تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل مجتمع شماره 10 شورای حل اختلاف + سه راه آذری + بهترین + تضمینی

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

نشانی مجتمع شماره 10 شورای حل اختلاف واقع شده در خيابان قزوين – نرسيده به سه راه آذری – خيابان شهيد سبحاني ( 16 متري اميري ) – نبش کوچه مقدم می باشد که می توانید در صورت لزوم جهت حل و فصل اختلافات و پرونده های حقوقی خود

به آن مراجعه فرمایید.

شماره تماس: 66263646

دادگاه‌ها که در نظام جمهوری اسلامی موجود می‌باشد؛ انواع مختلفی دارد. همگام با تقسیم دادگاه ‌ها که زیر نظر قوه قضائیه هستند، به شکل ذیل عنوان می شود. یک، دادگاه حقوقی دو، دادگاه خانواده سه، دادگاه کیفری که بر اساس قانون قسمت شده اند. دادگاه‌ های کیفری طبق قانون آیین دادرسی کیفری به دادگاه کیفری، دادگاه انقلاب و دادگاه نظامی و دادگاه مختص به اطفال و نوجوانان و دادگاه روحانیت تقسیم می‌شود. صلاحیت هر کدام از دادگاه‌ های کیفری طبق رای قانون تعیین و تکلیف می شود.

دعاوی قابل طرح در مجتمع قضایی و حقوقی و اختلافات ملکی که شامل اختلاف در مالکیت املاک و درخواست رفع تصرف عدوانی ملک درخواست رفع مزاحمت حفظ نوامیس مردم درخواست رفع ممانعت از امور املاک ملزم کردن به تسلیم و تحویل کالا و ملزم به تعمیرات مورد اجاره خلع ید و خلع بنا، ملزم کردن به تنظیم سند رسمی و دریافت پایان امور مطالبه اجرت المثل ایام تصرف و عدم مالکیت باطل کردن و اصلاح سند اعتراض ثالث اجرایی نسبت به ملک و سایر دعاوی ملکی در صلاحیت دادگاه حقوقی می ‌باشد.

دعاوی حقوقی مربوط به خانواده، مهریه که به صورت عند مطالبه و عند استطاعه می‌باشد. باز پس فرستادن جهیزیه و اجبار به تقبل نفقه در مثال هایی که زوج خودداری می‌کند. دادگاه خانواده شخص ملزم را وادار به تقبل کردن مهریه می‌ کند. هنگامی که طرفین با همدیگر مزدوج می شوند؛ به منزلی براس اسکان یافتن احتیاج دارند که دادگاه خانواده طرفین را مجبور می کند تا خانه ای را برای زندگی مشترک مهیا کنند. الزام به تمکین خاص و عام در همه زمینه‌ها زوجه در صورت دارا بودن شرایط زوج و در صورت پرداخت نفقه می‌بایست از زوج تمکین داشته باشد؛ مگر در مواقع خاص. اذن ازدواج دوباره زوجین هنگامی که قصد دارد دوباره مزدوج شود، به اجازه ی شریک اول زندگی خود احتیاج دارد. همسر اول باید یک وکالت به صورت محضری به زوج مبتنی بر ازدواج مجدد را بدهد. طرفین هنگامی می توانند دوباره ازدواج کنند که دادگاه موازینی برابر  را بین دو طرف رعایت کند. اثبات و نفی نسب و صادر کردن حکم رشد طلاق که به خواست مرد یا طلاق به درخواست زن که به شکل طلاق توافقی و فسخ نکاح می‌ باشد.

دعاوی که مرتبط با کار های حسبی و شناسنامه ‌ای می‌باشد. مانند اقتسام ارث و میراث و سایر فعالیت های مرتبوط با آن تنفیذ وصیت نامه، تنفیذ صلح نامه و باطل کردن شناسنامه فردی که از دنیا رفته باطل کردن گواهی فوت ملزم کردن به انتقال رسمی مال وراث ابطال گواهی انحصار وراثت در صلاحیت دادگاه حقوقی خانواده می‌باشد.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *