تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

گروه مشاوره حقوقی تلگرام

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در حال حاضر با وجود پیشرفت در همه حوزه ها و زندگی های مدرن و پیشرفت صنعت ، مسائل و مشکلاتی هم در این حوزه ها پدید آمده و به نسبت پیشرفت بشر مشکلات نیز در غالب های مختلف بروز نموده اند قسمت اعظمی از مشکلاتی که بشر با آن مواجه است مشکلات حقوقی است .

 

با شروع یک مشکل حقوقی ، مدت زمان حل آن اغلب به درازا می کشد مخصوصا در ایران پروسه رسیدگی همیشه طولانی و زمان بر است . با ورود به پروسه رسیدگی هزینه های زیادی اعم از مالی و روحی بر افراد تحمیل می شود اما با بررسی های انجام شده و ریشه یابی اکثر مشکلات کارشناسان متوجه شدند که این مشکلات ناشی از عدم شناخت بیشتر مردم نسبت به مسائل حقوقی و در کل حق و حقوق خود و دیگران است .

در بسیاری از پرونده هایی که پس از طرح دعوی به شکست منجر می شوند افراد بدون اطلاع حقوقی و آشنایی با قوانین اقدام به طرح دعوی یا دفاع از خود نموده و با شکست مواجه گردیده اند لذا از این روی توصیه می شود مراجعه به یک مشاوره در زمینه حقوقی را در برنامه خود قرار دهید تا با اطلاع کامل و جامع و دیدی باز و آگاهانه اقدام به هر عمل حقوقی که نیاز دارید بنمایید چرا که دیده شده خیلی از افراد به دلیل نا آگاهی از مسائل حقوقی دچار مشکلات شده اند و علاوه بر ضرر و زیانی که از لحاظ مالی متحمل گردیده اند باعث اتلاف زمان و انرژی و گاها آبروی خود شده اند حتی در برخی موارد پروسه حل مشکل توسط وکیل را نیز دچار مشکل می کنند پس همیشه پیشگیری بهتر از درمان است و می توان با یک مشاوره حقوقی ساده جلوگیری از ضررهای زیادی را گرفت .

مسایل و مشکلات حقوقی در هر قسمت از زندگی فرد ممکن است پیش بیاید در مسیر تولد ، کودکی ، تحصیلات ، شغل ، ازدواج ، رقابت ، قرارداد ، فوت نزدیکان ، مهاجرت و حتی وصیت و مرگ.

گروه مشاوره حقوقی تلگرام

مشاوره حقوقی تلفنی

مشاور حقوقی یا کارشناس در مسائل حقوقی ، شخصی است که اطلاعات حقوقی کافی در مسائل حقوقی در تمامی زمینه ها دارد و افراد می توانند با مراجعه به وی در مورد مشکلات حقوقی خود مشورت کرده و از وی راهنمایی های لازم را جهت حل مشکل خود بگیرند .

در زندگی همه افراد ممکن است مشکل به وجود بیاید اما گاهی در زندگی افراد مشکلات با هم گره می خورند و زندگی را تبدیل به یک کلاف سر درگم می کنند که باز کردن این گره کار آسانی نیست و به یک معضل جدی مبدل می شود و زندگی فرد را از روال نرمال خارج کند و باعث سردرگمی فرد شود .

در این مواقع برای حل مشکلات دو راه حل کلی وجود دارد یکی آنکه از یک مشاور حقوقی یا وکیل مطلع در امر حقوقی خود بهره بگیرید تا پرونده شما را مورد بررسی قرارداده مطالعه کند و راهکار مناسب و کوتاه تر را به شما بگوید و شما را از سردرگمی نجات دهد و یا اینکه بدون کمک از مشاور حقوقی و با اقدامات خود سرانه دست به عمل حقوقی بزنید که در این صورت عواقب این اقدامات می تواند مشکلی باشد مازاد بر مشکلات سابق که بر عهده ی شخص خودتان است .

مشاوره حقوقی فقط خاص افراد حقیقی نیست و افراد حقوقی نیز نیازمند مشاوره حقوقی هستند زیرا نیاز به همفکری و مشورت در شرکت ها و سازمان ها نیز می تواند در بسیاری موارد برای آنها راهگشا باشد .

در دنیای امروز به لحاظ پیچیدگی قراردادها و مسائل حقوقی ، شرکت ها و سازمان ها نیز همچون دیگر افراد در زمینه قراردادهایی که منعقد می کنند و در مورد مشکلات حقوقی که خاص خود شرکت هاست این نیاز را احساس می کنند که یک مشاور حقوقی تخصصی می تواند در جهت پیشرفت کاری و موفقیت آنها بسیار موثر و پرفایده باشد و در تعاملات حقوقی و قراردادی شرکت ها ، با اخذ مشاوره حقوقی به بهترین شیوه عمل کرد و رضایت مطلوب را حاصل نمود .

اگر به دنبال مشاوره با وکیل رایگان هستید به راه های ارتباطی مدرج در سایت مراجعه کنید.

برای ارتباط با وکیل خانواده متخصص به صفحه فوق مراجعه نمایید.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *