تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

سایت طلاق توافقی

لیست وکلای دادگستری دفتر وکالت

محمد حسین رزاقی

وکیل پایه یک دادگستری 

مصطفی محمدی

کاراموز وکالت

محمد فلاحی 

کاراموز وکالت

حمیدرضا اهنزی

وکیل پایه یک دادگستری 

لیلا بهرامی

کاراموز وکالت

عباس ترکاشوند

کاراموز وکالت

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

سایت طلاق توافقی + وکیل

انتخاب طلاق توافقی از جانب زوج و زوجه برای جدایی می تواند به علل و عوامل زیادی بستگی داشته باشد. شاید یکی از این دلایل انجام سریع جدایی است که در طلاق توافقی این امر نسبت به سایر اقسام طلاق دست یافتنی تر به نظر می رسد، برای اینکه طلاق توافقی اجرا شود مقررات و دستورالعمل هایی که در این زمینه وجود دارد باید بطور کامل و بدرستی رعایت شوند. اقدامات ثبت تقاضا و دادخواست از طریق سایت مربوط به طلاق توافقی از مهم ترین این امور می باشد.

این باور عمومی که برای طلاق توافقی سایت مخصوصی وجود دارد صحیح نیست، سامانه ای که زوج و زوجه باید قبل از ارائه دادخواست طلاق توافقی در آن ثبت نام کنند، و امورات مربوط به اخذ نوبت جهت شرکت در جلسات مشاوره خانواده سازمان بهزیستی را از طریق این سامانه انجام دهند، می تواند زمینه دریافت گواهی عدم انصراف از طلاق را برای زوجین فراهم نماید که برای اجرای طلاق توافقی لازم و ضروری است. انجام این امور از طریق سامانه تصمیم این باور را در عموم مردم به عنوان سایت طلاق توافقی تقویت نموده است.

به عنوان اولین اقدام برای اجرای طلاق توافقی زوج و زوجه باید در سامانه تصمیم که به سایت طلاق توافقی نیز مشهور می باشد ثبت نام نمایند، این اقدام موجب می شود تا سامانه مذکور برای شرکت زوجین در جلسات مشاوره خانواده نوبت در نظر بگیرد، پس از دریافت نوبت و تعیین مرکز مشاوره زوجین می تواند با توافق مرکز مشاوره را نیز تعیین نمایند.

الزامی بودن شرکت و حضور  زوج و زوجه در جلسات مشاوره باعث شده است تا 5 نوبت زوجین در این جلسات شرکت نمایند، اتمام این جلسات با صدور گواهی عدم انصراف از طلاق برای زوجین جهت ارائه به دادگاه خواهد بود.

با صدور گواهی عدم انصراف از طلاق توسط سازمان بهزیستی برای زوجین این امکان فراهم می شود تا زوج و زوجه برای ثبت دادخواست طلاق توافقی از طریق دفاتر خدمات قضایی اقدام نمایند.

ثبت دادخواست قبل از ارائه گواهی عدم انصراف از طلاق امکان پذیر نیست، باید ابتدا برای اخذ گواهی مذکور اقدام شود و سپس ثبت دادخواست طلاق توافقی از طریق سامانه خدمات قضایی انجام گیرد. دادخواست همراه با سایر مدارک و مستندات لازم از طریق سامانه خدمات قضایی به دادگاه های خانواده ارسال می گردند.

vokala

زوج و زوجه برای اینکه بتوانند از نحوه رسیدگی و مراحل آن مطلع باشند، و جهت اطلاع از زمان حضور در جلسات دادگاه و رای دادگاه و … مطلع شوند، می باید در سامانه خدمات الکترونیک قضایی ثبت نام نمایند.

ثبت نام زوج و زوجه در سامانه مذکور توسط دفاتر خدمات قضایی انجام می شود، کلیه امورات مورد نیاز و ارسال مدارک به دادگاه و تعیین شعبه رسیدگی کننده و زمان حضور در دادگاه، از طریق این سامانه به زوجین برای اجرای طلاق توافقی ابلاغ می گردد.

ملاک رسیدگی به دادخواست طلاق توافقی زوجین توسط دادگاه، وجود توافق نامه ای خواهد بود که زوج و زوجه در خصوص کلیه حقوق و تکالیف خود در زندگی باید تهیه نمایند. ارائه توافق نامه زوجین برای رسیدگی به دادخواست طلاق توافقی لازم است و به همراه سایر مدارک از طریق سامانه خدمات قضایی به دادگاه ارسال می شود. دادگاه خانواده در صورت تکمیل بودن مدارک مورد نیاز برای طلاق توافقی ضمن ابلاغ از طریق سامانه ثنا به زوجین اقدام به رسیدگی به دادخواست طلاق توافقی می نماید.

کلیه امورات مورد نیاز برای تقاضای طلاق توافقی از دادگاه، باید از طریق سامانه هایی که به این منظور در نظر گرفته شده است انجام شود. وجود سامانه تصمیم برای ثبت نام جهت اخذ نوبت در مراکز مشاوره سازمان بهزیستی، و سامانه خدمات قضایی برای ثبت دادخواست طلاق توافقی و ثبت نام شخصی زوجین در سامانه ثنا، جهت اطلاع از تمامی اقدامات قضایی و اداری برای اجرای طلاق توافقی، انجام کلیه این اقدامات را بصورت اینترنتی بیان می نماید.

وجود سامانه های اینترنتی تصمیم مربوط به اخذ نوبت مشاوره زوجین در سازمان بهزیستی، و سامانه خدمات قضایی برای ثبت و ارسال مدارک مورد نیاز برای دادگاه خانواده، جهت سهولت و تسریع در امر رسیدگی و ارائه خدمات در این زمینه محسوب می شود.

بی شک در روزگار کنونی و با وجود بسیاری از مشکلات زندگی شهری، وجود چنین امکاناتی می تواند علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه موجب تسریع در کسب نتیجه مورد نظر زوجین در اجرای طلاق توافقی باشد.

طلاق توافقی با اراده و خواست زوج و زوجه تحقق می یابد به همین منظور برخلاف سایر روش های جدایی و طلاق، می تواند در برگیرنده توافقات زوجین در تمامی اقدامات و امورات مورد نیاز در این زمینه باشد.

اقدام برای ثبت نام در سامانه تصمیم جهت حضور در جلسات مشاوره و ثبت نام در سامانه ثنا و … به دلیل وجود توافق برای جدایی توسط زوجین، طولانی مدت نبوده و همین موضوع اجرای طلاق توافقی را برای آنها در زمان مناسبی فراهم می کند.

عدم آشنایی عموم مردم به وجود خدمات الکترونیکی و اینترنتی از طریق سامانه های قضایی برای اجرای امورات مربوط به طلاق توافقی و سایر اقسام طلاق، باعث شده است تا این موضوع هم مانند سایر دعاوی مطرح شده در دادگاه ها از ازدحام و گستردگی نامتعارفی برخوردار باشد.

اختصاص سایت و سامانه هایی که پیش تر ذکر گردید از طریق مراجع ذیصلاح به منظور سهولت در انجام امورات مربوط به طلاق توافقی و … است، برخورداری از این امکانات در گرو شناخت و اطلاع عمومی از این خدمات است، که زمینه عدم مراجعه حضوری و مشکلات مربوط به آنرا در دادگاه جهت اجرای طلاق توافقی فراهم می کند.

وکیل با تجربه و آشنا به قوانین و مقررات مربوط به اجرای طلاق توافقی می تواند در صورتی که از جانب زوج یا زوجه وکالت در انجام امور طلاق توافقی داشته باشد، با توجه به شناختی که از انجام اقدامات مورد نیاز برای این موضوع توسط سامانه های اینترنتی دارد، موجب تسریع در اجرای طلاق توافقی شود.

گروه تخصصی وکلای طلاق کلیه امورات مورد نیاز برای طلاق توافقی از طریق سایت و سامانه های اینترنتی مربوط به این موضوع را با استفاده از وکلای باسابقه و صاحب نام در این زمینه انجام می دهد. اقدامات تخصصی وکلای طلاق موجب کسب نتیجه مطلوب در کمترین مدت برای موکلین خواهد بود.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *