تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

درخواست طلاق توافقی در کرج+وکیل+هزینه

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع درخواست طلاق توافقی در کرج+وکیل+هزینه اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید 

 

درخواست طلاق توافقی در کرج+وکیل+هزینه  درخواست طلاق توافقی در کرج+وکیل+هزینه

در شهرهای بزرگ که افراد دارای آشنایی  کمتری با یک دیگر بوده و در اجتماعات بزرگتر و شلوغ تری زندگی می کنند و به طبع این موضوع  دچار مشکلات بیشتری نیز هم از نظر فردی و اجتماعی و هم از نظر خانوادگی می شوند.

بسیاری از افراد علی رغم داشتن موقعیت عالی و زندگی مشترک که زندگی آنها تامین می باشد بازهم از نظر خانوادگی و به طور خلاصه تر زوجین باهم اختلافات بیشتری دارند .

درخواست طلاق توافقی در کرج+وکیل+هزینه  درخواست طلاق توافقی در کرج+وکیل+هزینه

معمولا در جامعه ما زوجین به جای حل مشکلات و مراجع به مشاوران خانواده متاسفانه به دلیل ناآگاهی و یا هر دلیل دیگری که دارند ، در صورت بروز اولین مشکل و بدون هرگونه بحث و یا سازشی برای حفظ زندگی مشترک اقدام به جدائی از هم می نمایند.

در این نوشتار سعی در بررسی طلاق و طلاق توافقی و وکیل طلاق توافقی در کرج را داریم.

طلاق بر طبق قانون مدنی به دو دسته تقسیم بندی می شود:

 طلاق رجعی : شوهر می تواند در مدت عده به زن رجوع نماید و زندگی مشترک را از سر بگیرند.

 طلاق بائن:  بعد از جاری شدن صیغه طلاق دیگر طرفین حق رجوع به یکدیگر را تنها در صورت جاری شدن صیغه دوباره عقد دارند .

درخواست طلاق توافقی در کرج+وکیل+هزینه  درخواست طلاق توافقی در کرج+وکیل+هزینه

به طور کلی دو راه هم برای طلاق وجود دارد که بیشتر در قانون از انها استفاده می شود :

1- طلاق عادی که در ان افراد با مراجعه به دادگاه چه از طرف زوج و چه از طرف زوجه اقدام می شود و با ارائه دادخواست طلاق اقدام به این امر می نمایند.

 باتوجه به اینکه در این موارد زن و شوهر هرکدام سعی در اذیت کردن طرف مقابل داشته و می توانند هر کدام دعوی و شکایت های مختلفی را علیه یکدیگر مطرح نمایند لذا به نتیجه رساندن این طلاق بسیار طول می کشد وگاها به جاهای دیگر نیز کشیده می شود.در ضمن افراد می توانند به صورت مداوم علیه یک دیگر درخواست اعتراض به آرای صادره و یا قرارها و عدم حضور هر یک از انها گاها به تنهایی موجب تجدید جلسات در دادگاه شده و وقت و هزینه بسیاری زا برای افراد در بر داشته باشد.

درخواست طلاق توافقی در کرج+وکیل+هزینه  درخواست طلاق توافقی در کرج+وکیل+هزینه

اما نوع دومی نیز از دادخواست طلاق وجود دارد و آن هم طلاق با توافق طرفین و یا طلاق توافقی می باشد که در ان طرفین  قبل از دادخواست طلاق در خصوص کلیه حقوق و تکالیف خود در زندگی مشترک به سازش رسیده و با طرح آنها در دادخواست دادگاه کلیه مسیر طلاق عادی را به طور خلاصه طی می نمایند.

در این مورد نیز دادگاه به طور عمیق وارد مسائل نشده و براساس همان سازش طرفین اقدام به صدور رای می نماید که این امر یکی از نکات بسیار مثبت در موضوع طلاق می باشد.

درخواست طلاق توافقی در کرج+وکیل+هزینه  درخواست طلاق توافقی در کرج+وکیل+هزینه

 در طلاق توافقی طرفین قبل از اتمام مراحل دادگاه باید به جلسات مشاوره خانواده رفت و اقدام به طرح امور زندگی خود در مقابل مشاور نمایند (که  در مواردی هر چند بسیار اندک موجب ادامه زندگی مشترک زجین می شود  و در بسیاری از موارد باتوجه به جدیت زوجین هیچ گونه تاثیری در این زمینه ندارد. )که همین امر تنها عامل طولانی شدن طلاق توافقی در دادگاه می شود .

 طلاق توافقی مناسب افرادی می باشد که دارای مشاغل وقت گیر و یا مدیریتی بوده و به طور کلی وقت حضور در دادگاه، جلسات مشاوره و این قبیل مسائل را ندارند .

البته طرفین طلاق می توانند با مراجعه به وکیل کلیه  امور خود را به وکیل وکالت داده و تنها برای ثبت طلاق به دفتر ثبت و اسناد مراجعه کنند.

در طلاق توافقی  بخصوص برای افرادی که دارای مشغله های فکری زیادی بودی و وقت و هزینه رفت و امد به دادگاه را ندارند می توانند با کمک وکلای دادگستری اقدام به انجام امور خود در این مورد نمایند.

درخواست طلاق توافقی در کرج+وکیل+هزینه  درخواست طلاق توافقی در کرج+وکیل+هزینه

وکلای باسابقه و بسیار مجرب در تهران وکرج وجود دارند که با کمترین هزینه و زمان می توانند در این مورد به شما کمک کنند.

این وکلا در زمینه حقوق خانواده و مسائل طلاق  باسواد و دارای سابقه بوده و به طور اختصاصی می توانند امور شما را انجام دهند. یکی از مهمترین گروههای وکلا در تهران و کرج گروه تخصصی وکلای دیوان می باشند که دارای تمامی ویژگی های فوق بوده و امور شما رادر سریعترین زمان و با کمترین هزینه به اتمام می رسانند.

برای ارتباط با وکیل خانواده متخصص به صفحه فوق مراجعه نمایید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *