تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

بهترین وکیل مواد مخدر

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

 در موضوع مواد مخدر اعم از مصرف کننده و سازنده وارد کننده و پخش کننده و غیره همه مجرم هستند طبق قوانین مربوطه موارد موجود در مواد مخدر بسیار گسترده هستند. مثلاً مواد ۱ الی ۵ قانون مبارزه با مواد مخدر در مورد میزان مجازات در قاچاق مواد مخدر می باشد و مباحث گسترده‌ای در قانون مبارزه با جرایم مواد مخدر به خود اختصاص داده است.

 

 

با توجه به صنعتی شدن جوامع این ترقی و صنعتی شدن به حیطه مواد مخدر و قاچاق مواد مخدر وارد شده است در گذشته جرایم مواد مخدر فقط در مورد مواد مخدر سنتی که به روش های خاصی از گیاهان خاص گرفته می‌شد محدود بود اما الان با پیشرفت علم شیمی هر فردی که به این علم مسلط باشند می توانند، به راحتی و مواد مخدر صنعتی مانند: شیشه، کراک، متادون و غیره را تولید کند و حتی با کمترین هزینه می تواند به راحتی تولید کننده یک مواد مخدر صنعتی شود.

کار یک وکیل مخدر چیست؟

البته بیشتر افراد جامعه در این پندار هستند، که اگر ارتکاب این جرم افرادی را اجرا کنند دیگر خود مسئولیت کیفری ندارند، اما غافل از اینکه طبق ماده ۱۸ قانون مبارزه با مواد مخدر در هر کس برای ارتکاب هر یک از جرایم موضوع این قانون اشخاصی را اجرا کند یا به خدمت گمارد یا فعالیت آنها را سازماندهی کند یا مدیریت کند و از فعالیت‌های مذکور پشتیبانی مالی یا سرمایه گذار نماید مجرم محسوب می شود و حتی ممکن است عنوان مجرمانه به او خطاب شود و مجازات اعدام در پیش روی او می باشد.

بهترین وکیل مواد مخدر

نکته قابل ذکر این است که با توجه به اینکه معتادان که مبادرت به درمان ترک اعتیاد ننمایند مجرمند، یعنی مجرم دانستن معتادان را معلق به عدم مبادرت به درمان و ترک اعتیاد کرده است، اما افسوس که در جامعه این موضوع نادیده گرفته شده است.

چرا نیاز به وکیل مواد مخدر داریم؟

اما سوال اینجاست که آیا ما در مورد جرایم مواد مخدر نیاز به وکیل داریم و یا بهترین وکیل مواد مخدر باید چه ویژگی هایی داشته باشد، از آنجایی که جرایم مواد مخدر می تواند زیر مجموعه ای از جرایم علیه آسایش عمومی و نظم و امنیت و سلامت جامعه باشد قانونگذار نسبت به مجازات این گونه از مجرمین تاکید زیادی داشته است نسبت به یک سری موارد که مرجع قضایی طبق مواد ۳۰۲ قانون آیین دادرسی کیفری متهم با ملزم به تعیین وکیل می کند.

گذشته از الزام قانون آیین دادرسی کیفری از بعد اصول حقوقی و انصاف نیاز به وکیل در جریان مواد مخدر را کاملاً مبهم دانسته است از این نظر و نمونه بارز این موضوع این است که طرف به طور اجبار و اکراه وارد چرخه مواد مخدر شده و یا طرف بدون آگاهی از سوء نیت مجری ناخودآگاه و ناخواسته وارد سیستم شده است.

بهترین وکیل مواد مخدر
بهترین وکیل مواد مخدر

مانند راننده ای که ناخواسته عامل حمل مواد مخدر شده است و یا موجودی که مستاجران کارگاه تولید مواد مخدر و یا به اصطلاح آشپزخانه ایجاد کرده است که در آن کار تولید مواد مخدر صنعتی می باشد و یا مسائلی از این قبیل است که نیاز به وکیل مجرب و زود را می طلبد که بتواند از قربانیان این جرایم که توسط باندهای قاچاق و مجرمین خطرناک تحمیل افراد عادی شده است را بتواند به نحو منصفانه دستگاه قضا را در صدور و اجرای عادلانه یاری کند و بتواند عدم سوء نیت عام متهمین را احراز کند.

اما در مورد ویژگی بهترین  وکیل مواد مخدر باید گفت می‌توان در مورد جرایم این چنینی حدود مرزی قایل شد اما می‌توان یک سری ویژگی‌های وکیل مواد مخدر یا بهترین وکیل مواد مخدر را بررسی کرد یک وکیل خوب مواد مخدر باید وکیلی باشد در این زمینه پرونده هایی را بررسی کرده است و یا به اصول رسیدگی و یا دفاع در مورد پرونده های کیفری مواد مخدر که در دادگاه انقلاب مورد رسیدگی قرار می گیرد شاخه کامل داشته باشد نکته بعدی که در مورد بهترین وکیل مواد مخدر این است که باید جسارت لازم و کافی را داشته باشد.

بهترین وکیل مواد مخدر

زیرا جرایم مواد مخدر از جرایمی است که توسط باندهای قاچاق حرفه‌ای و افراد خطرناک و جانی رخ می‌دهد یعنی کسانی که در این جرم به فعالیت مشغولند برایشان وجدان ،دین  ،ایمان و شرایط معنایی ندارد و به راحتی دست به کشتن انسانها می زنند و برای این موضوع کسی را می‌خواهد که در این تیم مواد مخدر پرونده های این چنینی را پیگیری کرده باشد و جسارت کامل و لازم را برای پیشبرد اهداف قربانی جرم داشته باشد وکیل مجرب افزوده باید جسارت داشته باشد و برای دفاع از قربانی که هر لحظه در آستانه از دست دادن جان خود است کمر همت ببندند گروه وکلای تهران با داشتن کادری مجرب در این زمینه و پرونده‌های کیفری دیگر که در حیطه مراجع قضایی عمومی و اختصاصی می باشد آماده خدمت رسانی می باشد .

برای دریافت مشاوره حقوقی کیفری توسط وکیل کیفری به صفحه فوق مراجعه نمایید یا با کارشناسان مشاوره حقوقی ما در ارتباط باشید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *