تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

درخواست طلاق توافقی در شمال تهران+وکیل+هزینه

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع درخواست طلاق توافقی در شمال تهران+وکیل+هزینه اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با موسسه حقوقی تهران وکیل در تماس باشید .

 

درخواست طلاق توافقی در شمال تهران+وکیل+هزینه  درخواست طلاق توافقی در شمال تهران+وکیل+هزینه

امروزه طلاق توافقی یکی از پرونده های معمول و بسیار رایج در دادگاهها می باشند. به طور کلی از مجموع زوج های مراجعه کننده به دادگاه تعداد بسیار زیادی مشغول طلاق ، مهریه و سایر مسائل مربوط به زندگی مشترک و از هم پاشیده افراد می باشد.

تعداد بسیار کمی از افراد امروزه مسیر معمول طلاق و یا طلاق به درخواست زوجه را طی می نمایند که ان هم معمولا به مشکلات دیگر خانوادگی منجمله ایراد ضرب و جرح و مهریه ، اختلافات خانوادگی قبل از طلاق و غیره مربوط می شود . طلاق توافقی  نسبت به پروندهای طلاق عادی دارای مزایای بسیار زیادی می باشد .

درخواست طلاق توافقی در شمال تهران+وکیل+هزینه  درخواست طلاق توافقی در شمال تهران+وکیل+هزینه

 مزایای بسیار مهم طلاق توافقی نسبت به طلاق عادی:

1- تسریع در انجام امور مربوط به جدائی زوجین

2-پیشگیری از ازدیاد اختلافات خانوادگی

3- حل راحت تر مسائل زندگی مشترک

4- پیشگیری از افزایش اختلافات  در صورت ادامه دعاوی

 در طلاق توافقی به جای حل تمامی امور توسط دادگاهها معمولا افراد در خصوص مسائل مرتبط قبل از مراجعه به دادگاه به سازش رسیده و تمامی مسائل مورد سازش خود را در دادخواست به دادگاه تحویل می نمایند.

درخواست طلاق توافقی در شمال تهران+وکیل+هزینه  درخواست طلاق توافقی در شمال تهران+وکیل+هزینه

مطابق ماده 1133 قانون مدنی که در سال 1334تصویب شده است تاکید می کند که حق طلاق با مرد است و مرد هر وقت بخواهد می تواند زن خود را طلاق دهد.

«گروه تخصصی تهران وکیل یکی از بهترین گروههای وکلا در تهران می باشد که دارای سابقه ای حرفه ای و در پرونده های دعاوی خانوادگی بوده و طرفین می توانند با دادن وکالت به انها به صورت تضمینی حق و حقوق خود را دریافت نموده و از انجام امور قانون خود به صورت تضمینی مطمئن باشند.»

یکی از موارد مهم و قابل بحث در این زمینه این است که وکلاء می توانند در زمینه سازش به زوجین کمک شایانی نمایند.

درخواست طلاق توافقی در شمال تهران+وکیل+هزینه  درخواست طلاق توافقی در شمال تهران+وکیل+هزینه

بدین صورت که با مطرح نمودن مشکلات خود در نزد وکیل ، وکیل می تواند باتوجه به تجربیات خود سطح قابل قبولی از مسائل و حقوق طرفین را تعیین و دو طرف بصورت راحت تر و با آرامش روانی بیشتری  مسائل شخصی خود پرداخته و نگران تکرار اختلافات و یا ادامه آن در بعد از طلاق نباشند.

 یکی دیگر از نکات قابل بیان در بحث طلاق توافقی این است که در صورت عدم سازش در خصوص عدم سازش درمورد مهریه  زوجه می تواند بعد از طلاق نیز دعوی مهریه را مطرح نموده و تقاضای احقاق حق خود را بنماید.

 البته در اکثر موارد این مورد مطرح شده و زوجه به از مهریه خود در قبال طلاق گذشت نموده و یا مقدار بسیار پایین تری از حدود معینه را دریافت نماید.

 بعد از طلاق در صورتی که زوج یا زوجه به تعهدات خود عمل نکند هریک از طرفین می تواند به دادگاه مراجعه و تقاضای عمل طرف به تعهدات خود را بنماید.

درخواست طلاق توافقی در شمال تهران+وکیل+هزینه  درخواست طلاق توافقی در شمال تهران+وکیل+هزینه

نحوه طرح دادخواست طلاق توافقی:

به دو شیوه می توان دادخواست طلاق توافقی را مطرح کرد:

1- زوجین می توانند قبل از طرح دعوی به سامانه مشاوره خانواده مراجعه و در انجا ثبت نام نمایند و در صورتی که انجام مشاوره به نتیجه نرسد می توانند طی نامه ای که از مشاوره گرفته اند به دادگستری مراجعه نمودند و امور خود را به انجام برسانند.

2- مورد دیگر این است افراد ابتدا به دادگاه مراجعه نموده و بعد از الزام انها برای مراجعه به مشاور که مدت 5 جلسه و یا سه هفته به طول می انجامد دادگاه در صورت عدم سازش انها حکم به عدم امکان آنها صادر نموده و افراد می توانند به دفاتر ثبت ازدواج و طلاق مراجعه نمایند و طلاق خود را به ثبت  برسانند.

درخواست طلاق توافقی در شمال تهران+وکیل+هزینه  درخواست طلاق توافقی در شمال تهران+وکیل+هزینه

در تهران باتوجه به اینکه اکثر افراد دارای مشاغلی می باشند که وقت آنها را به تمامی پر نموده و باتوجه زمانبر بودن آن در دادگاه قادر به حضور در جلسات مشاوره و دادگاه نمی باشند .لذا بهترین را در این زمینه استفاده از وکلای حرفه ای و مجرب می باشد که  به صورت تضمینی امورات آنها را در دادگاه به انجام برساند. یکی از بهترین های گروه وکلا در تهران در زمینه حقوق و مسائل و دعاوی خانوادگی گروه تخصصی تهران وکیل می باشد که با سالها تجربه در زمینه این پرونده ها قادر به انجام کلیه امور مربوط به شما بوده و شما تنها  در اموری که قانو به صورت شخصی برای شما تعیین نموده است به دادگاه مراجعه می کنید.

برای ارتباط با وکیل خانواده متخصص به صفحه فوق مراجعه نمایید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *