تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل مشاوره شرکت

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

 

در این مطلب به موضوع وکیل مشاوره شرکت اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید .

وکیل مشاوره شرکتوکیل مشاوره شرکت

وظایف وکیل مشاوره شرکت 

همه افراد جامعه خدمات حقوقی نیاز دارند، با این حال نیاز افراد درباره خدمات حقوقی بسته به موقعیت آنها متفاوت از خدمات حقوقی مورد نیاز یک کارگر و کارمند عضو خانواده یا کارمند اداره دولتی متفاوت از سایر افراد و اصناف از جمله صاحب کسب و کار و شرکت تجاری می‌باشد زیرا افراد گفته شده در فعالیت‌های خود بستگی به موقعیت حقوقی آنها مرتبط با قوانین و مقررات می‌باشد که خاصیت آنها مثل قانون خانواده برای اعضای خانواده قانون کار برای کارگر قانون مدیریت برای خدمات کشوری و غیره باز است که مسائل حقوقی کسب و کاری تجاری و شرکت‌ها قابل مقایسه با یک مسئله حقوقی مربوط به امور خانواده یا امور کیفری و امور غیر تجاری نیست. به همین جهت دادگاه‌های ویژه برای رسیدگی به اختلافات تجاری تشکیل شده و این تمرکز بر مسائل تجاری استفاده از تخصص وکالت تجاری برای صاحبان کسب و کار تجاری را نشان می‌دهد.

ویژگی حقوقی صاحبان کسب و کار شرکت‌های تجاری به نسبت سایر افراد جامعه این است که با توجه به درگیری حرف‌های آنها موضوعات مختلف اولین نیاز مسائل حقوقی گوناگون دوم، وسایل حقوقی آنها همه روز مستمر می‌باشد. به دلیل همین ویژگی‌های تجاری فعالیت صاحبان کسب و کار و شرکت‌های تجاری و وکلایی که صاحبان کسب و کار شرکت‌های تجاری را برای پیشبرد مسائل حقوقی خود از آنها استفاده می‌کنند، وکلای خاصی می‌باشد که با تمرکز بر روی مهارت‌های حقوقی مورد نیاز تجاری و حرفه‌ای خدمات حقوقی مطمئن انجام می‌دهند.

وکیل شرکت در چه زمینه‌هایی متخصص و به صاحبان کسب و کار کمک می‌کند، وسایل مربوط به شرکت‌ها ازجمله تاسیس شرکت تنظیم اساسنامه و شرکت‌نامه صورت‌جلسه مجمع عمومی و هیئت مدیره و فروش سهام شرکت کاری و مسئولیت حقوقی مدیران در شرکت‌های سهامی انحلال شرکت و غیره مسائل مربوط به شرکت‌های هلدینگ و بسیاری مسائل دیگر در زمره زمینه‌های مورد نیاز شرکت است که باید از وکیل شرکت کمک گرفت مسائل مربوط به انواع قراردادهای تجاری از جمله سرمایه گذاری مشترک قراردادهای کنسرسیوم قرارداد تجاری با اشخاص خارجی قراردادهای با دستگاه‌های دولتی، قراردادهای پیمانکاری، قراردادهای واگذاری، علائم تجاری یا حق اختراع یا طراحی صنعتی قراردادهای خرید و فروش سهام خرید و فروش واحد تجاری و یا واحد تولیدی قراردادهای بیمه که می‌تواند از تخصص وکیل تجاری استفاده کنند.

وکیل شرکت

شرکت‌های سهامی و وکیل شرکت‌ها

کسب و کار و خرید و فروش از جنبه‌ها و جلوه‌های مهم زندگی اجتماعی است. مبحث شرکت‌های به ویژه شرکت‌های سهامی عام و خاص صرفا مورد توجه و علاقه‌ی افرادی است که با این شرکت‌ها نه فقط تحت عنوان سهام‌دار خاموش بلکه به صورت مدیر یا عضو هیئت مدیره و حداقل سهامدار فعال، سروکاردارند.

از این نظر موضوع ثبت اصل شرکت و یا تغییرات آن مجبور به اموری کاملا دقیق و تخصصی تبدیل می‌شود که عدم آشنایی با جزئیات و ظرایف آن می‌تواند در بهترین حالت موجب تضییع وقت و سرگردانی و در بدترین حالت، سبب پدید آمدن زیان‌های جبران ناپذیر شود.

وکیل مشاوره شرکتوکیل مشاوره شرکت

در صورت نیاز به مشاوره حقوقی می توانید در هر ساعت از شبانه روز با موسسه تهران وکیل تماس حاصل فرمایید. همچنین می توانید به منظور دریافت مشاوره حقوقی رایگان در ساعات غیر اداری از طریق راه های ارتباطی موجود در وب سایت اقدام فرمایید. همچنین می توانید در صورت نیاز نسبت به دریافت مشاوره حقوقی ار طریق واتساپ نیز اقدام فرمایید.

وکیل شرکت

آنچه اصطلاحاً و در ادبیات دست اندر کاران ثبت شرکت‌ها رویه ثبت شرکت‌ها یا نظر کارشناسان ثبت شرکت‌ها نامیده می‌شود. تفسیر و برداشت کارمندان اداره ثبت شرکت‌ها از مواد قانون اصلاح موادی از قانون تجارت مصوب سال۱۳۴۷ (مشهور به قانون شرکتهای سهامی) و معدود آرای صادره از دادگاه‌ها است.

تفسیر و برداشت فوق گاه با نظر اساتید حقوق تجارت منطبق است و گاهی هم منطبق نیست اما همین رویه در اداره ثبت شرکت‌ها معمول شده است.

شرکت‌های سهامی عام و خاص از جمله شرکت‌های سرمایه‌ای  محسوب می‌شوند. شخصیت سهام‌دار در این نوع شرکت‌ها فاقد اهمیت بوده، اصل حاکمیت سرمایه مهم و تعیین کننده است.

به عبارت دیگر، تحصیلات، سن، ثروت، موقعیت خانوادگی، وضعیت طبقاتی و نفوذ سهام‌دار هیچ‌گونه تاثیری بر میزان رای یا مسئولیت وی در شرکت ندارد و فقط تعداد سهام و آرای وی می‌تواند در نفوذ و کنترل بر شرکت سهامی مفید باشد.

ویژگی های وکیل شرکت 

موضوع شرکت‌های تجاری جزء موضوعات تخصصی حقوقی است. به تجربه می‌توان گفت وکیل دادگستری (وکیل شرکت‌ها) در زمینه‌ی موضوعات و مسائل مبتلا به شرکت‌ها  باید اطلاع کافی داشته و با رویه عملی (رویه اداره ثبت شرکت‌ها و رویه دادگاه‌ها) آشنایی داشته باشد.

وکیل مشاوره شرکتوکیل مشاوره شرکت

شرکت‌هایی که هم اکنون بیشترین متقاضی ثبت را دارند؛ یکی شرکت با مسئولیت محدود است و دیگری شرکت سهامی خاص (و در مواردی شرکت سهامی عام) می‌باشد. مقررات مربوط به شرکت با مسئولیت محدود، در قانون تجارت مصوب ۱۳۱۱ و مقررات مربوط به شرکت‌های سهامی (عام وخاص) در لایحه قانونی اصلاح قسمتی از قانون تجارت مصوب ۱۳۴۷ بیان شده است.

جهت دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه می‌توانید از وکلای مجموعه تهران وکیل کمک بگیرید. وکلای مجموعه تهران وکیل آماده‌ی خدمت رسانی به شما مشتریان عزیز می‌باشند. مجموعه تهران وکیل با داشتن بهترین وکلای صاحب تجربه مطلوب‌ترین نتایج را برای پرونده‌ی شما رقم خواهند زد.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *