیفیت مورد انتظار کارفرما به شکل شفاف و مشخص مورد توافق طرفین باشد.

وکیل قرارداد‌های تجاریوکیل قرارداد‌های تجاری

جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توایند از وکلای مجموعه تهران وکیل استفاده کنید. وکلای مجموعه تهران وکیل آماده‌ی خدمت رسانی به شما مشتریان گرامی می‌باشند و هدف آنها جلب رضایت و اعتماد شماست و سعی دارند با به کارگیری دانش و تجربه خود، مطلوب‌ترین نتایج را برای پرونده‌ی شما حاصل کنند؛ پس با اطمنیان خاطر وکلای مجموعه تهران وکیل را انتخاب کنید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *