تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

طلاق توافقی در ستارخان

لیست وکلای دادگستری دفتر وکالت

محمد حسین رزاقی

وکیل پایه یک دادگستری 

مصطفی محمدی

کاراموز وکالت

محمد فلاحی 

کاراموز وکالت

حمیدرضا اهنزی

وکیل پایه یک دادگستری 

لیلا بهرامی

کاراموز وکالت

عباس ترکاشوند

کاراموز وکالت

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

طلاق توافقی در ستارخان + بهترین وکیل طلاق ستارخان

توضیحاتی درباره طلاق توافقی در ستارخان

زمانیکه دو نفر با یکدیگر ازدواج می‌کنند مسؤلیت‌های زیادی را باید قبول نمایند. درنتیجه زمانیکه وارد زندگی مشترک می شوید باید بتوانید برخی از مشکلات را تحمل کنید.

بین تمامی زوجین مشکلات متعددی ممکن است به وجود آید، البته برخی از اختلافات، با گفتگو حل می­ شوند. اما اگر اختلافات بیش از حد انتظار و معمول باشد، نمی‌توان آن را حل کرد زیرا هرکدام از زوجین، طرف مقابل را مقصر می‌دانند و حق را به خود می‌دهند به همین علت حل کردن مشکلات کار بسیار سختی است.

طلاق تنها راه انحلال نکاح است و زوجینی که ازدواج آنها دائمی است می‌توانند از طریق طلاق از هم جدا شوند.زوجین می‌توانند از طریق طلاق توافقی که یکی از انواع طلاق است، به زندگی مشترک با یکدیگر پایان دهند.

قوانین کشور برای جدایی زوجین، تاحدودی سختگیرانه است زیرا اگر قوانین کشور و مراحل طلاق آسان باشد، زوجین با کوچکترین مشکل به فکر طلاق می‌افتند.

در طلاق توافقی دو طرف زن و مرد باید برروی مواردی مثل مهریه، نفقه، حضانت و نگهداری از فرزند به توافق کامل و دوطرفه برسند با در دست داشتن این توافقنامه می‌توانید راحت‌تر و سریع‌تر مراحل طلاق را به اتمام برسانید. در طلاق توافقی زوجین می‌توانند به وکیل خود وکالت دهند تا وکیل تمامی مدارک لازم را به دادگاه تحویل دهد.

لازم به ذکر است که گرفتن اجازه و حکم طلاق از دادگاه امری واجب و ضروری است زیرا بدون گرفتن حکم طلاق نمی‌توان طلاق را ثبت کرد و هیچ کدام از دفترخانه‌های اسناد رسمی حق و اجازه ثبت طلاق بدون حکم دادگاه را ندارند.

در ادامه درباره مراحل طلاق توافقی در ستارخان، بهترین وکیل طلاق در ستارخان و… توضیحاتی را برای شما ارائه خواهیم داد با مطالعه این مقاله می‌توانید مطالب مفید و جامعی را درباره طلاق توافقی به دست آورید پس با ما همراه باشید.

مراحل طلاق توافقی در ستارخان

در قسمت قبلی مقاله درباره طلاق توافقی توضیحاتی را ارائه دادیم حال می‌خواهیم به سوال برای طلاق توافقی در ستارخان چه باید کرد پاسخ دهیم.

_ ابتدا باید در سامانه تصمیم ثبت‌نام کنید تا تاریخ مناسبی برای حضور شما در دادگاه تعیین شود. ثبت‌نام در این سایت می‌تواند از طرف زوج و یا زوجه صورت گیرد. بعد از تکمیل کردن فرم و درخواست طلاق و همچنین ذکر کردن دلایل خود برای گرفتن تصمیم طلاق، دکمه ثبت را انتخاب کنید تا درخواست شما بررسی شود و به یکی از شعبات دادگاه ارجاع داده شود.

_شما و همسرتان باید در تاریخ تعیین شده در دادگاهی که درخواست شما فرستاده شده است حضور پیدا کنید تا بتوانید پرونده خود را به جریان بیاندازید البته می‌توانید از وکیل خود نیز در این باره کمک بگیرید.

_در مرحله بعد، باید در جلسات مشاوره حضوری شرکت کنید هدف از برگزاری این جلسات، حل کردن مشکلات بین زوجین است. در برخی از موارد مشاهده شده‌ است شرکت در این جلسات، توانسته مشکلات زوجین را حل نماید.

تعداد این جلسات به مشکلات بین زوجین بستگی دارد، اما در کل می‌توان گفت که حداقل پنج جلسه برای حل اختلافات بین زوجین برگزار می‌شود. اگر تمامی مشکلات دو طرف با گفتگو و راهکارهای مشاور حل شود، زوجین می‌توانند به زندگی مشترک خود ادامه دهند.

_اگر نتوان مشکلات زوجین را حل نمود، باید گواهی عدم انصراف از طلاق را به آنها تحویل داد. با در دست داشتن این گواهی می‌توانید به نزد قاضی بروید و در آنجا مدارک خود را تحویل دادگاه دهید تا مراحل طلاق به صورت قانونی پیش رود.

_توجه کنید که باید تمامی توافقات خود را به صورت مکتوب به قاضی تحویل دهید. تا او بتواند تمامی آنها را مطالعه نماید و در نهایت اگر توافقات بین زوجین، از لحاظ قانونی و شرعی مشکلی نداشته باشد، رای نهایی که همان حکم طلاق است را صادر می‌کند.

_با گرفتن حکم طلاق، یک قدم به پایان زندگی مشترک با همسر خود نزدیک خواهید شد. پس از صدور این حکم، به شما و همسرتان سه ماه وقت داده می‌شود که باید در این مدت به دفترخانه اسناد رسمی مراجعه نمایید تا توسط سردفتر بتوانید طلاق را ثبت نمایید. توجه کنید که اگر مدت زمان تعیین شده تمام شود، نمی‌توانید از همسر خود جدا شوید و باید دوباره این مراحل را تکرار نمایید.

اگر سردفتر اسناد رسمی بدون حکم دادگاه، طلاق زوجین را ثبت نماید مجرم شناخته خواهد شد و گواهی فعالیت او باطل می‌شود.

بهترین وکیل طلاق ستارخان

آیا کمک گرفتن از بهترین وکیل طلاق ستارخان امری واجب است؟ می‌توان گفت که برای حل پرونده طلاق و یا دیگر پرونده‌ها در دادگاه، می‌توانید از وکیل کمک بگیرید. البته در کمک گرفتن و مشورت با وکیل هیچ اجباری وجود ندارد و شما می‌توانید به اختیار خود با وکیل و یا بدون حضور وکیل، مراحل طلاق را در دادگاه به اتمام برسانید.

احتمال موفقیت در پرونده‌های مربوط به طلاق پنجاه پنجاه است ولی اگر از وکیل طلاق برای طی کردن مراحل طلاق کمک بگیرید شانس موفقیت شما بیشتر خواهد شد و می‌توانید به حق و حقوق خود برسید. درکل می‌توان گفت که با کمک وکیل می‌توان مراحل طلاق را با گذشت بیست روز کاری به اتمام رساند درحالیکه بدون حضور و مشورت با وکیل باید حدود دو ماه و حتی بیشتر نیز درگیر کارهای طلاق در دادگاه بود.

امروزه سایت‌های بسیار زیادی در سراسر کشور راه‌اندازی شده‌اند که با سرچ کردن آنها می‌توانید تمامی مشخصات هویتی و همچنین رزومه کاری وکلا را مشاهده کنید. جالب است بدانید که شما می‌توانید به صورت آنلاین و یا تلفنی با وکلا دیگر شهرها نیز گفتگو نمایید و عکس مدارک، توافق‌نامه و حکم طلاق را از طریق برنامه‌های مجازی برای وکیل ارسال نمایید.

سخن پایانی

در این مقاله درباره طلاق توافقی در ستارخان و بهترین وکیل طلاق ستارخان توضیحات کاملی ارائه شد. به طور کلی میتوان گفت که شما می‌توانید از طریق مشاوره با یک وکیل مجرب و کارآزموده تمامی مراحل طلاق را در کمترین زمان ممکن به پایان برسانید.

همچنین اگر میخواهید کمتر از یک ماه از همسر خود جدا شوید بهتر است طلاق توافقی را انتخاب نمایید. برای مثال می‌توانید در ازای بخشیدن مقداری از مهریه خود، حق حضانت فرزند را دریافت نمایید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *