تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

درخواست طلاق توافقی در شرق تهران+وکیل+هزینه

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع درخواست طلاق توافقی در شرق تهران+وکیل+هزینه اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با موسسه حقوقی تهران وکیل در تماس باشید .

 

درخواست طلاق توافقی در شرق تهران+وکیل+هزینه  درخواست طلاق توافقی در شرق تهران+وکیل+هزینه

همیشه و معمولا با از هم پاشیدن زندگی خانوادگی ، افراد با مشکلات فراوانی روبرو می شوند ، از جمله این مشکلات حضور در دادگستری ، زمان و تعداد پرونده های مطروحه در دادگاه ، حضانت فرزندان ، تکلیف جهیزیه و مشکلات اقتصادی ، سوء پیشینه و …. می باشد.

 در این نوشتار به بررسی راه حل به حداقل رساندن این مشکلات در صورت درخواست طرفین به جدائی و طلاق می پردازیم .

به طور کلی اگر افراد مطابق قوانین طلاق در قانون مدنی اقدام کنند باید قبول همه مشکلات فوق را با جان و دل پذیرا باشند.

درخواست طلاق توافقی در شرق تهران+وکیل+هزینه  درخواست طلاق توافقی در شرق تهران+وکیل+هزینه

علاوه بر این موضوعات این امر برای زوجه یا زن بسیار دشوار تر است و معمولا باتوجه به عدم هرگونه ضمانت اجرا برای مرد یا زوج در بحث موضوعات مربوط و یا حضور در دادگستری در خصوص مسائل مربوط  به طلاق ( در قانون مدنی طلاق تنها به وسیله مردان انجام می شود و جز در بعضی از موارد این امر برای زنان امکان پذیر نمی باشد). لذا بهترین راه این است که از اقدامات جایگزین در این خصوص استفاده شود .

یکی از بهتری راههای پسشگیری پرونده طلاق در دادگاه:

استفاده از دادخواست طلاق توافقی می باشد که در ان زوج و زوجه در خصوص طلاق به توافق رسیده با انجام سازش در مورد مشکلات مطرح شده در تیتر اول مسئله به صورت بسیار خلاصه تر مطرح نموده و طرفین بر سر همه پرونده های که قرار بود مطرح شود به تفاهم می رسند.

درخواست طلاق توافقی در شرق تهران+وکیل+هزینه  درخواست طلاق توافقی در شرق تهران+وکیل+هزینه

 یکی از نکات بسیار مهم در این زمینه که معمولا زنان با آن دچار مشکل می شوند عدم حضور مرد در دفتر ثبت ازدواج و طلاق می باشد ( که بعد از صدورحکم عدم امکان سازش از طرف دادگاه که دارای مدت محدود 3 ماه می باشد )لذا بهتری راه در این زمینه مطرح نمودن این امر در دادخواست و تعیین الزام برای این امر نسبت به مرد می باشد.

مراحل طلاق توافق که زوجین باید قبل از طرح دعوی و بعد از ارائه دادخواست انجام دهند:

 اولین مورد در این زمینه این است که در مورد مسائل مهریه ، نفقه ، حضانت فرزندان در صورت موجود بودن و سایر مشکلات به سازش و تفاهم برسند.

دومین مورد در این زمینه این است که در سامانه مربوط به مشاور خانواده ثبت نام نموده و به نزد ان مراجعه نمایند.

مشاره بعد از عدم سازش انها یک درخواست در این زمینه به انها می دهد که زوجین می توانند به همراه دادخواست به دفتر خدمات الکترونیک قضائی تحویل دهند.

درخواست طلاق توافقی در شرق تهران+وکیل+هزینه  درخواست طلاق توافقی در شرق تهران+وکیل+هزینه

با ارسال پرونده از طرف دفاتر خدمات الکترونیک قضائی به دادگاه برای انها وقت رسیدگی تعیین می شود. در این جلسه  دادگاه انها را به نزد مشاور خانواده در دادگاه می فرستد. مدت زمان و حلسات حضور به میزان 5 جلسه بوده و افراد می توانند در صورتی که قبلا به نزد مشاور خانواده رفته باشند گواهی یا مدرک عدم سازش خود را به انجا ارائه داده و در انجا نیز طی یک نامه صدور گواهی عدم امکان سازش به دادگاه اعلام می شود .

بعد از این امر دادگاه طی حکمی براساس نامه ارسالی مشاوره خانواده و سازشات زوجین در مورد مسائل زندگی مشترک اقدام به صودر حکم می نماید.

 بعد از این موضوع زوجین به مدت سه ماه مهلت دارند جهت ثبت طلاق به دفاتر خدمات ازواج و طلاق مراجعه نمایند.

درخواست طلاق توافقی در شرق تهران+وکیل+هزینه  درخواست طلاق توافقی در شرق تهران+وکیل+هزینه

با حضور افراد در مراکز ثبت ازدواج و طلاق ، طلاق توافقی به وقوع پیوسته و زن و مرد هرکدام می توانند دنبال زندگی خود بروند.

در قضیه حضانت فرزندان در ازدواج افراد می توانند برای خود به صورت توافقی تعیین وقت نمایند و بر سر این امر نیز تفاهم نمایند . در صورتی که یکی از زوجین برخلاف توافقات فی مابین صورت گرفته اقدام نماید طرف دیگر می تواند به دادگاه رفت و براساس حکم صادره درخواست الزام فرد به موضوع مورد اختلاف را بخواهد.

در خصوص کلیه موضوعات فوق استفاده از وکلای حرفه و با سابقه می تواند موضوع را به صورت بسیار سریعتر و با مشکلات کمتری حل نماید و مسیر به صورت بهتری طی شود.

درخواست طلاق توافقی در شرق تهران+وکیل+هزینه  درخواست طلاق توافقی در شرق تهران+وکیل+هزینه

لذا استفاده از وکیل در این موارد برای دوطرف ضامن هرگونه پشیمانی و یا ایجاد هرگونه مشکل در این زمینه می باشد.

برای ارتباط با وکیل خانواده متخصص به صفحه فوق مراجعه نمایید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

2 دیدگاه

    • سلام وقتتون بخیر طبیعتا حضور وکیل کار شما رو سریعتر و سهل تر پیش میبره برای دریافت اطلاعات تکمیلی با شماره های داخل سایت تماس بگیرید تا همکارانم راهنماییتون کنند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *