تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

شمول ماده ۱۲ قانون اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع شمول ماده ۱۲ قانون اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید.

 

شمول ماده ۱۲ قانون اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدرشمول ماده ۱۲ قانون اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر

شمول ماده ۱۲ قانون اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر در چه موردی می باشد

پرسش: آیا ماده ۱۲ قانون اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر شامل مطلق ورود مواد به داخل زندان ولو برای مصرف شخصی بدون توزیع در میان زندانیان می شود یا فقط شامل ورود به انگیزه توزیع می شود؟

اتفاق نظر

ماده مطلق است و شامل مطبق ورود به هر انگیزه ای می شود و محیط زندان نیز در آیین نامه اجرایی زندان ها و اقدامات تربیتی و … تعریف شده است؛ زیرا هدف قانون گذار از وضع ماده ۱۲ صیانت زندان و جلوگیری از آلوده شدن محیط زندان یا بازداشتگاه است و مطلق ورود نقض غرض قانون گذار است.

شمول ماده ۱۲ قانون اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدرشمول ماده ۱۲ قانون اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر

لازم به ذکر است اگر به دنبال شماره تماس بهترین وکیل مواد مخدر و بهترین وکیل کیفری می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته و از مشاوره رایگان دادگاه خانواده و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید. همچنین می توانید با مشاوره حقوقی از طریق واتساپ با موسسه تهران وکیل در ارتباط باشید.

شمول ماده ۱۲ قانون اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدرشمول ماده ۱۲ قانون اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر

نظر کمیسیون نشست قضائی (۵) جزایی درباره شمول ماده ۱۲ قانون اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر

در قوانین جزایی به نص قانون توجه می شود، با توجه به این که در ماده ۱۲ قانون اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر و الحاق موادی به آن مصوب ۱۳۶۷ مجمع تشخیص مصلحت نظام مطلق وارد کردن مواد مخدر توسط هرکس به داخل زندان جرم شناخته شده و انگیزه واردکننده مناط نظر قانون گذار نبوده است، در تعیین میزان مجازات دادگاه می تواند انگیزه را از علل مشدده یا مخففه مجازات محسوب دارد و برابر حکم ماده مذکور در مورد کسانی که مأمور دولت هستند تعیین مجازات کند.

شمول ماده ۱۲ قانون اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدرشمول ماده ۱۲ قانون اصلاح قانون مبارزه با مواد مخدر

اگر به دنبال شماره تماس بهترین موسسه حقوقی  می گردید می توانید با گروه تهران وکیل تماس گرفته ابتدا از مشاوره رایگان و تلفنی با مشاورین این مجموعه داشته باشید و در صورتی که بخواهید می توانید با تعیین وقت حضور پیدا کرده و با وکلای حقوقی و کیفری این مجموعه که متخصص در این زمینه می باشند مشاوره داشته باشید و وکالت خود را به آنها اجازه دهید بنابراین در نظر داشته باشید که وجود شماره تماس وکیل در گوگل به اینترنت به معنی تخصصی شان می باشد ما در تهران وکیل متخصص ترین و متبحرترین وکلا را به شما معرفی مینماییم.

برای دریافت مشاوره حقوقی کیفری توسط وکیل کیفری به صفحه فوق مراجعه نمایید یا با کارشناسان مشاوره حقوقی ما در ارتباط باشید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *