تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

شکایت از کارفرما با پرینت+حساب+وکیل

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع شکایت از کارفرما با پرینت+حساب+وکیل اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید.

 

  

 

شکایت ار کارفرما با پرینت+حساب+وکیلشکایت ار کارفرما با پرینت+حساب+وکیل

شما می توانید با آشنایی با نحوه شکایت از کارفرما با پرینت گرفتن از مدارک و مستندات خود موفق به پیگیری مطالبات خود از طریق اداره کار شوید. به این منظور نیاز دارید تا با تنظیم شکایت سعی کنید که در اسرع وقت مقدمات ثبت آن را به همراه مدارک خود در سامانه اداره کار فراهم کنید.

این مدارک می توانند هر گونه سند و یا ادله ای باشند که نشان دهنده ارتباط بین شما و کارفرما بوده و بتوانند حقانیت شما را در ادعایی که دارید اثبات کنند. برای مثال پرینت حساب شما که نشان دهنده واریزها و یا برداشت ها از حساب است در موارد زیادی امکان دارد که بتواند بسیاری از ادعاهایی که شما هنگام شکایت دارید را اثبات کند.

به خوبی می دانید که به طور معمول اگر شما با یک کارفرما برای مدتی کار کرده باشید، او ممکن است که مبالغی به حساب شما واریز کرده باشد که با پرینت گرفتن از حساب تان امکان اثبات آن را خواهید داشت.

مبالغ واریز شده به حساب شما و یا زمانی که واریزی ها به حساب شما صورت گرفته است و هر گونه جزییات در پرینت حساب شما می تواند برای اقدام به منظور شکایت از کارفرما با پرینت مدارک مفید واقع شود. البته در کنار این مدارک و پرینت ها، باید تنظیم درست شکایت و انتخاب درست موضوع شکایت را جدی بگیرید تا امکان پیگیری مطالبات شما از طرق قانونی وجود داشته باشد.

لازم به ذکر است که در صورتی که هر گونه سوالی در این مورد داشته باشید می توانید اقدام به مشورت با یک وکیل متخصص اداره کار که می تواند به شما کمک کند تا موفق به شکایت از کارفرما با پرینت گرفتن از اسناد و مدارک خود شوید بپردازید تا ضمن ارائه مشاوره به شما در مسیر نوشتن یا تنظیم شکایت (به منظور در ثبت در سامانه اداره کار) کمک نماید.

 

شکایت ار کارفرما با پرینت+حساب+وکیلشکایت ار کارفرما با پرینت+حساب+وکیل

 

مشاوره شکایت از کارفرما با پرینت حساب

به طور معمول کارگران یا کارمندان برای این کار و طرح شکایت خود تلاش می کنند تا بهترین وکیل متخصص اداره کار را برای مشاوره انتخاب کنند و شما هم باید در هنگام انتخاب وکیل برای مشاوره دقت کافی را داشته باشید تا به بهترین نحو از مشاوره های او بهره مند شوید و امکان تنظیم متن دادخواست خود و شکایت از کارفرما با پرینت گرفتن از مدارک خود را داشته باشید.

لازم به ذکر است که موسسه تهران وکیل به دلیل برخورداری از بهترین وکلای متخصص در امور اداره کار در بخش های مختلف کلان شهر تهران می تواند بهترین خدمات را در این زمینه در اختیار شما قرار دهد و در اسرع وقت با تنظیم متن دادخواست مقدمات لازم را برای شکایت از کارفرما با پرینت گرفتن از مستندات شما فراهم کند.

به خصوص هنگام نیاز به طرح شکایت خود و یا دریافت مشاوره حقوقی بهتر است پرینت حساب خود را بگیرید تا ضمن بررسی مقادیر تراکنش ها و یا زمان انجام تراکنش های مالی امکان پیگیری سریع تر درخواست های شما وجود داشته باشد.

به این منظور شما می توانید ضمن تماس با موسسه تهران وکیل در مرحله اول پرینت مستندات خود را برای کارشناسان ما در موسسه ارسال کنید یا سعی کنید اطلاعات کافی را در این مورد در اختیار ما قرار دهید تا ضمن بررسی آن ها توسط وکیل اداره کار امکان راهنمایی هر چه بهتر شما فراهم شود.

شکایت از کارفرما با پرینت مستندات و مدارک

به طور حتم برای هر شکایتی باید مدارک و مستنداتی تهیه شود و بدون مدرک امکان رسیدگی به هیچ گونه شکایتی در دادگاه ها و یا محاکم قضایی و از جمله در دادسراها و شوراهای حال اختلاف وجود نخواهد  داشت.

به همین دلیل است که شما هم در صورتی که نیاز به اثبات ادعای خود در ارتباط کاری بین خود و کارفرما را داشته باشید، باید ضمن با آشنایی با نحوه شکایت از کارفرما با پرینت مستندات و مدارک خود اقدامات لازم را انجام دهید و در این راه به عنوان مثال از مبالغ واریزی به حساب خود به عنوان یک مدرک استفاده کنید.  

توجه داشته باشید که در صورتی که نتوانید پرینت مستندات یا پرینت حساب خود را که نشان دهنده ارتباط بین شما و کارفرما است در اختیار مقامات رسیدگی کننده قرار دهید امکان دارد که مشکلاتی در رسیدگی به درخواست شما به وجود آید و حتی امکان اثبات ادعایی که دارید و مطالبه حقوق خود از کارفرما را نداشته باشید.

وکیل شکایت از کارفرما با پرینت

با توجه به اهمیت اثبات ادعایی که دارید، برای شکایت از کارفرما  باید سعی کنید به نکات گفته شده در بخش قبل توجه داشته باشید و همه مدارک و شماره حساب هایی که با آن ها تبادل مالی داشته اید و برای شکایت نیاز هستند را از قبل آماده کنید.

لازم به ذکر است در صورتی که فکر می کنید مشکلی در روند شکایت از کارفرما با پرینت حساب یا با استفاده از کلیه مستندات و مدارک شما به وجود خواهد آمد (و یا این که مدارکی که دارید به اندازه کافی برای اثبات حقانیت شما اقناع کننده نمی باشند)، باید با وکیل اداره کار مشورت کنید تا ضمن بررسی مدارک و پرینت های حساب یا هر گونه شواهدی که دارید اظهار نظرهای لازم را در این مورد به عمل آورد و شما را در مسیر تنظیم یک شکایت درست و حساب شده یاری نماید.

 

شکایت ار کارفرما با پرینت+حساب+وکیلشکایت ار کارفرما با پرینت+حساب+وکیل

خدمات موسسه تهران وکیل برای شکایت از کارفرما

موسسه تهران وکیل از جمله موسساتی است که در صورت نیاز به مشاوره حقوقی با وکیل اداره کار در ارتباط با نحوه مطرح کردن شکایت از کارفرما با پرینت گرفتن از حساب و یا با استفاده از هر گونه اسناد و مدارک می تواند راهنمایی های لازم را برای پیگیری حقوق قانونی شما از طریق اداره کار در اختیارتان قرار دهد.

شما می توانید در صورت بروز مشکل با کارفرما و یا نیاز به اثبات ادعای خود با شماره تلفن های موسسه تهران وکیل تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری در مورد نحوه شکایت از کارفرما با پرینت گرفتن از شماره حساب و نحوه تنظیم شکایت با استفاده از مدارک و مستندات موجود در اختیار شما قرار دهیم.

 

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *