تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

طلاق توافقی در خراسان

لیست وکلای دادگستری دفتر وکالت

محمد حسین رزاقی

وکیل پایه یک دادگستری 

مصطفی محمدی

کاراموز وکالت

محمد فلاحی 

کاراموز وکالت

حمیدرضا اهنزی

وکیل پایه یک دادگستری 

لیلا بهرامی

کاراموز وکالت

عباس ترکاشوند

کاراموز وکالت

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

طلاق توافقی در خراسان + بهترین وکیل طلاق توافقی خراسان

زمانی که تصمیم برای جدایی زن و مرد در زندگی مشترک صورت می گیرد، یکی از گزینه ها برای جدایی انتخاب طلاق توافقی به عنوان راهکاری برای اجرای آن است. زن و مرد برای اجرای جدایی از طریق طلاق توافقی می بایست نسبت به تمامی حق و حقوق خود توافق نمایند، این توافق می تواند دریافت تمام یا قسمتی از حقوق و یا بخشیدن تمام آن باشد، وجود توافق بین زن و مرد برای پذیرش تقاضای طلاق توافقی توسط دادگاه ضروری می باشد.

طلاق توافقی در خراسان هم می تواند نشات گرفته از یک سری تصمیمات زن و مرد در راستای پایان دادن به ادامه زندگی مشترک باشد. هرگاه زندگی مشترک با مشکلاتی روبرو شود که رفع آنها غیر ممکن باشد زن و مرد به دنبال کسب راه هایی برای رهایی می گردند، انتخاب طلاق توافقی توسط زن و مرد مستلزم این خواهد بود که برخی از حقوق قانونی خود را بطور کامل و یا قسمتی از آنها را نادیده بگیرند تا توافق برای اجرای طلاق توافقی بدست آید.

طلاق توافقی در خراسان می بایست با رعایت کامل تشریفات قانونی و اداری مورد نیاز در این زمینه انجام گیرد. قانونگذار برای پذیرش تقاضای طلاق توافقی از جانب زن و مرد توسط دادگاه، شرایط و مقرراتی را اعمال نموده است تا با رعایت آنها طلاق توافقی اجرایی گردد. وجود توافق در خصوص کلیه حقوق قانونی و شرعی زن و مرد در زندگی مشترک، به عنوان مهمترین و اصلی ترین مدارک و مستندات مورد نیاز برای این امر می باشد.

زن و مرد باید تمامی حقوق خود را به هر شکل ممکن و به کیفیتی که مد نظر آنها باشد مورد توافق قرار دهند. جزئیات و نحوه توافق ملاک عمل برای دادگاه نمی باشد، بلکه وجود یک توافق کلی برای دادگاه ملاک پذیرش تقاضای طلاق توافقی قرار می گیرد. چنانچه توافق بین زن و مرد ایجاد شود و تکلیف حقوق قانونی آنها در توافق به روشنی مشخص شده باشد امکان اجرای طلاق توافقی در خراسان برای زن و مرد فراهم خواهد شد.

زن از حقوق بیشتری نسبت به مرد در زندگی مشترک برخوردار است، مهریه زن در تمام شرایط قابل دریافت از مرد می باشد و می تواند برای دریافت آن به صورت کامل و یا قسمتی از آن، و در پاره ای از موارد با بخشیدن مهریه با مرد توافق نماید تا طلاق توافقی اجرا شود. وجود توافق در خصوص مهریه زن امکان اجرا شدن طلاق توافقی را در خراسان برای زن و مرد فراهم می کند.

نفقه و اجرت المثل ایام زوجیت و … از سایر حقوق قانونی زن در زندگی مشترک هستند. چنانچه قصد زن و مرد برای جدایی استفاده از طلاق توافقی باشد، باید تکلیف این حقوق را نیز مشخص نمایند و نحوه دریافت یا بخشودگی آنها را نیز به صورت صریح و واضح در توافقنامه بیان کنند. این اقدامات قانونی از طرف زن و مرد برای دست یابی به اجرای طلاق توافقی در خراسان لازم و ضروری می باشد.

در اکثر زندگی های مشترک فرزندی وجود دارد که در صورت تقاضای والدین آنها برای طلاق توافقی، قانونگذار برای اجرای حقوق قانونی و حضانت این فرزندان یک سری مقررات و دستورالعمل های قانونی قرار داده است. رعایت این مقررات از جانب زن و مرد الزامی است و باید نسبت به برقراری نفقه فرزند، و نحوه حضانت وی یک توافق منطقی و در جهت مصلحت فرزند مشترک انجام دهند. وجود توافق در مورد فرزند مشترک برای دادگاه از اهمیت بالایی برخوردار است، و در صورتی با تقاضای طلاق توافقی زن و مرد موافقت می نمایند که توافق صورت گرفته را به مصلحت فرزند مشترک تشخیص دهند با این شرایط طلاق توافقی در خراسان برای زن و مرد اجرایی می شود.

برقراری و یا گذشت حقوق مختلف زن و یا نادیده گرفتن اختیار طلاق توسط مرد در طلاق توافقی، تفاوت فراوانی با مواردی دارد که دادگاه این حقوق و نحوه دریافت آنها را مشخص می کند.

انجام توافق بین زن و مرد می تواند در مورد کلیه حقوق قانونی آنها به هرشکلی صورت گیرد، اما آشنایی به جمیع حقوق موجود برای زن و مرد به ایجاد یک توافق قوی و برگرفته از منطق و دوراندیشی کمک شایانی خواهد کرد. اصطلاحا” اختیار تعیین و نحوه برقراری حقوق زن و مرد در طلاق توافقی برخلاف سایر راهکارهای جدایی، توسط زن و مرد و به وسیله توافق میسر می شود.

بهترین وکیل طلاق امکان کسب اطلاع و آگاهی از حقوق مختلف و موجود در زندگی مشترک را برای زن و مرد فراهم می کند. داشتن شناخت در مورد حقوق قانونی کمک خواهد کرد تا زن و مرد متقاضی طلاق توافقی، بتوانند تصمیم بهتری نسبت به این حقوق قانونی و شرعی اتخاذ نمایند.

اقداماتی که بهترین وکیل طلاق در خراسان انجام می دهد می تواند در برگیرنده ایجاد یک توافق خوب و محکم برای اجرای طلاق توافقی باشد. زمانی که زن و مرد به حقوق قانونی خود مطلع باشند و نحوه دریافت و برقراری آنرا بدانند، این امکان برای آنها فراهم می شود تا منطقی تر با این مسئله برخورد نموده و این حقوق را مورد توافق قرار دهند. ایجاد توافق مبنای پذیرش طلاق توافقی توسط دادگاه خواهد بود، و امکان اجرای آنرا برای زن و مرد در خراسان فراهم می نماید.

بهترین وکیل طلاق در خراسان می تواند با اقدامات قانونی خود و با شناختی که از مراحل اداری تقاضای طلاق توافقی و اجرای آن دارد، این امکان را برای زن و یا مرد فراهم نماید که بدون حضور در مراحل رسیدگی بتواند توافقنامه خود را به دادگاه ارائه نمایند، و سایر امورات مرتبط و لازم برای اجرای طلاق توافقی توسط بهترین وکیل طلاق در خراسان انجام شود.

گروه تخصصی وکلای طلاق به صورت کاملا” تخصصی در خراسان در زمینه طلاق فعالیت می نماید. وجود وکلای مجرب و باسابقه در زمینه طلاق در خراسان که با موسسه همکاری می نمایند، این امکان را فراهم نموده است تا زن و مرد متقاضی طلاق توافقی در خراسان، بتوانند بدون حضور در مراحل رسیدگی در دادگاه شاهد اجرای طلاق توافقی باشند.

بهترین وکیل طلاق در خراسان ضمن همکاری با گروه تخصصی وکلای طلاق برای آشنایی زن و مرد با حقوق قانونی آنها و ایجاد یک توافق مناسب و مطلوب جهت اجرای طلاق توافقی، اقدامات قانونی و موثری را انجام خواهد داد.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *