تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

ارجاع دادخواست طلاق به شورای حل اختلاف

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

ارجاع دادخواست طلاق به شورای حل اختلاف

بسمه تعالی

شورای محترم حل اختلاف ویژه رسیدگی به امور خانواده بخش ۰۰۰۰۰۰.

با ابلاغ سلام

ضمن ارسال ۲ برگ دادخواست حقوقی زوجه………………… و زوج…………………. به خواسته تعیین و | تکلیف اطلاق، به انضمام………………………. برگ تصاویر پیوستی، با استفاده از بند ۷ مندرج در دستورالعمل شماره ۱/ ۸۳ / ۶۲۱۴ مورخ ۸۳/ ۴ / ۲۰ ریاست معظم قوه قضائیه و به | منظور حفظ کیان خانواده و پیشگیری از افزایش طلاق در جامعه و به شرح ارجاع بعمل آمده در ذیل دادخواست نسبت به رسیدگی به پرونده اقدام و اهتمام لازم جهت جلوگیری از جدایی زوجین را بعمل آمده و تمامی سعی و تلاش خویش را جهت | برقراری صلح و سازش فیمابین زوجین انجام دهید و با اقدامی خداپسندانه موجبات التیام و بازگشت آنان به زندگی را فراهم فرمائید و در این صورت با صدور قرار قانونی و | کسب نظر مشاور شورا پرونده مرجوع اليه را در همان حوزه حل اختلاف مختومه و | بایگانی فرمایند. چنانچه پرونده مرجوعه منجر به صلح و سازش نشد حداکثر ظرف دو ماه آینده گواهی لازم تهیه و ضم پرونده نموده و مجددا به حوزه قضایی مرجوع اليه | اعاده فرمایند

رئیس حوزه قضائی بخش………

 

تذكار: در ماده ۱۱۰۷ ق.م. آمده است (نفقه عبارت است از مسکن و البسه و غذا و اثاث البيت که بطور متعارف با وضعیت زن متناسب باشد… که قانون در دو مورد نفقه افرادی را به عهده دیگری گذاشته است: ١- نفقه زوجه ۲- نفقه اقارب ماده ۱۱۹۶ ق.م. که در نفقه زوجه در شرط موجود است اول: = نکاح دائم باشد (ماده ۱۱۰۶ و ۱۱۳۰ ق.م) دوم: تمکین زن از شوهر ماده ۱۱۰۸ ق.م – در مورد نفقه رجوع کنید به آیات ۷ سوره طلاق و ۲۳۳ سوره بقره).

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در باب طلاق توافقی یا گرفتن مشاوره از وکیل طلاق توافقی می توانید با شماره های موجود در وب سایت تماس حاصل فرمایید.

برای دریافت مشاوره حقوقی توسط کارشناسان حقوقی به صفحه مربوطه مراجعه کرده و یا با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *