تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

دادخواست اذن طلاق بلحاظ نقض شروط ضمن عقد نکاح

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

برگ دادخواست به دادگاه عمومی (دعوی غیر مالی)

مشخصات طرفین | نام نام خانوادگی نام پدر شغل

محل اقامت | شهر – خیابان – کوچه – شماره – کد ملی

خواهان | مشخصات زوجه

خوانده| مشخصات زوج

وکیل یا نماینده قانونی | مشخصات وکیل

 

تعیین خواسته و بهای آن | استدعای رسیدگی و تنفيذ اذن و اجازه انجام طلاق به لحاظ تحقق و نقض شروط ضمن عقد عقد نکاح به شرح متن ناظر بر ماده ۱۱۳۰ قانون مدنی ضمن احتساب کلیه خسارات ناشی از دادرسی

دلایل و منضمات دادخواست | ۱) دلیل سمت / وکالتنامه ملصق به تمبر مالیاتی ۲) فتوکپی مصدق شناسنامه خواهان ۳) فتوکپی مصدق سند نکاحیه ۴) فتوکپی مصدق دادنامه شماره……….. مورخ………… کلاسه…………… شعبه……. دادگاه خانواده…………….. ۵) فتوکپی مصدق محتویات کلاسه دادخواست اجرائی……………. مورخ……………. ۶) فتوکپی مصدق دادنامه شماره …………… مورخ……………… کلاسه………..شعبه……………………. دادگاه کیفری دو ………………. ۷) تصویر کیفر خواست ۸) ثانی دادخواست

ریاست محترم دادگستری شهرستان……………………..

سلام علیکم – احتراما با اجازه حاصله از یک برگ وکالتنامه ملصق به تمبر مالیاتی خاطر عالی را به وکالت از ناحیه خواهان مستحضر می دارد خواسته موکل به دلایل ذیل محل قانونی برای او پذیرش داشته و در خور اجابت می باشد:

۱)به واسطه سند نکاحیه پیوست، زواج دائم ما بين صحابه دعوی محرز و مثبوت رسمی است.

۲) در بند «ب» این سند رسمی خوانده به عنوان زوج به موكله وكالت بلاعزل ضمن عقد خارج لازم داده تا در صورت تحقق هر کدام از شروط ۱۲ گانه و اثبات آن در دادگاه، خود را مطلقه و در صورت بذل از طرف زوج (خوانده)قبول بذل نماید.

صفحه مخصوص ادامه شرح دادخواست

۳) در ما نحن فيه با استناد به رأی مندرج در دادنامه شماره………….. مورخ…………………… کلاسه………………… تصدیری از شعبه…………….. دادگاه خانواده…………………… و حكم موضوع دادنامه شماره…………….. مورخ……………….. کلاسه………………………. که در مقام تایید دادنامه یاد شده از همان شعبه اصدار یافته و سپس به علت عدم تجدید نظر خواهی خوانده قطعیت یافته و خوانده با وصف اطلاع از دعوی پیش گفته در مهلت ۱۰ روزه پس از صدور برگه اجرائیه شماره…………………… مورخ………………….. هیچ اقدامی در پرداخت نفقه معوقه موکله از تاریخ……….. به بعد به عمل نیاورده، نقض بند (۱) شرط ضمن نكاح محققا ثابت و وکالتنامه موکله که تفضیل آن در قبل (بند ۲ دادخواست) آمد تنجیز یافته است.

۴) مضافا خوانده بر اساس دادنامه شماره……………………. مورخ…………….. کلاسه……………………………………… تصدیری از شعبه ……………………… دادگاه کیفری دو مجتمع قضائی…………………………….. به علت ترک انفاق به تحمل پنج ماه حبس محکوم و این دادنامه قطعیت یافته.

۵) مضافا خوانده و خانواده وی (پدر – خواهر — شوهر خواهر) به علت ضرب و جرح و فحاشی و توهین به موكله و خانواده وی در دادسرای………………… تحت تعقیب واقع و کیفر خواست علیه آنها صادر شده است. (تصویر کیفر خواست به پیوست تقديم است)

 ۶) با وصف فوق: نقض شروط ضمن عقد نکاح به شرحی که گذشت ثابت ومدلل بوده و اقدامات بعدی خوانده و خانواده وی در ضرب و جرح موكله، باعث نفوذ، بروز و ظهور عسر و حرج در زندگی موکله شده به نحوی که عادتأ غير قابل تحمل بوده، بقاء و استمرار داشته و به سبب آن عدم اجابت خواسته اصولا تكلیفی مالا يطاق خواهد بود.

بناء به مراتب و معنونه در فوق:

و استنادا به مواد ۱۱۱۹ قانون مدنی و ۱۱۳۰ همان قانون و ۱۹۸ و ۵۱۹ قانون آیین دادرسی  مدنی، رسیدگی و استماع خواسته و در ما نحن فيه صدور حکم به شرح ستون خواسته از محضر دادگاه تحت استدعاست، اضافه می گردد ربع سکه به زوج بذل و با جواز حاصل از وکالت نامه اعتبار یافته، از طرف او قبول بذل می گردد.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در باب طلاق توافقی یا گرفتن مشاوره از وکیل طلاق توافقی می توانید با شماره های موجود در وب سایت تماس حاصل فرمایید.

برای ارتباط با وکیل خانواده متخصص به صفحه فوق مراجعه نمایید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *