تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل متخصص خانواده + بهترین + تهران + کرج

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

 

ایجاد زندگی مشترک به عنوان مهمترین رویداد در زندگی هر فردی در نظر گرفته می شود. خانواده اصلی ترین نهاد اجتماعی در جامعه است، و مسائل و مشکلات مربوط به خانواده می تواند از مهم ترین مسائل موجود در زندگی به شمار آید. توجه خاص قانونگذار به خانواده و مسائل خانواده موجب شده است تا قوانین و مقررات مخصوصی را در این زمینه در نظر بگیرد.

آشنایی و تسلط مناسب به قانون مخصوص خانواده و مقررات موجود در این زمینه توسط وکلای حقوقی باعث شده است، تا وکیل فعال در این زمینه به عنوان وکیل متخصص خانواده شناخته شود. وکیل متخصص خانواده به خوبی تمام حقوق موجود درزندگی مشترک را که قانون برای زوجین در نظر گرفته است، می شناسد و برای احقاق آنها اقدامات قانونی و شرعی متناسب با موضوع دعوا انجام می دهد.

حقوقی از قبیل مهریه و نفقه برای زوجه، الزام به تمکین برای زوج، نفقه و حضانت فرزند مشترک و … حقوق قانونی هستند که وکیل متخصص خانواده  می باید در صورت ارجاع وکالت این امور به وی بتواند به نحو مطلوب و شایسته از این حقوق دفاع نموده و زمینه برقراری آنها را از طریق مراجع قانونی فراهم نماید. در ادامه به حقوق مذکور و نحوه پیگیری از طریق وکیل متخصص خانواده می پردازیم.

بهترین وکیل متخصص خانواده

در مواردی که مشکلات خانواده لاینحل شده و تقاضا برای جدایی و طلاق مطرح می شود، چنانچه تقاضا از طرف زوج باشد وظیفه وکیل متخصص خانواده در این زمینه در برگیرنده اختیار کامل زوج برای اقدام به طلاق زوجه است. وکیل متخصص خانواده چنانچه وکالت در پیگیری چنین موضوعی را از جانب زوج داشته باشد،  ضمن اطلاع کامل از حقوق قانونی زوجه از قبیل مهریه و نفقه و … ابتدا تکلیف این حقوق را مشخص نموده و در کمترین زمان امکان اجرای طلاق را برای زوج فراهم می نماید.

وکیل متخصص خانواده در مواردی که وکالت زوج را برای اجرای طلاق برعهده دارد، چنانچه زوج توانایی پرداخت مهریه را نداشته باشد بتواند با استفاده از راهکار قانونی  تقاضای اعسار از پرداخت مهریه به دادگاه، امکان پرداخت مهریه به صورت اقساط  را برای زوج فراهم نماید.

وکیل متخصص خانواده زمانی از طرف زوجه وکالت در پیگیری دعاوی خانواده را دارد، کلیه حقوق قانونی و شرعی زوجه از قبیل مهریه، نفقه و اجرت المثل ایام زوجیت، همچنین حضانت فرزند و نفقه متعلق به فرزند را به صورت کاملا” تخصصی مورد پیگیری قرار داده، و با استناد به قوانین موجود در این زمینه و با ارائه مدارک موثر در موضوع، امکان برقراری حقوق مذکور را برای زوجه از طریق دادگاه فراهم خواهد نمود.

وکیل متخصص تضمینی خانواده

وکیل خانواده در مواردی که وکالت در احقاق حقوق زوجه دارد، با استناد به قانون و بهره گیری از اطلاعات حقوقی می تواند جهت برقراری حقوق زوجه از قبیل مهریه، اموال زوج را به دادگاه معرفی نموده و از طریق توقیف اموال زوج مهریه مورد مطالبه زوجه را وصول نماید.

در مواردی که حضانت فرزند قانونا” و از طریق دادگاه در اختیار زوج و یا زوجه قرار می گیرد، وکیل متخصص خانواده ضمن آشنایی با قوانین حضانت فرزند می تواند، در صورتی که زوج و یا زوجه صلاحیت نگهداری از فرزند مشترک را ندارد، با ارائه مدارک معتبر از دادگاه تقاضای سلب حضانت از فرزند مشترک را بیان نماید.

ارائه مدارک معتبر و ادله قانونی و بیان دفاعیات موثر و رعایت دستورالعمل های موجود در این زمینه، که وکیل متخصص خانواده به خوبی به آنها اشراف دارد می تواند به اثبات عدم صلاحیت زوج و یا زوجه در حضانت فرزند در دادگاه کمک نماید.

پروند های مطرح شده در دادگاه که راجع به دعاوی خانواده باشد، در صورتی که وکیل متخصص خانواده در آن حضور داشته باشد، به دلیل اطلاع وکیل متخصص خانواده از قانون و روند رسیدگی به این قبیل پرونده ها، عملا” رسیدگی در مسیر کوتاه تری قرار گرفته و نتیجه قابل قبولی کسب می شود.

وکیل متخصص خانواده در تهران

چنانچه زوج و زوجه برای جدایی و طلاق  در خصوص تمام حق و حقوق قانونی خود و در صورت دارا بودن فرزند مشترک، حق و حقوق مختص به فرزند مشترک نیز توافق داشته باشند، می تواند از طریق طلاق توافقی برای جدایی اقدام نمایند. در این مورد هم وکیل متخصص خانواده می تواند امورات مربوط به طلاق توافقی را از جانب هر یک از زوجین قبول نماید، و با اقدامات قانونی و موثر اجرای طلاق توافقی را در زمان کمتری به اجرا در آورد.

دفاعیات و ارائه مدارک معتبر و مرتبط با موضوع دعاوی خانواده، از مواردی است که وکیل متخصص خانواده به نحو مطلوب و مناسبی به آنها تسلط دارد. تنظیم دادخواست و لوایح موثر و برگرفته از مستندات قانونی و ارائه آنها در موقع مناسب به دادگاه، از وظایف وکیل متخصص خانواده می باشد بی شک این قبیل اقدامات قانونی متضمن دریافت نتیجه مورد نظر موکل خواهد بود.

عدم اطلاع و آشنایی زوج و زوجه نسبت به حقوق خود باعث می شود تا در مشکلات پیش آمده در مسائل خانواده، نیاز به کسب اطلاع و آگاهی از این حقوق و نحوه برقراری آنها داشته باشند. انجام مشاوره با وکیل متخصص خانواده از طرف زوج یا زوجه در ابتدای اقدام به جدایی و طلاق، تاثیر بسزایی در احقاق حقوق زوجین خواهد داشت. مشاوره با وکیل متخصص خانواده در بسیاری از موارد از هزینه و صرف وقت اضافی، برای طرح دعاوی خانواده جلوگیری می نماید.

وکیل متخصص خانواده در کرج

اعتراض به آرای صادره از دادگاه در مراحل مختلف رسیدگی، از موثرترین راهکارهایی است که وکیل متخصص خانواده می تواند به آن استناد نماید. اعتراض به موقع به تصمیمات دادگاه ها و ارائه دادخواست و مدارک و ادله جدید، می تواند از بروز خسارت به زوج و یا زوجه جلوگیری نموده ودر عین حال امکان برقرار حقوق قانونی آنان را فراهم کند.

گروه تخصصی وکلای طلاق به دلیل همکاری وکلای متخصص خانواده با این مجموعه، همواره در پرونده های خانواده و مطرح شده در دادگاه ها موفق عمل نموده و کسب نتایج مورد نظر موکلین را فراهم می آورد.

آشنایی با قوانین و مقررات موجود در ارتباط با دعاوی خانواده از جانب وکلای گروه تخصصی وکلای طلاق، موجب تخصصی شدن کار مجموعه در پیگیری امورات مربوط به این دعاوی شده است.

تضمین پیگیری و کسب نتیجه مورد نظر توسط گروه تخصصی وکلای طلاق در دعاوی خانوداه، در سایه اعتماد شما به کار این مجموعه عملی خواهد شد.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *