تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

طلاق توافقی در اختیاریه

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

طلاق توافقی در اختیاریه

همان طور که می دانید؛ طلاق و جدایی زن و شوهر امری ناپسند محسوب می شود که ممکن است حتی آسیب‌های روحی مختلفی به افراد وارد کند. از این رو قبل از هر گونه اقدام به طلاق، زوجین باید راه‌های سازگاری با یکدیگر را یافته و از طلاق منصرف شوند. اما در برخی مواقع نیز ممکن است اختلاف میان زوجین به حدی باشد که طلاق بهترین راه برای آنها باشد. طلاق توافقی در اختیاریه(به انگلیسی:consensual divorce in ekhtiyariyeh) با کمک بهترین وکیل طلاق اختیاریه رونق بالایی دارد و در این نقطه از کشور می توان مجرب ترین وکیل طلاق توافقی را یافته و به کمک آنها اقدام به گرفتن طلاق توافقی در اختیاریه کرده و در زمانی بسیار کم امر طلاق و جدایی را انجام داد.

مدارک مورد نیاز برای طلاق توافقی در اختیاریه

گرفتن طلاق توافقی در اختیاریه و هر نقطه از ایران، با یک قانون مشخص و بر اساس اصول درستی انجام می‌گیرد. برای گرفتن طلاق به این صورت زن و مرد باید مدارک معتبری در دست داشته باشند و با توجه به این مدارک و کامل بودن آنها، روند طلاق زوجین سریع تر پیش برود. مدارک معتبر و مختلفی برای گرفتن طلاق توافقی وجود دارد که آنها را در زیر بیان می کنیم تا در صورت اقدام به این نوع طلاق حتما اطلاعات کافی داشته و این مدارک را به طور کامل در دست داشته باشید:

  1. در ابتدا داشتن شناسنامه و کارت ملی و سند ازدواج زوجین الزامی می‌باشد و از مهم ترین مدارک برای طلاق محسوب می شود
  2. اگر زوجین برای جدایی از راهنمایی های وکیل طلاق توافقی بهره مند گردند باید وکالت نامه در دست خود داشته باشند
  3. زن باید گواهی باردار نبودن را به دادگاه و یا محضر جهت طلاق ارائه دهد
  4. اگر زوجه باکره باشد، باید گواهی باکره بودن را از پزشکی قانونی دریافت کرده و آن را ارائه کند
  5. زوجین باید جلسات مشاوره را به هنگام طلاق انجام دهند و پس از دوره مشاوره باید نظر کتبی واحد مشاوره در دادگاه خانواده یا بهزیستی را دریافت کرده و آن را در اختیار دادگاه قرار دهند
  6. حتما باید توافق نامه کتبی زن و مرد در مورد مواد توافق نامه از جمله مهریه، حضانت، نفقه و‌… موجود باشد
  7. گواهی عدم امکان سازش از دادگاه از دیگر مدارک معتبر برای طلاق توافقی می باشد که البته نباید بیشتر از ۳ ماه از صدور این گواهی گذشته باشد. در این صورت طلاق انجام نمی‌گیرد.

این مدارک جزو مهم ترین مدارک برای گرفتن طلاق توافقی می باشد و باید حتما در دست زوج و روجه تمامی آنها وجود داشته باشد و آن را به محضر دادگاه ارائه کنند. با توجه به توافق زن و مرد، دادگاه نیز به نظر آنها احترام می‌گذارد و با توجه به مدارک و رضایت مندی هر دو طرف امر طلاق صورت می گیرد و زوجین در کمترین زمان ممکن از یگدیگر جدا می شوند.

vakil talagh

مهم ترین وظایف بهترین وکیل طلاق توافقی در اختیاریه

هر وکیل طلاق توافقی در هر گوشه از ایران، دارای وظایف مشترکی می‌باشد و باید ب صورت قانونی وکالت زوجین را به درست ترین شکل ممکن انجام داده و در طول روند طلاق آنها را همراهی کند. اولین وظیفه ای که وکیل طلاق توافقی در اختیاریه و یا دیگر مناطق ایران دارد این است که باید در ابتدا جلسه مشاوره حقوقی مناسبی برگزار کرده و موکلین را از نحوه اجرای پرونده در اختیار آنها قرار دهد و تمامی ابهامات موکلین را رفع کند و با حوصله به پاسخ صحیح و کامل سوالات آنها بپردازد. همچنین این وکلا قبل از شروع رسیدگی به پرونده موکلین، باید در مورد هزینه حق الوکاله نیز با موکلین خود تواقق کرده و سپس اقدام به رسیدگی به پرونده آنها نمایند.

از وظایف مهم وکیل طلاق توافقی نیز این می باشد که باید تمامی تجارب و تخصص خود را به کار گیرد تا روند این طلاق هر چه سریع تر پیش رفته و زوجین بدون هیچ‌گونه نا رضایتی و در زمانی بسیار سریع از هم جدا شوند.

هزینه طلاق توافقی

وکیل طلاق توافقی وظیفه دارد حق الوکاله قانونی خود را دریافت کند و نباید هزینه‌های اضافی از موکلین خود بگیرد. وظایف بهترین وکیل طلاق توافقی در اختیاریه برای موکلین آشکار می باشد و بسیاری از افراد با این موارد آشنایی دارند. از این رو بهترین وکیل برای این امر حقوقی را نیز در اختیاریه شناخته و به آسانی با آنها ارتباط برقرار کرده و روند طلاق توافقی خود را همراه با این وکلای مجرب و متخصص پیش می‌برند. بهترین وکیل طلاق توافقی در اختیاریه در هر ساعت از شبانه روز در اختیار موکلین می‌باشد و هر فردی می تواند در این منطقه از کشور، به نام آشنا‌ترینِ این وکلا مراجعه کرده و با دریافت مشاوره‌های حقوقی و سپس پرداخت حق الوکاله مناسب به این وکلا، پرونده طلاق توافقی خود را به آنها بسپارد.

راه های ارتباطی با وکیل طلاق توافقی در اختیاریه

راه‌های ارتباطی وکیل طلاق توافقی در اختیاریه شامل راه‌های ارتباطی مدرن و یا مراجعه حضوری به دفاتر حقوقی می باشد که با استفاده از هر کدام می توان به سرعت با وکیل مورد نظر خود ارتباط برقرار کرده و به کمک آنها روند طلاق توافقی را به آسانی و بدون ایجاد هیچ گونه مشکلی پیش برد. به این شکل زمان کمتری نیز از موکلین گرفته می‌شود و زوجین با راهنمایی ها و مشاوره‌های درست وکیل طلاق توافقی در اختیاریه می توانند با سازگاری و بدون هیچ‌گونه درد‌سری از هم جدا شوند و روند طلاق آنها به شکل اصولی پیش برود. برای کسب اطلاعات بیشتر با موسسه حقوقی وکلای طلاق در ارتباط باشید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *