تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

طلاق توافقی در باقرشهر

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

طلاق توافقی در باقرشهر

این روش طلاق در هر نقطه از ایران به روش های درست و قانونی امکان پذیر می باشد. طلاق توافقی در باقر شهر(به انگلیسی:consensual divorce in baqer Shahr) نیز رواج داشته و بیشتر زوجینی که تصمیم به جدایی دارند، می توانند به صورت توافقی از هم طلاق بگیرند. بهترین وکیل طلاق توافقی در باقر شهر تخصص و تجربه بالایی را در برطرف کردن چنین مسائلی دارد و به زوجبن کمک می کند تا بدون هیچ گونه نا رضایتی و مشکلی از هم جدا شوند. ما در این مقاله قصد داریم تا با قرار دادن اطلاعاتی مفید در مورد طلاق توافقی و بهترین وکیل طلاق توافقی در باقرشهر، خواننده این مقاله را یاری کنیم تا با این گونه مسائل حقوقی و وکیل طلاق توافقی آشنایی داشته باشند.

مدت زمان انجام طلاق توافقی در باقرشهر

هنگامی که برخی از زوجین تصمیم به طلاق می گیرند، بیشتر این امر را به شکل مسالمت امیز انجام می دهند. در واقع زوجین حق یکدیگر را با مذاکره و توافق مشخص کرده و به این صورت با رضایت مندی از هم جدا می شوند. از این رو این روش طلاق یکی از سریع ترین راه های جدایی می باشد. در باقر شهر و دیگر نقاط ایران، زوجین به هنگام تصمیم به طلاق توافقی می توانند در زمانی سریع از هم جدا شوند.

اگر طرفین بخواهند این روند در مدت بسیار کمتری نیز به پایان برسد، وکیل می تواند با تجارب بالایی که دارد، این امر را بسیار سریع تر پیش ببرد و زوجین از هم طلاق بگیرند. ابتدا زوجین باید به دفاتر وکلای حرفه ای طلاق توافقی در باقر شهر مراجعه کنند. سپس وکیل مدارک مورد نیاز را از موکلین خود دریافت می کند و اقدام به رسیدگی به پرونده آنها می کند. وکیل طلاق توافقی می تواند در طول زمان یک هفته الی ۲۰ روز و یا حتی در زمان کمتر این روند را پیش ببرد و طلاق توافقی به پایان برسد.

مدت زمان طلاق توافقی در باقر شهر در صورت وجود وکیل طلاق توافقی با توجه به شرایط حقوقی درست بسیار آسان و سریع می باشد. در صورت نبود وکیل نیز این روند با توجه به توافقی بودن به سرعت و در مدت زمان کمی پیش می رود. اما بهتر است هر کدام از زوجین از وجود بهترین وکیل طلاق توافقی باقر شهر بهره مند گردند تا در هر موردی به صورت کامل توافق داشته و با رضایت مندی از هم طلاق بگیرند.

مراحل طلاق توافقی در باقرشهر

مراحل طلاق توافقی در باقر شهر و دیگر نقاط ایران، بدون داشتن وکیل به این شکل می باشد که ابتدا باید اقدام به دادخواست طلاق را انجام داد. سپس باید در جلسات مشاوره اجباری که حدود ۵ جلسه می باشد شرکت کرد. پس از آن باید دریافت گواهی عدم سازش از دادگاه در محضر و ثبت رسمی طلاق را انجام داد‌‌. این مراحل زمان نسبتا طولانی را از افراد می گیرد. اما وکیل طلاق توافقی چنین اموری را برای موکلین خود سریع تر پیش می برد و در هر زمان در هنگام اقدام به طلاق توافقی می توان با وجود وکیل در مدت زمان کمی این امر حقوقی را به پایان رساند.

هزینه بهترین وکیل طلاق توافقی در باقرشهر

طلاق توافقی از جمله راه های طلاق می باشد که نسبت به بسیاری از مسائل حقوقی مختلف بسیار آسان تر و سریع تر پیش می رود. از این رو نیز هزینه های صرف شده برای آن کمتر از دیگر امور حقوقی می باشد. وکیل طلاق توافقی در باقر شهر، حق الوکاله خود را از موکلین دریافت می کند که مبلغ آن با توجه به روند رسیدگی به پرونده بسیار مناسب می باشد. وکیل مقداری از این هزینه را در ابتدای شروع به کار و مقداری دیگر را پس از پایان پرونده دریافت می کند و موکلین نیز با توجه به مناسب بودن هزینه حق الوکاله می توانند به راحتی این مبلغ را پرداخت نمایند.

اگر موکلین برای انجام روند طلاق توافقی از حضور وکیل اجتناب کنند؛ در این صورت حق الوکاله ای پرداخت نمی کنند. اما با توجه به بی تجربگی افراد عادی، ممکن است هزینه های بالایی برای رفت و آمدهای مکرر به مراکز قانونی و حقوقی مختلف و بسیاری از هزینه های دیگر را صرف کنند که این هزینه ها می تواند حتی از حق الوکاله برای وکیل بیشتر باشد. پس بهتر است از وجود وکیل بی بهره نمانده و با انجام تحقیقات لازم بهترین وکیل طلاق توافقی باقر شهر را انتخاب نمود. در این صورت موکلین تنها هزینه برای حق الوکاله پرداخت می کنند و همان طور که قبلا نیز اشاره کردیم، با وجود وکیل حتی نیازی به حضور زوجین در مراکز مختلف نیست و نیازی به رفت و آمدهای مکرر نمی باشد.

vakil talagh

سخن پایانی

طلاق توافقی در همراه با بهترین وکیل طلاق توافقی در این منطقه از ایران، با رعایت شرایط قانونی و با رضایت مندی هر دو طرف به پایان می رسد و زوجین بدون هیچ گونه نارضایتی از هم؛ کار طلاق توافقی را به شکلی عادلانه انجام داده و حتی با صرف هزینه های پایین با خیال راحت تری چنین امری را به پایان می رسانند.

هر فردی در سراسر ایران و باقر شهر ممکن است در هر زمان به دنبال بهترین وکیل طلاق توافقی باشد که برای دستیابی به آنها می توان تحقیقات لازم در مورد این وکلا را انجام داده و متخصص ترین آنها را در باقر شهر یافت. به این شکل با آنها ارتباط برقرار کرده و سپس مشاوره های حقوقی لازم را از این وکلا دریافت کرد. پس از آن می توان حق الوکاله ای مشخص پرداخت نموده و به کمک این وکلا به راحتی به شکل توافقی طلاق گرفت. برای بر طرف کردن مشکلات خود در زمینه با گروه تخصصی وکلای طلاق در ارتباط باشید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *