تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل قرارداهای بازرگانی + بهترین + تضمینی + شماره تماس

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

قراردادهای بازرگانی نوعی خاص از قرارداد حقوقی هستند که بر اساس قوانین تجاری هر دولت مابین طرفین حقیقی یا حقوقی انعقاد می‌گردد و در هر کشوری اصول و قوانین خاصی را دنبال می‌کند که ممکن است با دولت‌های دیگر متفاوت باشد. این قراردادها مانند بسیاری دیگر از عقود ممکن است در سطح بین‌المللی نیز توسعه یافته باشند که این خود پیچیدگی مسئله را بیشتر می‌کند. چرا که از توان بسیاری از بازرگانان و صاحبان مشاغل خارج است که قوانین مربوط به امور تجاری را در هر دولت یا حتی کشور خود فرا بگیرند و هم اینکه از نظر زمانی فرصت این کار وجود ندارد. از این رو حضور حقوقدانانی مانند وکیل قرارداهای بازرگانی که برای رفع این مشکلات تحصیل کرده و آموزش دیده‌اند، می‌تواند بسیاری از مسائل و اختلافات پیش رو را حل کند.

قراردادهای بازرگانی انواع مختلفی دارند که چند مورد آن شامل قراردادهای خرید و فروش، اعطای نمایندگی به اشخاص حقیقی یا حقوقی، عقود انحصاری مربوط به نمایندگی فروش یا توزیع، قراردادهای واردات و صادرات کالا، توافقنامه‌های حمل و نقل داخلی و بین‌المللی و سایر قراردادهای حقوقی تجاری که هر یک مستلزم تنظیم متن قرارداد خاص و منحصر به فرد هستند و همین امر ضرورت حضور یک وکیل مرتبط با امور بازرگانی را در تنظیم قراردادها به خوبی نشان می‌دهد.

از طرف دیگر قرارداد بازرگانی مانند هر قرارداد دیگری مجموعه‌‌ای از اصول و قواعد خود را دارد که به دو دسته شرایط خاص و شرایط عام یا همگانی تقسیم می‌شود؛ اصول قراردادی همگانی که شاید آسان به نظر برسد و در هر عقدنامه‌ای یکسان است این اجازه را به طرفین می‌دهد تا در صورت بروز مشکل به روش قانونی و با حضور در محاکم به حل و فصل آن بپردازند. اما این اصول و شرایط خاص است که بنا به نوع معامله و حتی توافق دو طرف، به صورت انحصاری در عقدنامه قید می‌شود‌ و شامل موارد بسیاری از جمله تعیین زمان و محل پرداخت‌ها، تاریخ انقضا قرارداد، شروط و اعتبارات اسنادی طرفین، میزان وجه معامله و موارد دیگر  می‌شود‌. اینجاست که آگاهی افراد در حین عقد قرارداد بسیار اهمیت دارد و استفاده از دانش حقوقی یک وکیل قرارداهای بازرگانی تضمینی راه را برای سوء استفاده و بروز اختلافات بعدی سد می‌کند.

تنظیم یک متن قرارداد بازرگانی اصولی و طبق قوانین به معنی حفظ حقوق افراد و تضمین موفقیت آنها طی توافقات انجام شده بین دو طرف قرارداد است. چرا که این احتمال وجود دارد که با سیاست نادرست یکی از طرفین و سادگی و نا آگاهی طرف دیگر در زمان عقد قرارداد، شرایطی مخالف با توافقات قبلی در متن پیش‌نویس قید شود که موجب نقض حقوق یکی از طرفین درگیر در معامله شود. بنابراین باید نهایت دقت را حین تنظیم یک قرارداد بازرگانی به کار برد که این امر خطیر به خوبی از عهده وکلای بازرگانی بر می‌آید.

یکی از شروط ایجاد یک قرارداد بازرگانی مطابق با اصول و مبانی حقوقی بین طرفین، آگاهی کامل از قوانین قراردادهای تجاری داخلی و بین‌المللی است؛ وظیفه مهمی که موسسه حقوقی تهران وکیل بر عهده گرفته و با کمک بهترین وکیل قرارداهای بازرگانی خود، یک قرارداد تجاری امن مطابق اصول قراردادهای جهانی تنظیم می‌کند.

همانطور که گفته شد تنظیم هر قرارداد اعم از بازرگانی و غیر آن نیازمند آگاهی از اصول و نکات حقوقی بسیاری است که رعایت همین اصول، اصلی‌ترین و مهم‌ترین پیش‌نیاز هر تنظیم و انعقاد قرارداد است. مدنظر قرار دادن اصول حقوقی در متن توافقنامه و قرارداد بازرگانی مهارتی است که تیم حقوقی مجرب تهران وکیل به خوبی انجام داده است. راه‌های ارتباطی با این مجموعه مراجعه به وب سایت رسمی تهران وکیل یا مکالمه تلفنی رایگان از طریق شماره‌های تماس09100911179 و 09100911179 است.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *