تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل كلانتری 206 بومهن + شماره تماس + تضمینی

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

همان گونه که در تصور همه ی افراد معنی کلمه ی ” وکیل ” کاملا آشکار می باشد ، در واقعیت وکیل به فردی گفته  می شود که دارای مجوزی برای اجرای کار از سمت موکل خود باشد . در این وضعیت این وکیل قادر است در کار های شرعی و یا قانونی راه پیدا کند .

بر حسب  قانون اساسی ، تمام اشخاص از حقوق مشترکی درعرصه های مختلف برخوردارمی باشند . این حقوق به ما این امکان را می دهد که با تصمیمات خویش درباره ی  مسئله ها و قضیه ها تصمیم گیری کنیم .

این موضوع بر ما آشکار است که انسان دارای قدرت اختیارمی باشد براین اساس این توانایی را دارد که امور شخصی وابسته به خود را حل و فصل نماید. ولی بعضی اوقات به علت نداشتن تخصص و اطلاع  قادر نیستند افراد به طور صحیح به این امور رسیدگی کنند .

با اگاهی به این موضوع که امروز بخاطر اوضاع  اقتصادی حال حاظر و دیگر عواملی که به آن مربوط می شوند ، افراد بعضی وقت ها تلاش دارند ، بدون کمک گرفتن از افراد  متخصص و مجرب مثل وکیل متخصص در زمینه ی پرونده های حقوقی و کیفری مختلف مبادرت به حل و فصل مشکل خود نمایند. البته این امرآشکار است  که این کار در بعضی از اوقات جواب گو بوده است و حتی  موثر نیز هم بوده است . اما نباید منکر این موضوع نیز باشیم که هم محاکم ما به علت های متفاوت مانند شلوغی و …. برای رسیدگی کردن به پرونده ها بیشتر از یک دفعه وقت نمی گذارند .

هم چنین شایان ذکر است که اشخاص می توانند به دلیل نداشتن اطلاع و دانش حقوقی لازم ، نه تنها به سود خود بلکه به ضرر وزیان خود هم اقدام نمایند . روشن است که نقش وکیل در پرونده به عنوان شخصی که  علم و آگاه و با تجربه در این بخش  می باشد به چه میزان می تواند کارگشا برای حل شدن موضوع باشد .

یکی از اصلی ترین  و رایج ترین معضلات ومشکلاتی که اشخاص عادی با آن مواجه می شوند ، رد شدن دعوای مطرح شده از سمت آنها توسط محاکم می باشد .

اکنون سؤال این جاست که چرا این اتفاق رخ می دهد ؟

وکیل متخصص در زمینه ی پرونده ی حقوقی این گونه جواب می دهد که نقش وکیل در پرونده  حقوقی و حتی کیفری می تواند موثر باشد . چرا که وکلای محترم با توجه به سابقه ی کاری و دانش و آگاهی مطلع به این موضوع هستند . که دعوا باید چطوری مطرح شود تا که رد نشود . بیشتردعوا هایی که با این امر روبه رو می شوند یا به دلیل ایرادات شکلی یا ماهیتی رد خواهند شد . در پرونده ی حقوقی و یا کیفری این امر به عنوان اولین نکته ای است که حضور وکیل را پررنگ تر خواهد کرد .

آدرس کلانتری 206 بومهن………………………..

می باشد که با مراجعه  به آن می توانید مشکل خود رامطرح کنید .

شماره ی تماس:………………………

اگر به پرونده های حال حاظر در دادگاه ها نگاهی کوتاه بیندازیم ؛ حتما متوجه نقش وکیل در پرونده ها خواهیم شد هم چنین مشاهده می شود که بعضی وقت ها اشخاص به دلیل استفاده نکردن از وکیل در حل مشکل خود نه تنها به نتیجه مطلوب نخواهند رسید ، و حتی راه جبرانی را نیز برای خود نگذاشته اند ،که این امر خود هزینه های زیادی را به ارمغان می آورد.

طبق ماده ی ۶۵۶ قانون مدنی :

” وکالت عقدی است که به دنبال آن یکی از طرفین طرف دیگر را برای انجام امری نایب خود می نماید . ”

در واقعیت قانون شرح می دهد که قادر هستیم برای احقاق حق خود از وکیل و یا قائم مقام قانونی در حل پرونده های خود کمک بگیریم .

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *