تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

طلاق بلحاظ اعتیاد خوانده به کراک

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

خواسته یا موضوع و بهای آن تقاضای صدور حکم جهت اجرا و استماع صیغه طلاق، بلحاظ تحقق شرط ضمن عقد از شروط [(۱۲) گانه عقد نکاح ناظر بر ماده ۱۱۳۰ قانون مدنی (به شرح متن)

دلایل و منضمات دادخواست(مدرک) ۱۔ دلیل سمت / فتوکپی مصدق کارت ملی و شناسنامه خواهان ۲۔ فتوکپی مصدق سند نكاحیه | حوزه ثبت… ۳- فتوکپی مصدق گواهي اعتیاد خواند صادره از کمپ… ۴. عند الزوم معرفی به پزشک قانونی 5- ثانی دادخواست

شرح دادخواست ریاست محترم دادگاه عمومی بخش… /دادگستری شهرستان…… / مجتمع قضائی…..

سلام عليكم / احتراما به استحضار می رساند:

 (۱) به حکایت سند نکاحيه شماره ۸۸/ ۱۵۲۸۷۳ دفتر رسمی ثبت ازدواج شماره ۱۷۰ حوزه ثبت……….. در مورخ ۱۳۸۹/ ۴ / ۵ به عقد ازدواج دائم با خوانده محترم درآمده ام.

 (۲) بواسطه وجود نسبت فامیلی مابین، و اعتماد موجود، اظهارات خانواده خوانده را | پذیرفته و عقد بر مبنای اظهارات ایشان، ايضأ شغل خوانده و کسب درآمد معین ماهیانه و… واقع گردید.

(۳) مع الوصف: پس از وقوع عقد و رفت و آمد خوانده در خانواده اینجانبه، کم کم کاشف به عمل آمد اولا: خوانده فاقد شغل معین بوده و اصولا بیکار و بی عار میباشد ثانيا: اعتیاد شدید به مواد مخدر از نوع هروئین از طریق تزریق و استعمال کراک دارد. |

(۴) پس از کشف حقیقت، خانواده اینجانبه که هیچ وظیفه ای در این باره شرعا و قانونا [ نداشته اند جهت ایجاد یک فرصت برای خوانده با پرداخت هزینه های لازمه أمر، وی را به | ایک کمپ با عنوان (کمپ جوانان………… واقع در………………..) معرفی و مشارالیه تحت درمان قرار

گرفت. لکن پس از گذشت ۳۰ روز با لطایف حیل از کمپ خارج و مجددا به تزریق و | استعمال مواد مخدر بسیار مهلک روی آورده است.

 

شرح ادامه دادخواست

(۵) پس از اقدام خوانده در عدم ترک مواد مخدر و معنونه در فوق ارتباط با وی را قطع نمودیم تا از این جهت وی ترغیب به ترک و بازگشت به زندگی شود که مع الأسف، نامبرده اقدام به تهدید خانواده ام به قتل توسط دیگر دوستان معتاد خود گردیده و همه روزه از طریق تلفن با اعصاب و روان من و خانواده ام بازی می نماید.

 (۶) معذلک: نظر به اینکه تخلف خوانده از شرایط ضمن عقد نکاح خصوصا بنود حصری (۲) و (۷) قطعا، محقق گردیده و خوانده در سند نكاحبه به اینجانبه وکالت بلاعزل با حق توكيل داده تا در صورت تحقق و تنجیز هر یک از شروط ضمن عقد، خود را مطلقه نمایم که در مانحن فیه دعوی اینجانبه ثابت و مدلل می گردد.

 (۷) همچنین از تاریخ وقوع عقد تاکنون هیچ نفقهای به اینجانبه با لحاظ حق تفرد پرداخت نگردیده است.

بناء عليهذا: با تقدیم دادخواست حاضر: و استناد به مدلول مواد ۱۱۱۹ و ۱۱۳۰ قانون مدنی و ۱۹۸ قانون آئین دادرسی مدنی و با ملحوظ نمودن شروط ضمن عقد نکاح معنونه در آن و اینکه عدم اجابت خواسته، با توجه به وضعیت حادث شده و بناء عسر و حرج اصولا تکلیفی مالایطاق محسوب می گردد.

رسیدگی و استماع خواسته و نفس الامر صدور حکم به شرح ستون خواسته از محضر دادگاه تحت استدعاست.

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در باب طلاق توافقی یا گرفتن مشاوره از وکیل طلاق توافقی می توانید با شماره های موجود در وب سایت تماس حاصل فرمایید.

برای ارتباط با وکیل خانواده متخصص به صفحه فوق مراجعه نمایید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *