تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

دادخواست طلاق / بانوی خارجی

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این نوشتار دادخواست طلاق بانوی خارجی شرح داده شده است

خواسته یا موضوع و بهای آن تقاضای صدور حکم جهت استماع و اجرای صیغه طلاق. ملازم با اجبار و الزام خوانده به طلاق …..

 

دلایل و منضمات دادخواست (مدرک) ۱۔ دلیل سمت (وكالتنامه ملصق به تمبر مالیاتی ( یک برگ) ۲- فتوکپی مصدق اسناد رسمی ازدواج خواهان با ترجمه رسمی مدارک (۶ برگ) ۳- فتوکپی مصدق شناسنامه خواهان (۲ برگ) | 4. فتوکپی مصدق شناسنامه های المثنی خوانده

شرح دادخواست        ریاست محترم دادگاه عمومی بخش …………./ دادگستری شهرستان ……… سلام علیکم

احتراما / اینجانبه زهرا اخترنیا وکیل دعاری به شماره پروانه ………… به وکالت از خواهان و با اختیار حاصل از | وکالتنامه به استحضار می رساند :

 ۱۔ موكله اینجانبه در تاریخ ……….. در شهر هامبورگ آلمان با خوانده محترم (زوج) ازدواج دائم نموده و ا مراتب وقوع این ازدواج در دفتر مخصوص ثبت ازدواج اتباع ایران در خارجه به ثبت رسیده و مراتب ضمن تأکید کنسولگری ایران در شهر هامبورگ در سفارت آلمان در تهران نیز تأیید و ترجمه رسمی مدارک به پیوست تقديم است | ۲- موكله با ازدواج با خوانده تابعیت کشور ایران را طبق بند (۶) از نود حصری ماده ۹۷۶ قانون مدنی تحصیل نموده و تبعه دولت جمهوری اسلامی ایران میباشد

۳- ثمره ۳۱ سال زندگی مشترک با خوانده محترم بک ………… ۲۷ ساله بنام …… می باشد.

4- مع الأسف: خوانده محترم در ۱۰ سال قبل به صورت کاملا مخفیانه و بدون اطلاع یا کسب ا جازه از | موكله با اخذ مجوز از دادگاه با منشی شرکت خود که از دوستان خانوادگی موكله محسوب می گردید در من ۵۰ سالگی و با ۲۰ سال اختلاف سنی ازدواج و ضمن معرفی خود در دفترخانه بعنوان فردی مجرد یا تبانی با | این دفترخانه مراتب ازدواج دوم را ثبت رسمی نیز نموده است

5-با وصف فوق خوانده در بدو ثبت ازدواج دوم اقدام به بذل و بخشش تمام اموال و مایملک زندگی اول | خود که با کار و تلاش شبانه روزی مرکله بدست آمده بود مینماید.

6-پس از سپری شدن ۱۰ سال از ازدواج مخفیانه نهایتا این اقدام خوانده توسط همسر دوم مشارالیه برای موكله انشاء شده و لطمه شدید روحی به وی وارد گردیده است.

۷۔ متعاقبا همسر دوم خوانده نیز اقدام به علنی نمودن واقعه نموده و تصاویری بسیار خصوصی از ارتباط خود با خوانده را به صورت پست سفارشی برای مرکله ارسال و در بین همسایگان و دوستان و آشنایان تعمدأ توزیع نموده و باعث بروز مشکلات عدیده بینی و روحی و روانی موكله شده است

 

۸- موكله در سن ۶۲ سالگی در یک کشور دیگر به دور از خانواده و با از بین رفتن تمام سرمایه های زندگی خود اعم از مادی و معنوی و هتک حرمت و حیثیت وی شدید خطر جانی را احساس می نماید 9- با شرایط بوجود آمده در زندگی موكله عسر و حرج شدید بروز و ظهور نموده، بقاء داشته، وضعیت حاضر غیرقابل تحمل، و عدم اجابت خواسته خواهان اصولا تکلیفی مالايطاق» می باشد. بناء عليهذا: با تقدیم دادخواست حاضر: و استناد به ماده ۱۱۳۰ قانون مدنی و ماده ۸ ناظر بر بند یک از قانون حمایت از خانواده و قسمت اخیر ماده ۱۷ همان قانون ضمن بذل مهر و نفقه و ……… . صدور حکم (طلاق قضائی) به منظور اجرا و استماع صیغه طلاق از محضر ریاست | محترم دادگاه خانواده تحت استدعاست.

با تشکر و تجدید احترام

محل امضاء – مهر – اثر انگشت

وکیل خواهان / زهرا اخترنیا

مستخرج از قانون مدنی

ماده ۹۷۶ قانون مدنی: اشخاص ذیل تبعه ایران محسوب می شوند ۱) کلیه ساکنین ایران به استثنای اشخاصی که تبعیت خارجی آنها مسلم باشد، تبعیت ۔ خارجی کسانی مسلم است که مدارک تابعیت آنها مورد اعتراض دولت ایران نباشد. ۲) کسانیکه پار آنها ایرانی است. اعم از اینکه در ایران یا در خارجه متولد شده باشند. ۳) کسانیکه در ایران متولد شده و پدر و مادر آنان غير معلوم باشد. ۴) کسانیکه در ایران از پدر و مادر خارجی که یکی از آنها در ایران متولد شده بوجود آمده اند. ۵) کسانیکه در ایران از پدری که تبعه خارجه است به وجود آمده و بلافاصله پس از رسیدن به سن هیجده سال تمام لااقل یک سال دیگر در ایران اقامت کرده باشند و الا قبول شدن آنهابه تابعیت ایران بر طبق مقررانی خواهد بود که مطابق قانون برای تحصیلی تابعیت ایران مقرر است. ۶) هر زن تبعه خارجی که شوهر ایرانی اختیار کند. ۷) فر تبعه خارجی که تابعیت ایران را تحصیل کرده باشد. تبصره: اطفال متولد از نمایندگان سیاسی و قنسولی خارجه مشمول فقره ۴ و ۵ نخواهند بود.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در باب طلاق توافقی یا گرفتن مشاوره از وکیل طلاق توافقی می توانید با شماره های موجود در وب سایت تماس حاصل فرمایید.

برای ارتباط با وکیل خانواده متخصص به صفحه فوق مراجعه نمایید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *