تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

وکیل دفاع از کارفرما+ بهترین+ متخصص+ شماره تلفن

لیست وکلای دادگستری دفتر وکالت

محمد حسین رزاقی

وکیل پایه یک دادگستری 

مصطفی محمدی

کاراموز وکالت

محمد فلاحی 

کاراموز وکالت

حمیدرضا اهنزی

وکیل پایه یک دادگستری 

لیلا بهرامی

کاراموز وکالت

عباس ترکاشوند

کاراموز وکالت

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع وکیل دفاع از کارفرما+ بهترین+ متخصص+ شماره تلفن اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید.

 

وکیل دفاع از کارفرما+ بهترین+ متخصص+ شماره تلفن وکیل دفاع از کارفرما+ بهترین+ متخصص+ شماره تلفن

وکیل دفاع از کارفرما چه وظایفی دارد؟

از زمان شکل گیری تمدن و زندگی اجتماعی برای برطرف شدن موضوعات مختلف در روابط انسان ها ، و اختلافاتی که نیاز به رسیدگی و مدافع، برای برای حل مشکل و پیدا شدن مقصر و نقض کننده به خوب احساس میشود

یکی از موضوعاتی که بیش از هر زمینه دیگری مشکل ساز است رابطه کارفرما و کارگر است که در همین جهت قوانین و وظایفی در این راستا برای هر دو طرف (کارگر و کارفرما) وضع شده است که باید به بهترین شکل توسط کارگر و کارفرما رعایت شود

باتوجه به ماده ۳ قانون کار جمهوری اسلامی ایران کارفرما شخص حقیقی یا حقوقی است که با خواسته او کارمند در مقابل کاری که انجام میدهد مزد دریافت میکند

کارگر شخصی است که در ازای مبلغ معین انجام کار مشخصی را به عهده میگیرد

همانطور که اشاره شد موضوعات نارضایتی فراوانی در خصوص روابط کارگر و کارفرما در چند دهه گذشته به وجود آمده که اغلب کارفرما با سوءاستفاده از شرایط کارگر مرتکب تخلف شده با این حال نمی توان سریعا و به طور قاطع کارفرما را مقصر دانست در قانون کار تاکید زیادی بر حمایت از کارگر وجود دارد اگر شما جزء کارفرمایی هستید که کارگر بدون دلیل و کوتاهی از طرف شما اقدام به شکایت کرده بهترین کار برای دفاع مراجعه به یک وکیل مدافع کارفرما است

از جمله وظایف کارفرما مقابل کارگر میتوان به رعایت مقررات مربوط به ایمنی وبهداشت،بیمه شدن کارگر، جلوگیری از بهره کشی از کارگر نوع قرار داد کار با شرایط مربوط ،انجام تعهدات قرار داد، رعایت مقررات مربوط به شرایط کار ،اراعه خدمات رفاهی،رعایت آزادی شغل،پرداخت حق سنوات ،ممنوعیت به کار گیری افراد زیر ۱۵ سال  و… اشاره کرد 

یکی از مهم ترین وظایف کارفرما بیمه کردن کارگر است

در مواجهه با شکایت کارگر در مرحله اول باید اقدام به پیدا کردن وکیل دفاع از کارفرما ماهر برای مشاوره گرفتن و دفاع  در برابر اتهام کارگر از خود کنید لازم به ذکر است همانطور که کارگر قادر به شکایت از کارفرما است کارفرما هم در صورت کوتاهی کارگر در انجام وظایف توانایی شکایت دارد

دفتر حقوقی تهران وکیل جزء موسساتی است که امکان مشاوره حقوقی،دفاع از کارفرما ، مراجعه و رسیدگی به اختلافات در محاکم قضایی را دارد اگر به دنبال یک وکیل دفاع از کارفرما مجرب و متخصص در تهران هستید دفتر حقوقی تهران وکیل ارائه دهنده بهترین و کامل ترین مشاوره و وکیل در زمینه های مختلف است.

بهترین وکیل دفاع از کارفرما بهترین وکیل دفاع از کارفرما

معمولا دعاوی بین کارگر و کارفرما بدون داشتن وکیل برطرف نمی شود برای رسیدگی به مشکل و در صورتی که کارگر بخواهد از کارفرما شکایت کند باید به اداره کار مراجعه کند و همچنین حتما باید در اداره کار محلی که با کارفرما به مشکل برخورده مراجعه  کند وکیل کارفرما در صورتی قادر به دفاع از کارفرما است که مدارک اثبات کند که در انجام قوانین کوتاهی نکرده

به طور کلی وکیل کارفرما قادر کمک و حل مشکل شماست به شرط همکاری با وکیل مجرب و دفتر حقوقی متخصص مثل دفتر حقوقی تهران وکیل

با این حال توصیه میشود تا حد امکان مشکل به وجود آمده را با گفت و گو و مسالمت آمیز حل کنید

آیا می دانید چگونه می توان شماره تلفن بهترین وکیل دفاع از کارفرما در تهران و یا شهرستان ها را پیدا کرد و کدام یک از موسسات حقوقی امکان ارائه مشاوره حقوقی برای دفاع از کارفرما با کمک بهترین مشاوران آشنا به قوانین حقوقی و مباحث مرتبط با اداره کار را دارند؟

در اختلافاتی که بین کارگران و یا کارمندان با کارفرما به وجود می آید، ممکن است که یکی از طرفین حق داشته باشد و طرف دیگر کوتاهی هایی در انجام وظایف و پایبندی به تعهدات خود کرده باشد. به همین دلیل است که نمی توان گفت که در اختلاف بین کارگر و کارفرما، همواره کارفرمایان مقصر هستند و یا این که برعکس همواره مشکل از سمت کارگران است.

در صورتی که شما به عنوان یک کارفرما فکر می کنید که بنا به قانون تخلفی از شما سر نزده است و شکایت کارگر بدون ارائه ادله و مستندات کافی صورت گرفته است می توانید این موضوع را از طریق قانون و پس از مشاوره با یک وکیل پیگیری کنید.

علاوه بر این اگر یکی از کارگران و یا کارمندان شما تخلفاتی کرده است که مجبور هستید برای پیگیری قانونی (به دلیل عدم امکان حل مسالمت آمیز موضوع)، از یک وکیل دفاع از کارفرما کمک بگیرید، می توانید با پیدا کردن شماره تلفن بهترین وکیل دفاع از کارفرما در تهران و یا در شهرستان خود با او در ارتباط با مشکلی که دارید و نحوه پیگیری تخلفات کارگران یا کارمندان خود مشورت کنید.

موسسات حقوقی متعددی هستند که در کلان شهر تهران امکان ارائه خدمات مشاوره حقوقی توسط متخصص دفاع از کارفرما را به منظور کمک به شما در مراجع رسیدگی کننده به اختلافات بین کارگر و کارفرما دارند و به طور حتم یافتن شماره تلفن آن ها می تواند به شما کمک کند تا ضمن برقراری ارتباط با یک وکیل مجرب امکان بهره مندی از این خدمات و دفاع از خود از سوی وکیل اطلاعات کافی را کسب کنید.

دفتر حقوقی تهران وکیل از جمله موسسات ارائه دهنده این خدمات به کارفرمایان محترم (با استفاده از ظرفیت وکلای متخصص در امور اداره کار  می باشد) و به همین دلیل امکان مشاوره حقوقی و یا دفاع از کارفرما و سایر موکلین خود در محاکم قضایی و مراجع رسیدگی کننده به این اختلافات را دارد.

وکیل متخصص دفاع از کارفرما وکیل متخصص دفاع از کارفرما

لازم به ذکر است که امکان ارائه مشاوره های تخصصی در صورت تماس با شماره تلفن یا چت آنلاین در هر ساعتی از شبانه روز وجود خواهد داشت. به همین دلیل در صورتی که به دنبال یافتن شماره تلفن بهترین وکیل دفاع از کارفرما در تهران هستید می توانید با شماره تلفن دفتر موسسه تماس حاصل نمایید تا راهنمایی های لازم را با کمک وکلای مجوعه در اختیار شما به عنوان یک کارفرما قرار دهیم.

بهترین وکیل دفاع از کارفرما

قبل از این که قصد یافتن بهترین وکیل دفاع از کارفرما را داشته باشید، باید مشخص کنید که در ارتباط با چه موضوعی نیاز به یک وکیل دارید (تا به دفاع از شما در مراجع رسیدگی کننده به اختلافات و شکایات بپردازد).

برای مثال در مواردی دیده می شود که کارگر بنا به هر دلیلی اقدام به شکایت از کارفرما می کند و این در حالی است که با توجه به شواهد موجود کارفرما در شکایت مطرح شده امکان دفاع از خود را در برابر کارگر و یا کارمند را دارد.

در این صورت یک وکیل دفاع از کارفرما می تواند به او کمک کند تا با ارائه مدارک و ادله خود اثبات کنند که کوتاهی در پرداخت مطالبات و یا پایبندی به قوانین اداره کار از او سر نزده است و شکایت کارگر و یا کارمند بر اساس مستندات و ادله موجود درست نبوده است.

توجه داشته باشید که اگر شما به دلیل ذکر شده در بالا و یا هر دلیل دیگری نیاز به شماره تلفن وکیل دفاع از کارفرما داشته باشید، بهتر است که در مرحله اول از مشاوره حقوقی در ارتباط با موضوع مدنظر خود استفاده کنید تا بهتر با شرایط دریافت خدمات توسط وکیل اداره کار یا وکلایی که امکان دفاع از کارفرما را دارند آشنا شوید.

اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل اداره کارمی گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره حقوقی رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین برای مشاوره حقوقی درباره شکایت از کارفرما می توانید با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

آیا وکیل دفاع از کارفرما همواره می تواند به شما کمک کند؟

به طور حتم در صورتی که در هر موضوع یا مشکل حقوقی به دنبال بهترین وکیل باشید می توانید یک وکیل خوب و مجرب را پیدا کرده و از خدمات او بهره مند شوید.

شماره تلفن وکیل دفاع از کارفرما شماره تلفن وکیل دفاع از کارفرما

در زمان نیاز به یافتن شماره تلفن بهترین وکیل دفاع از کارفرما نیز به طور حتم در تهران و یا شهرستان ها و به خصوص در مراکز استان ها، وکلای متخصص دفاع از کارفرما هستند و امکان کمک به شما را خواهند داشت.

اما باید به این نکته مهم توجه داشته باشید که برای این که یک وکیل بتواند از هر فردی دفاع کند باید ادله و مستندات لازم برای دفاع از او در محاکم قضایی وجود داشته باشد.

به همین دلیل در صورتی که شما هم به دنبال شماره تلفن بهترین وکیل دفاع از کارفرما برای دریافت خدمات مشاوره حقوقی (و یا درخواست از وکیل برای دفاع از خود در مراجع رسیدگی کننده به اختلافات و شکایات باشید)، باید این امکان وجود داشته باشد که مدارک و مستندات لازم را برای دفاع از شما ارائه کرد.

به همین دلیل شرط لازم برای موفقیت یک وکیل دفاع از کارفرما (در مراجع رسیدگی کننده به اختلافات کارگر و کارفرما داشتن)، ادله و مدارک لازم برای این کار است. پس در صورتی که شما این ادله را دارید و یا این که فکر می کنید با مشاوره با یک وکیل مجرب می توانید مدارک و مستندات مورد نیاز برای دفاع از خود را فراهم کنید، به طور حتم با یافتن شماره تلفن بهترین وکیل دفاع از کارفرما و صحبت با او خواهید توانست از خدمات وکلای متخصص در جامعه بهره مند شوید.

بهترین وکیل دفاع از کارفرما در تهران و کرجبهترین وکیل دفاع از کارفرما در تهران و کرج

وکیل دفاع از کارفرما در امر بیمه

بیمه یکی از مهم ترین موضوعاتی است که یک کارگر می تواند در ارتباط با آن از کارفرما شکایت کند و به همین دلیل باید توجه ویژه به پرداخت حق بیمه کارگر در طول مدت زمان استفاده از خدمات او در واحد تولیدی و یا هر صنف دیگری که هستید داشته باشید.

در صورتی که یک کارگر از شما بابت بیمه شکایت کند، می توانید با شماره تلفن بهترین وکیل دفاع از کارفرما که تخصص کافی در راهنمایی و مشاوره به کارفرمایان را دارد تماس بگیرید، اما به طور حتم اگر کوتاهی در پرداخت حق بیمه از جانب شما بوده است شاید به سختی بتوان از شما در مراجع رسیدگی کننده به این اختلافات دفاع نمود.

به همین دلیل است که تاکید می شود باید با توجه به موضوعی (که در آن موضوع نیاز به کمک یک وکیل دفاع از کارفرما دارید)، نسبت به دریافت مشاوره در وهله اول اقدام نمایید تا دید بهتری در مورد مباحث قانونی مرتبط با مشکلات خود به دست آورید.

شماره تلفن بهترین وکیل دفاع از کارفرما شماره تلفن بهترین وکیل دفاع از کارفرما

با توجه به مطالب گفته شده در این متن به نظر می رسد که با اهمیت استفاده از خدمات مشاوره حقوقی برای بهره مندی از وکلای متخصص اداره کار آشنا شده باشید. در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که اگر به دنبال شماره تلفن یک وکیل دفاع از کارفرما (و یا دفتر حقوقی ارائه دهنده خدمات مشاوره توسط متخصصین آشنا با این مباحث هستید)، همان طور که در ابتدای متن اشاره شد امکان بهره مندی از این خدمات را با تماس با شماره تلفن دفتر موسسه تهران وکیل خواهید داشت.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *