تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

بهترین وکیل رابطه نامشروع + طلاق

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

این مطلب بهترین وکیل رابطه نامشروع + طلاق را  پوشش می دهد. اگ می خواهید با صحبت کنید، می توانید باوکیل روابط نامشروع ما تماس حاصل فرمایید.

بهترین وکیل رابطه نامشروع + طلاق
بهترین وکیل رابطه نامشروع + طلاق

خیانت و داشتن رابطه نامشروع یکی از اولین اتهام هایی است که همسران هنگام اختلاف یکدیگر را به آن متهم می کنند در  قانون نیز شکایتی با عنوان روابط نامشروع به رسمیت شناخته شده و از سوی قضات دادگستری مورد رسیدگی و صدور حکم قرار می گیرد  به عنوان مثال مردی قصد دارد از همسر خود جدا شود و مهریه همسر او بسیار سنگین او برای رهایی از پرداخت مهریه موقعیتی را فراهم می کند که مردی غریبه با همسرش رابطه نامشروع داشته باشد و با گرفتن فیلم از این موقعیت همسرش را تهدید می کند با نگرفتن مهریه و گرفتن پول از او برای پخش نکردن فیلم راضی به طلاق شود.

 

رابطه نامشروع در شرع مقدس اسلام در 2 قسمت زنا و رابطه نامشروع تعریف شده است

1- یک قسمت از این مجازات مشمول حد است که از سوی خدا تعیین و در دین اسلام هم مشخص شده است

2- یک قسمت از این مجازات هم موجب تعزیر می شود

تعزیر هم مجازاتی است که تعیین آن به اختیار حاکم است و تفاوت آن با مجازات د راین است که حد را خداوند از طریق پیامبر خود برای ما مشخص کرده است و هم جرم ومجازاتش در آن معلوم می شود

رابطه نامشروع چیست؟

حال رابطه نامشروع چیست؟ هر عملی غیر از زنا را رابطه نامشروع می گویند و مجازات آن 99 ضربه شلاق تعزیری است. حال چگونگی مطرح کردن رابطه ی نامشروع در دادسرا توسط وکیل همسران هنگام بروز اختلاف های خانوادگی برای رسیدن به شکایت هایشان یا به دادگاه خانواده مراجعه و دادخواست حقوقی ارائه می دهند یا در مواردی خاص سراغ دادسرا و طرح شکایت کیفری می روند یا وکیل می گیرند برای انجام کار و جرم رابطه نامشروع شکایتی است که می توان در مقام دادسراها آن را طرح و پیگیری می کرد، در شهر تهران دادسراهای تخصصی با عنوان دادسرا ارشاد نیز برای رسیدگی به این جرم تعیین شده، که افراد می توانند با مراجعه به این دادسراها دادخواست خود را به دادگاهای تخصصی ارائه می دهند.

اما لازم به ذکر است که ارائه دادخواست به دادسرای ارشاد مانع از رسیدگی به این شکایت در دادسراهای عمومی نیست. البته اغلب دادسراهای مختلف پرونده های در این زمینه را به دادسرای ارشاد ارسال می کنند تا آن محل مورد رسیدگی قرار گیرد اما در شهرستان ها این شکایت در دادسرا رسیدگی می شود و شیوه ی رسیدگی هم مانند یگر جرایم کیفری است و دادگاه با احضار متهم و باز جویی از وی وارد رسیدگی به پرونده می شود

زنان و مردان یا وکلایی که با در دست داشتن چنین شکایت هایی به دادگستری و یا دادسرا مراجعه می کنند، شکایت خود را چنین مطرح می کنند در بیشتر مواردی که موضوع شکایت رابطه نامشروع است و شاکی مدعی شود همسرش غیر از او با فرد دیگری نیز رابطه دارد ، گاهی نیز همسران (زوج یا زوجه) داشتن چنین رابطه ای را به یکدیگر نسبت می دهند و هر دوی آنها علیه هم شکایت می کنند.

بهترین وکیل رابطه نامشروع + طلاق
بهترین وکیل رابطه نامشروع + طلاق

اقرار اولین و بدیهی ترین دلیل اثبات جرم است به این معنی که وقتی از فردی شکایتی شده و متهم به انجام به انجام جرم است ، در مقابل قاضی یا ضابطین دادگستری ، قرار بگیرد و با زبان خودش اعتراف کند که جرم را مرتکب شده و بعد هم اقرار خود را با امضا یا اثر انگشت تایید کند.

در قانون آیین دادرسی کیفری مشخص شده است حال وکیل بری اثبات جرم با نوشتن لایحه و تحقیقات و دفاعیه های می تواند به نفع موکل و گرفتن رای از دادگاه ادام کند .

نحوه اثبات رابطه نامشروع :

برای اثبات رابطه نامشروع و گرفتن رای باید از وکیلی کمک گرفت که تخصص لازم در دعاوی کیفری و رابطه ی نامشروع داشته باشد و مشاوران حقوقی با تجربه و سابقه کاری بالا می  باشد.

رابطه نامشروع یکی از جرایمی است که با عفت مسافات دارد در قانون مجازات اسلامی جرم شناخته شده و برای آن مجازاتی تعیین شده است رابطه نامشروع مربوط به قوانین دعاوی بوده و وظیفه رسیدگی به آن بر عهده مشاور حقوقی رابطه نامشروع می باشد رابطه نامشروع مانند سایر جرایم از نظر قانونی دارای اقسام مختلف می باشد که بسته به نوع و نحوه ی روابط شامل مجازات تعریف شده حد و تعزیرات در قانون مجازات اسلامی می شود . باید با مشاور حقوقی  مشورت کرد در قانون مجازات رابطه نامشروع و زنا ، دیه و مقابل به مثل وجود ندارد .

حد و تعریز در رابطه نامشروع :

تعریف حد : حد مجازاتی است که قاضی و رای دهنده دخل و تصرفی در آن نداشته و آن را از متن صریح قرآن برداشت میکنند .

تعریف تعریز : تعزیر مجازاتی است که در قرآن و توسط شارع مقدس مقداری برای آن تعیین نکرده است و به عهده ی قاضی گذاشته شده است .  اسباب حد جزایی هستند که منافی عفت بوده و مشمول قانون حد می شوند که یکی  از موارد آن زنا می باشد . مجازات جرم رابطه نامشروع می توانید میزان و شرایط مجازات مربوط به رابطه نامشورع را از مشاوره حقوقی رابطه نامشروع یا وکیل کیفری راهنمایی بگیرید . مساحقه هم جنس بازی زنان  ، قوادی ( جمع کردن بیش از دو نفر برای زنا یا لواط ؛ قذف است دادن زنا یا لواط به شخص دیگر ،  در صورتی که شخص نسبت دهنده نتواند ادعای خود را ثابت کند قانون برای او مجازات قذف در نظر میگیرد در تمام مواردی که در بالا گفته شده ، در صورتی که قصد اثبات رابطه نامشروع کسی را دارید یا خود مربی در این زمینه مرتکب شده اید قبل از هرکار با مشاوره حقوقی رابطه نامشروع مشورت کرده و مشاوره دریافت نمایید . در این موارد در صورت عدم اثبات جرم یا اقدام اشتباه در این مورد ، مجازات گریبانگیر خودتان خواهد شد . در اثبات جرایم منافی عفت چون زنا و رابطه نامشروعی که مجازات آن ها حد می باشد ، امکان اثبات با استفاده از دلایل قانونی می باشد در صورت عدم وجود دلایل قانونی ، جرم اثبات نخواهد بود این دلایل شامل :شهادت ، شاهد ، اقرار و علم خود قاضی می باشد . جرم رابطه نامشروع از آن دسته جرایمی است که جهت بررسی و اعمال قانونی نیاز به شاکی خصوصی ندارد . در این جرم مدعی العموم می تواند شخصا و بدون اینکه شاکی خصوصی شکایت کند جرم رابطه نامشروع را رسیدگی نماید . تحلیل این موضوع که اساسا چه نوع روابطی بین زن و مرد ارتباط نامشروع یا عمل منافی عفت غیر از زنا تلقی می شوند و همچنین مصادیق آنها بسیار مهم می باشد .

رابطه نامشروع در فصل 18 قانون مجازات اسلامی چنین بیان شده است : ( اگر چنانچه روابط بین مذکر و مونث که به سن بلوغ رسیده از طریق شرعی آن یعنی جاری شدن صیغه نباشد ، رابطه نامشروع است که این رابطه اعم از این هم می شود که در  کافی شاپ ، چاچی خوردن و قدم زدن در پارک باشد که البته عموما جوان ها از آنان بی اطلاع هستند .

حضانت فرزند در رابطه نامشروع

یکی از موضوعاتی که در امور خانواده مورد نظر می باشد بحث نگهداری طفل می باشد در این زمینه قانون گذار به صورت مفصل به شرح و بسط این موضوع پرداخته و سن فرزند را احصا نموده به این معنا که چه پسر و چه دختر باشد حضانت و مادر خواهد داد و تا رسیدن به سن7 سالگی نزد مادر می ماند و تا زمان رسیدن به سن بلوغ که همانا بلوغ در دخترها 9 سال و شمسی در پسرها ۱۵ سال تمام شمسی می باشد.

در این مدت نزد پدر خواهد بود و پس از رسیدن به سن بلوغ خودشان تصمیم می گیردند  که نزد پدر باشند یا مادر اما باید به این نکته توجه داشت که اگر در خلال نگاهداری نواقصی از سوی هر یک از پدر و مادر اتفاق بیفتد حضانت از او سر شده و به دیگری منتقل می شود اما بحث مهمی که مطرح می‌شود طفل به دنیا آمده که حاصل ازدواج قانونی و شرعی نبوده تکلیف به نگهداری و حضانت او با چه کسی است طفل متولد از زنا از نظر حضانت و وجوب انفاق و مانند آنها ( جز در  مواردی که به دلیل قانونی به دلیل قائم بر استثنا شده مانند مسئله ارث حکم فرزند شرعی را دارد بنابراین ولد الزنا و وجوب  نگهداری و تربیت دارد فقط ارث نمی برد و به زانی سپرده می‌شود .

نقش وکیل رابطه نامشروع

همچنین گرفتن شناسنامه برای طفل نامشروع با توجه به پیوست فرزند به پدر و وظایف و مسئولیت والدین خواهد بود هرچند که رابطه نامشروع در قانون مجازات اسلامی جرم انگاری شده است و کتاب حدود با توجه به اینکه باردار شدن زن از رابطه نامشروع به وقوع رابطه نامشروع کمک میکند. تاثیری در پذیرش مسولیت فرزند و کودک متولد شده در ایران ندارد. برای اثبات رابطه نامشروع نیاز دارید که بهترین وکیل رابه نامشروع در تهران کار شما را انجام دهد.

بهترین وکیل رابطه نامشروع + طلاق
بهترین وکیل رابطه نامشروع + طلاق

اگر ازدواج پدر مادر فرزند ثبت نشده باشد اعلام تولد کودک باید توسط پدر و مادر صورت بگیرد اگر حضور هر والدین و توافق آنها در اعلام ولادت کودکان باشد با مراجعه به خدا والدین این کار صورت می گیرد نام کودک صادر می‌شود و در صورت حضور مادر نام خانوادگی مادر به وی اختصاص می یابد.

رابطه نامشروع و طلاق :

همچنین ماده 637 قانون مجازات اسلامی اشعار میدارد که : هر گاه زن و مردی که بین آن ها علقه زوجیت نباشد مرتکب رابطه نامشروع یا عمل منافی عفت غیر از زنا از قبیل تقبیل ، مضاجعه شوند به شلاق تا 99 ضربه محکوم خواهند شد . مضاجعه به معنی همبستر شدن و تقبیل به معنی بوسیدن است . منظور از علقه زوجیت نیز رابطه زن و شوهری است . باید توجه داشت مصادیق جمع آوری شده در این ماده حصری نیستند و هر عملی که مثل آنها باشد نیز شمول این ماده خواهد شد در نتیجه نباید اعمالی انجام شود که خلاف عفت حاصله و عفت عمومی باشد به خصوص که بر اثر آن انجام جرم عادی شود . مشاوره حقوقی با وکیل دادگستری مجرب و با سابقه در تهران به جهت اینکه با تمام قوانین و مقررات و رویه قضایی تسلط کامل دارند میتوانند همیار خوبی برای افراد در زمینه های گوناگون باشند تا راهکارهای اصولی و مطمئن حقوقی را به آن ها ارائه دهند یکی از این موسسات حقوقی که متشکل از بهترین وکلا است و همیار خوبی برای موکلین است موسسه حقوقی گروه وکلای تهران است که در شهر تهران – میدان رسالت – خیابان فرجام – بعد از خیابان حیدر خانی – پلاک 578 طبقه 2 قرار گرفته و همچنین با تماس با شماره 77221941 – 021 میتوانید از مشاوره تلفنی استفاده نمایید.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در باب طلاق توافقی یا گرفتن مشاوره از وکیل طلاق توافقی می توانید با شماره های موجود در وب سایت تهران وکیل تماس حاصل فرمایید.

برای ارتباط با وکیل خانواده متخصص به صفحه فوق مراجعه نمایید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *