تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل قضایی حسن آباد فشافویه

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

صدور حکم نیابت قضایی بر اساس مقررات ۱۹ و ۲۹۰ آیین دادرسی مدنی، در صورتی که قرار نیابت قضایی صادر شده باشد؛ رسیدگی به دعوا بستگی به اثبات ادعا دارد و رسیدگی به آن پرونده در صلاحیت دادگاه دیگری می­باشد. اگر نیابت قضایی به صلاحیت قضایی باشد، به معنای خاص آن توسط دادگاه دیگر مطرح نمی‌شود. بلکه هر گاه با مرجعی که امکان مورد نیابت برای او فراهم باشد، به درخواست دادگاه نیابت مکلف می­شود که مفاد قرارداد را نیابتی اجرا کند.

در موضوع نیابت قضایی مدنظر نیست که دعوا با شکایت اولیه که مطرح شده و بخشی از رسیدگی و تحقیقات را به دادگاه دیگر که امکان عملی شدن آن را ندارد، بخشیده شود. در صورت رسیدگی به دعوا پرونده موقتاً متوقف و از پیگیری و رسیدگی به پرونده منع نمی­شود. در این رابطه قضایی با توجه به آن که دعوا متوقف نمی­شود، باعث تداوم و پیگیری مسئله مطرح شده می­باشد. در واقع نیابت قضایی نوعی ادامه رسیدگی و مانع توقف پرونده و اقدامات مورد نظر توسط مرجع ارجاع کننده نیابتی می­باشد که دقیقاً توسط مرجع مجری نیابتی انجام می­شود.

در صورتی که در قرارداد ممکن است درباره مطرح شده در دادگاه موثر در نتیجه رسیدگی و دعوای حاضر باشد و نوع رسیدگی به رسیدگی موازی می­باشد که در قرارداد دو عدد دعوا مد نظر می­باشد. در صورتی که در نیابت قضایی صرفاً یک دعوا مد نظر است و در حالی رسیدگی به آن پرونده و آن موضوع می­باشد.

هدف از نیابت قضایی چه می­باشد؟

تدوین مقررات قانونی که در نیابت قضایی انجام می‌شود، به صورت مقررات شکلی و در چارچوب مقررات و مسائل جزایی و مدنی و کیفری انجام می‌شود و از وقفه احتمالی در روند رسیدگی پرونده جلوگیری می­شود. هر کدام از مراجع قضایی از نظر صلاحیت محدود به یک حوزه می‌باشد اما رسیدگی را نمی­توان فقط محدود به آن حوزه و دادسرا داشت؛ چرا که گاهی دعوا در صلاحیت یک حوزه قضایی می­باشد اما دلایل و رسیدگی به آن در حوزه دادگاه دیگری فراهم می­شود و اساس آن در خارج از مرزهای کشور نیابت قضایی برای رفع چنین مشکلاتی می­باشد.

تفاوت وکلای دادگستری با وکلای قوه قضائیه، ارسال دو نهاد در کشور ما آزمون­های قضایی و آزمون وکالت برگزار می‌کند که به قبول شدگان این آزمون­ها پروانه وکالت داده می­شود. کانون وکلای دادگستری و مرکز وکلای قوه قضایی وکلایی هستند که هر دو این حال موفق به پروانه کسب وکالت کردند. هر دو گروه وکیل پایه یک دادگستری می­باشند و از نظر صلاحیت و یا برتری هیچ تفاوتی با یکدیگر ندارند. اما تفاوتی که نمی‌توان آن را نادیده گرفت، این است که برخی از وکلا از مسائلی با یکدیگر تفاوت دارند و این است که مرجع صادرکننده پروانه وکالت و مراحل دریافت پروانه وکالت اصولاً از نظر وظایف و مسئولیت‌ها تفاوتی میان وکیل دادگستری با وکلای قوه قضاییه ندارد و مسئولیت وظایف یک وکیل پایه یک وکیل دادگستری با وکیل قوه قضائیه یکسان می­باشد.

شخصی می­تواند از عنوان وکیل پایه دادگستری استفاده کند که به صورت آنلاین مشاوره حقوقی ارائه دهد و پرونده‌های قضایی قبول وکالت کند و در آزمون وکالت شرکت کرده باشد. کانون وکلای دادگستری در ۷ اسفند هر سال اطلاعیه­های در زمینه جذب وکلای هر سال را ارائه می­کند. کانون وکلای دادگستری قدیمی­ترین سازمان مردم نهاد می­باشد که در سال ۲۹ به عضویت کانون وکلای بین المللی آمده و هیئت مدیره رئیس دادگاه انتظامی وکلا و دادسرای وکلا از جمله مهم‌ترین ارکان کانون وکلای دادگستری در جمهوری اسلامی ایران می­باشد. اتحادیه کانون وکلای دادگستری از ۲۵ کانون وکلا تشکیل شده که به جز وکلای مرکزی که شامل چهار استان تهران سیستان و بلوچستان سمنان و هرمزگان می­باشد و هرگاه کانون وکلا اختصاص به یک استاندارد اتحادیه کانون وکلای در ایران تحت عنوان اسکودا شناخته شده است و هر کدام از کانون وکلای دادگستری در ایران وبسایت تخصصی دارد.

وکلای قوه قضاییه حسن آباد فشافویه با در دست داشتن بهترین وکلا و با تجربه ترین وکلا و باسواد‌ترین وکلا می­تواند در امور قضایی و جرایم جدید و نویافته مثل کلاهبرداری­های امروزی به شما کمک کند. شما می­توانید جهت داشتن مشاوره­های آنلاین با ما تماس داشته باشید. پرونده­های شما با بهترین وکلا و با تجربه ترین وکلای سایت حقوقی ما انجام می­شود. جهت گرفتن مشاوره در زمینه مورد نظر شما می­توانید با شماره­هایی که در سایت گفته شده تماس حاصل فرمایید. ارائه خدمات تضمینی و نتیجه دلخواه پرونده خود با وکلای قضایی حسن آباد فشافویه داشته باشید.

برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید از وکلای مجموعه تهران وکیل کمک بگیرید. وکلای مجموعه تهران وکیل آماده‌ی خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می‌باشند. جلب رضایت شما مشتریان گرامی، هدف وکلای صاحب تجربه این مجموعه است؛ پس با اطمینان خاطر پرونده‌های خود را در این زمینه به وکلای تهران وکیل بسپارید و با شماره‌های موجود در سایت تماس بگیرید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *