تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

شماره موبایل وکیل آنلاین طلاق

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

اگر شما دنبال شماره موبایل وکیل آنلاین طلاق هستید بهتر است این مقاله را تا آخر بخوانید و تا در صورت سوال از وکیل مربوطه صحبت کنید. زوج و زوجه در هر مقطعی از زندگی ممکن است به مشکلاتی بر بخورند و ادامه زندگی مشترکی برای ایشان غیر ممکن شود در این صورت طرفین به طلاق فکر خواهند کرد . به دنبال راهکاری جهت پایان زندگی مشترک باشند. قطعا عقد نکاح موجب ایجاد حقوقی و تکالیفی برای طرفین می شود به عنوان مثال زوجه به محض وقوع عقد مستحق مهریه می باشد و در صورت تحقق تمکین مستحق نفقه نیز خواهد بود. همچنین با گذشت زمان از زندگی مشترک و انجام تکالیف توسط زوجه به دستور زوج ، زوجه ممکن است مستحق اجرت المثل ایام زوجیت هم شود.

 

در مقابل زوج به دنبال این است که تا حد امکان تبعات جدایی را کم کرده و غرامت کمتری بپردازد.

بنابر توضیحات ارائه شده ابتدا باید گفت چه شرایطی برای طلاق نیاز است از جانب زوج یا زوجه تا بتوانند درخواست خود را ارائه  کنند؟

لبتدا باید گفت که زوج هر زمان که بخواهد می تواند زوج را طلاق دهد منتها در این صورت باید حقوق مالی زوجه را پرداخت نماید. در مقال زوجه برای اینکه بتواند درخواست طلاق دهد باید حتما دلیلی جهت طلاق ارائه نماید به عنوان مثال باید عسر و حرج خود را اثبات نماید و ثابت کند ادامه زندگی مشترک به هر دلیلی غیر ممکن می باشد. مثلا ثابت نماید زوج با انجام کتک زدن های مکرر ادامه زندگی را غیر ممکن کرده است.

همانطور که گفته شد امکا دارد سوال زیادی در ارتبط با طلاق برای طرفین ایجاد شود و هر کدام به دنبال راهکاری جهت پیروزی در طلاق باشند.

موسسه حقوقی تهران وکیل با داشتن وکلای متعدد و متخصص در امر خانواده و با داشتن سابقه طولانی در عرصه دفاع از موکلین به تمامی سوالات حقوقی شما در رابطه با طلاق پاسخ خواهند داد.

بنابراین زوج و زوجه می توانند با شماره تماس های مندرج در این صفحه تماس حاصل کرده و ضمن انجام مشاوره حقوقی و ضمن انجام مشاوره آنلاین طلاق ، سوالات حقوقی خود را نیز با وکلای برجسته این مجموع در میان بگذارید.

شماره موبایل وکیل آنلاین طلاق

اگر به دنبال شماره تلفن وکیل آنلاین طلاق هستید با شماره های موجود در صفحه تماس گرفته و با وکیل آنلاین طلاق این مجموع صحبت کرده و پرسش های خود را از ایشان بپرسید.

موسه حقوقی تهران وکیل با انجام مشاوره آنلاین طلاق شما را راهنمایی کرده و قطعا جهت پیروزی شما گام خواهد برداشت

بهترین وکلای آنلاین طلاق را از تهران وکیل بخواهید و رای داشتن شماره موبایل وکیل آنلاین طلاق با شماره 77221941 تماس بگیرید.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در باب طلاق توافقی یا گرفتن مشاوره از وکیل طلاق توافقی می توانید با شماره های موجود در وب سایت تهران وکیل تماس حاصل فرمایید.

برای ارتباط با وکیل خانواده متخصص به صفحه فوق مراجعه نمایید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

4 دیدگاه

  • اگر به عنوان مهریه سه دانگ اپارتمان یه نام زوجه توسط زوج سند زده شود ولی محضری نشده باشد و نوشته نشده باشدبه عنوان مهریه شناخاه میشود یا خیر

  • سلام خسته نباشید من حدود یکسال ازدواج کردم خانواده شوهرم خیلی تو زندگی ما دخالت میکنن به حدی ک مارو دعوامیندازن همسرم میره اونجا وبه من نمیگن خرجی هم نمیده اعتیاد هم داد من میتونم خودم درخواست طلاق بدم سکه هم نمیخام هیچی ازش

  • زن درخواست طلاق کرده آیا مهریه کامل بهش میرسه یا نه
    درضمن مهریه نرخ روز حساب میشود یا نه .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *