تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

طلاق توافقی در تبریز+وکیل+هزینه

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع طلاق توافقی در تبریز+وکیل+هزینه اشاره شده است. شما می توانید در صورت نیاز به مشاوره حقوقی آنلاین از طریق راههای ارتباطی با ما در تماس باشید.

 

طلاق توافقی در تبریز+وکیل+هزینهطلاق توافقی در تبریز+وکیل+هزینه

وکیل طلاق توافقی در تبریز:

در تبریز نیز بسیاری از طلاق ها به صورت توافقی انجام می شود. این طلاق با توجه به سازشی که بین زن و شوهر بر سر نحوه و میزان مبلغ مهریه و یا سایر شرایط مورد نیاز به منظور تایید طلاق توافقی صورت می پذیرد.

با توجه به مطالب گفته شده آمار طلاق توافقی در تبریز نیز نسبتا بالا است. اما نکته مهم این است که بسیاری از زوج ها هستند که در این شهر برای طی مراحل قانونی به منظور طلاق توافقی در تبریز از خدمات یک وکیل استفاده می کنند (تا با سرعت بیشتری به هدف خود دست پیدا کنند و علاوه بر این از مراجعه های مکرر پرهیز کنند).

طلاق توافقی در تبریز+وکیل+هزینهطلاق توافقی در تبریز+وکیل+هزینه

این طلاق با کمک یک وکیل مجرب می تواند حتی بدون حضور زوجین انجام شود و در صورتی که بتوانید موفق به یافتن یک وکیل طلاق توافقی در تبریز شوید به طور حتم شما هم ممکن است بدون نیاز به مراجعه به دادگاه موفق به جدایی از یکدیگر شوید.

به این منظور بهتر است تا خبره ترین وکلا را برای پیگیری حقوقی طلاق انتخاب کنید تا هر چه زودتر به هدف خود برسید (زیرا که دیده شده است در مواردی وکلای فاقد تجربه لازم نتوانسته اند با سرعت لازم امکان جدایی قانونی زوجین را فراهم کنند).

طلاق توافقی در تبریز+وکیل+هزینهطلاق توافقی در تبریز+وکیل+هزینه

جالب است بدانید که دیده شده است در صورت استفاده از خدمات یک وکیل خبره (در امور مربوط به طلاق توافقی)، مدت زمان مورد نیاز برای طلاق به کمتر از ده روز نیز رسیده است که این کاهش زمان مورد نیاز برای طلاق برای بعضی از زوج ها بسیار مهم است.

در صورت اهمیت این موضوع، می توانید در صورت نیاز به آگاهی از مدت زمان مورد نیاز برای طلاق توافقی در تبریز با یک وکیل متخصص در این امور مشورت کنید تا راهنمایی های بیشتری در اختیار شما قرار دهد.

طلاق توافقی در تبریز+وکیل+هزینهطلاق توافقی در تبریز+وکیل+هزینه

همچنین در صورت نیاز به مشاوره با بهترین مشاوران حقوقی در تهران (که در موسسات معتبر به ارائه خدمات مشاوره در ارتباط با طلاق توافقی می پردازند)، با کارشناسان متخصص طلاق در موسسه تهران وکیل تماس بگیرید تا اطلاعات بیشتری در اختیار شما قرار دهند.

خدمات وکیل طلاق توافقی در تبریز

به طور حتم شهر تبریز با توجه به این که یکی از بزرگ ترین مراکز اقتصادی و اجتماعی در شمال غرب کشور است این ظرفیت را دارد تا با استفاده از وکلای خبره خود به زوج های جوان کمک کند تا موفق به طلاق توافقی در تبریز شوند.

طلاق توافقی در تبریز+وکیل+هزینهطلاق توافقی در تبریز+وکیل+هزینه

اما در صورتی که نتوانید در بنا به هر دلیلی بهترین وکیل طلاق توافقی در تبریز را برای تسریع در این فرایند و جدایی از همسرتان پیدا کنید، می توانید همان طور که گفته شد با کارشناسان آنلاین ما در موسسه تهران وکیل مشورت کنید تا در حد توان خود راهنمایی های لازم را در اختیارتان قرار داده و حتی در صورت امکان تلاش کنند یک وکیل طلاق توافقی در تبریز را به شما معرفی کنند.

همان طور که در بالا اشاره شد یک وکیل مجرب می تواند در صورت نیاز شما به طلاق توافقی در تبریز در کوتاه ترین زمان ممکن حتی بدون نیاز به حضور شما پیگیر موضوع شده (و با توجه به توافقات صورت گرفته بر سر مهریه و یا حضانت فرزند و سایر موارد مرتبط که برای طلاق باید در مورد آن ها به توافق رسید)، امکان جدایی رسمی زوجین را با جاری شدن صیغه طلاق فراهم کند.

طلاق توافقی در تبریز+وکیل+هزینهطلاق توافقی در تبریز+وکیل+هزینه

لازم به ذکر است با توجه به این که عده ای سوالاتی در مورد هزینه وکیل طلاق توافقی در تبریز دارند، توصیه می شود ضمن تماس تلفنی با یک وکیل مجرب و یا تماس با موسسه اطلاعات جامع تری در مورد این هزینه ها دریافت کنید.

برای ارتباط با وکیل خانواده متخصص به صفحه فوق مراجعه نمایید.

طلاق توافقی در تبریز

تمامی زوجین در زندگی مشترک خود دچار مشکل و اختلاف می‌شوند. بسیاری از افراد برای حل مشکلات خود از بزرگترها و یا مشاوران کمک می‌گیرند و یا اینکه سعی می‌کنند با گفتگو این مشکلات را حل نمایند. البته بسیاری از اختلافات با صحبت کردن و گفتگو حل می‌شوند. دولت و قوانین کشور سعی دارند که آمار طلاق را کم کنند و به همین دلیل قوانین و مراحل طلاق تا حدودی سختگیرانه است تا زن و شوهر با کوچکترین مشکل و اختلاف به فکر طلاق و جدایی نباشند و تنها در صورتی از هم جدا شوند که ادامه زندگی واقعا مشکل و غیر قابل تحمل باشد.

در این صورت می‌توانند توافقات خود را در دادگاه مطرح نمایند. با این کار می‌توان مراحل طلاق را کوتاهتر نمود و سریع‌تر آن را طی کرد. به این نوع طلاق، طلاق توافقی گفته می‌شود. باتوجه به تحقیقات انجام شده می‌توان گفت که امروزه بسیاری از زوجین طلاق توافقی را انتخاب می‌کنند. اما چگونه می‌توان به صورت توافقی از همسر خود جدا شد ؟ برای اینکه بتوانید به صورت توافقی و حتی بدون توافق از همسر خود جدا شوید باید ابتدا ثبت نام کنید تا زمان و تاریخی را برای حضور شما در دادگاه تعیین کنند.

برای ثبت نام لازم نیست که به دادگاه و … مراجعه نمایید و فقط کافی است مشخصات هویتی خود را در سایت تصمیم وارد کنید. این درخواست می‌تواند توسط هرکدام از زوجین ثبت شود. برای تکمیل این فرم می‌توانید به دفاتر الکترونیک بروید. در ادامه توضیحات بیشتری را درباره مراحل طلاق توافقی در تبریز (به انگلیسی:consensual divorce in Tabriz) و بهترین وکیل طلایی در تبریز خواهیم داد. پس با ما همراه شوید تا بتوانید اطلاعات لازم را در این زمینه کسب نمایید.

مراحل طلاق توافقی در تبریز به صورت کلی

_همان طور که در بالا ذکر شد، باید ابتدا در سایت تصمیم ثبت‌ نام کنید در مرحله بعد، زوجین موظف هستند که در وقت و تاریخ تعیین شده به همان شعبه که درخواست آنها ارجاع داده شده است، مراجعه نمایند تا مراحل طلاق را طی کنند.

_توجه کنید که پس از حضور در دادگاه نمی‌توانید بلافاصله به نزد قاضی بروید و باید ابتدا در جلساتی که برای شما تعیین شده است شرکت کنید شرکت زوجین در جلسات مشاوره که به منظور حل کردن اختلافات بین زوجین برگزار می‌شود امری واجب بوده و باید در آنها شرکت نمود. تعداد این جلسات به شرایط و همچنین پیچیدگی مشکلات بین زوجین بستگی دارد و ممکن است بتوان با گذشت پنج جلسه آنها را حل نمود.

_البته ممکن است شرکت در این جلسات برای برخی از زوجین فایده نداشته باشد و در صورتیکه نتوان اختلافات را حل نمود باید گواهی عدم انصراف از طلاق را برای آنها صادر کرد.

_در مرحله بعد باید با در دست داشتن این گواهی به نزد قاضی پرونده بروید و تمامی مدارک از جمله گواهی عدم انصراف از طلاق و… را به همراه توافق نامه خود که به صورت مکتوب درآمده است را به او تحویل دهید.

_در این جلسه می‌توانید تمامی مشکلات خود را یکبار دیگر به صورت کامل و دقیق ذکر نمایید و در نهایت درخواست خود را مطرح کنید. البته می‌توانید طی کردن تمامی این مراحل را به وکیل خود بسپارید. طلاق توافقی در تبریز رایج‌ترین نوع طلاق است و در صورتی که توافقات شما مشکل شرعی و قانونی نداشته باشد، توسط قاضی اجرا می‌شوند.

_با صدور رای نهایی و حکم طلاق می‌توانید به یکی از دفاتر رسمی ثبت بروید و در آنجا طلاق را ثبت نمایید. توجه داشته باشید که گرفتن حکم طلاق آخرین مرحله نبوده و زوجین باید آن را ثبت نمایند. در آخر باید گفت که شما سه ماه فرصت دارید که این طلاق را در دفاتر رسمی ثبت نمایید. با گذشت این سه ماه، ثبت طلاق امکان پذیر نیست و شما باید دوباره مراحل بالا را طی کنید.

 

vakil talagh

بهترین وکیل طلاق در تبریز

تا الان متوجه شده‌اید که طلاق توافقی راحت‌ترین نوع طلاق است. بسیاری از زوجین هنگام طی کردن مراحل طلاق، فشار و استرس زیادی را تحمل می‌کنند. به همین علت دوست دارند کمتر از محیط دادگاه حضور داشته باشند و سعی دارند از این شرایط رهایی یابند. پیشنهاد می‌کنیم که از وکیل برای طی کردن مراحل طلاق کمک بگیرید تا هم این مراحل زودتر از موعد مقرر به اتمام برسند و هم اینکه فشار روحی و روانی وارد شده به زوجین کاهش پیدا کند.

اما چرا بهتر است از وکیل کمک بگیریم و خصوصیات بهترین وکیل طلاق در تبریز چیست؟ وکیل فردی است که در درس حقوق و یا فقه اسلامی تحصیل کرده است و به قوانین و مقررات کشور آگاهی و شناخت کافی دارد. او می‌تواند تمامی این مراحل را با تمرکز بالا و بدون هیچ مشکلی طی کند. بهترین وکیل طلاق فردی است که توان سخنوری بالایی دارد و می‌تواند با قدرت و اقتدار فراوانی از موکل خود در دادگاه دفاع نماید.

وکیل وظیفه دارد تمامی سعی و تلاش خود را به کار گیرد تا موکل او در پرونده موفق شود. در نهایت باید گفت که شما می‌توانید از طریق سایت‌های معتبری که طی چندین سال گذشته راه‌اندازی شده است، وکلا شهر و محل زندگی خود و دیگر شهرها را مشاهده نمایید. سپس باتوجه به شرایط خود یکی از آنها را انتخاب نمایید و در جلسات مشاوره شرکت کنید. البته امروزه برخی از وکلا جلسات مشاوره غیرحضوری و آنلاین را نیز برای مردم برگزار می کنند که هزینه آن بسیار مناسب تر از مشاوره حضوری است.

سخن پایانی

در این مقاله درباره طلاق توافقی در تبریز، بهترین وکیل طلاق در تبریز صحبت کردیم. با مطالعه ای مقاله می‌توانید اطلاعات بسیار مفیدی را کسب نمایید. به شما پیشنهاد می‌کنیم که قبل از حضور در دادگاه از یک وکیل مجرب و کارآزموده کمک بگیرید و از او بخواهید که مراحل طلاق را به زبانی ساده برای شما توضیح دهد. با این کار می‌توانید راحت‌تر به طی این مراحل اقدام نمایید. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با گروه تخصصی وکلای طلاق همراه باشید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *