تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

پرینت اس ام اس و رابطه نامشروع

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع پرینت اس ام اس و رابطه نامشروع اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی رایگان از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید.

 

پرینت اس ام اس و رابطه نامشروعپرینت اس ام اس و رابطه نامشروع

جرم رابطه نامشروع زمانی تحقق می یابد که میان زن و مردی علقه زوجیت وجود نداشته باشد و آنان مرتکب روابط نامشروع کم تر از زنا و اعمال منافی عفت شوند. توجه داشته باشید که مطابق با قانون مجازات اسلامی در صورت اثبات وجود رابطه نامشروع مادون زنا مرتکب به مجازات شلاق تا ۹۹ ضربه محکوم می شوند. طرح شکایت در خصوص جرم رابطه نامشروع نیازمند ادله و مستندات قوی می باشد زیرا در صورت عدم امکان اثبات جرم رابطه نامشروع توسط شاکی شخص به عنوان مفتری و به مجازات جرم افترا محکوم می شود.

در حقیقت شکایت برای جرم رابطه نامشروع مادون زنا نیازمند بررسی همه جوانب و به کارگیری ادله محکمه پسند است لذا توصیه می شود در این خصوص حتما با وکیل متخصص در امور کیفری موسسه حقوقی تهران وکیل در تماس باشید.

پرینت اس ام اس و رابطه نامشروعپرینت اس ام اس و رابطه نامشروع

اثبات رابطه نامشروع

کلیدی ترین مسئله در خصوص طرح شکایت برای جرم رابطه نامشروع به کارگیری ادله و مستندات قوی است. در خصوص اثبات جرم رابطه نامشروع یکی از ادله کارآمد می تواند پرینت اس ام اس و پیامک ها باشد. در خصوص پرینت اس ام اس و رابطه نامشروع ، لازم است توجه داشته باشید که اثبات رابطه نامشروع از طریق پرینت اس ام اس و پیامک توسط همسر یکی از طرفین صورت می گیرد. پرینت اس ام اس و رابطه نامشروع با دستور قاضی پرونده می تواند روند سریع تری در اثبات جرم رابطه نامشروع کم تر از زنا داشته باشد و بدین طریق با حصول علم برای قاضی پرونده امکان اثبات جرم رابطه نامشروع وجود دارد و مرتکبین طبق قانون بایستی متحمل مجازات شلاق تا ۹۹ ضربه بشوند.

پرینت اس ام اس و رابطه نامشروعپرینت اس ام اس و رابطه نامشروع

نحوه شکایت از رابطه نامشروع

در خصوص نحوه شکایت از جرم رابطه نامشروع لازم است توجه داشته باشید که این جرم نیز مانند عموم جرایم برای طرح شکایت نیازمند مراجعه به دادسرا و تنظیم شکواییه است. طبیعتا تنظیم شکواییه در خصوص شکایت از جرم رابطه نامشروع نسبت به سایر جرایم از حساسیت خاصی برخوردار است زیرا در صورت عدم امکان اثبات مسئله توسط شاکی، طرف مقابل می تواند با عنوان افترا از او شکایت کند و خواستار اعاده حیثیت شود. پرینت اس ام اس و رابطه نامشروع به لحاظ اثبات موثر واقع شود لذا توصیه می شود در خصوص آگاهی از شرایط استناد به پرینت اس ام اس و رابطه نامشروع با وکلا و مشاورین کیفری این حوزه مشورت کنید.

طبیعتا یک وکیل روابط نامشروع متخصص در پیگیری دعاوی کیفری می تواند در هنگام تنظیم شکواییه کیفری ادله و مستندات قوی در جهت اثبات جرم رابطه نامشروع را به کار گیرد. در حالی که در موارد بسیاری اشخاص به جهت عدم آگاهی از مراحل و روند دادرسی در خصوص اثبات جرم رابطه نامشروع ممکن است با چالش مواجه شوند. 

پرینت اس ام اس و رابطه نامشروعپرینت اس ام اس و رابطه نامشروع

پرینت پیامک در رابطه نامشروع

در خصوص پرینت اس ام اس و رابطه نامشروع لازم است توجه داشته باشید که طبق قانون اطلاعات تماس و پیامک ها تنها تا شش ماه قابلیت ذخیره و نگه داری دارند و پرینت مکالمات و اس ام اس ها تنها با دستور مقام قضایی امکان پذیر است که البته این امر نیازمند مکاتبه و اخذ مجوز های لازم از مراجع قانونی مختلف است. بنابراین همانطور که ملاحظه می شوند دسترسی به پرینت مکالمات و پیامک ها خود نیازمند تایید و بررسی است و به سادگی امکان پذیر نمی باشد.

ضمن تبریک سال نو و عرض خسته نباشید سوالم اینه که آیا اگه یک مرد متاهل با زنی که در حال طلاق گرفتنه و دو ساله از شوهرش جداست و دو ماه بعد از این واقعه طلاق قطعیش جاری شده رابطه داشته باشه و همسر مرد متاهل پیامکهای حاوی صحبت های جنسی و قرار به رابطه نامشروع شوهرشو با زن در حال طلاق رو ببیینه.

پرینت اس ام اس و رابطه نامشروعپرینت اس ام اس و رابطه نامشروع

۱_ همسر مرد می تونه دادخواست کیفری به اثبات جرم شوهرش با زن در حال طلاق کنه؟

۲_ آیا پرینت با دستور قاضی از طریق مخابرات انجام پذیره؟ تا چه مدت ؟

۳_ آیا صرف پرینت پیامک رابطه نامشروع و جنسی رو اثبات میکنه برای دادگاه؟

۴_ برای مرد که متاهله آیا ایجاد جرم و مجازات میشه و مجازاتش چیه؟ برای زن در حال طلاق که دو ماه بعد این رابطه طلاقش جاری شده و از دو سال قبل شوهرش در شهر دیگه بوده باز جرم داره؟ مجازاتش چیه؟

۵_ آیا زن مرد متاهل میتونه با همین موضوع دادخواست طلاق کنه و طلاق بگیره؟ لطفا راهنمایی کامل بفرمایید.

پاسخ : با سلام ضمن اینکه سوال شما مبهم می باشد لیکن صرفا می تواند اعلام کننده جرم باشد و البته نه متن پرینت قابل دسترسی است و نه مثبت رابطه جنسی.

پرینت اس ام اس و رابطه نامشروعپرینت اس ام اس و رابطه نامشروع

 در این متن پرینت اس ام اس و رابطه نامشروع بررسی شده است اگر به دنبال طلاق توافقی در تبریز یا هر شهر دیگه ای میباشید با شماره و راه های ارتباطی زیر تماس حاصل فرمایید

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *