تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

طلاق توافقی در شاهدشهر

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

طلاق توافقی در شاهدشهر + بهترین وکیل طلاق توافقی در شاهدشهر

متاسفانه در جامعه امروزی طلاق زوجین از جمله مسائلی می‌باشد که در حال افزایش بوده و به دلیل مشکلات بسیار زیادی، افراد تصمیم به جدایی می‌گیرند. اما گرفتن طلاق ممکن است زمان بر بوده و با توجه به شرایط زوجین، این امر به طول انجامد.

برای همین؛ جهت پبشگیری از این امر و صرف زمان کم برای طلاق گرفتن، طلاق توافقی وجود دارد که در این روش زوجین می‌توانند با توافق کردن از یکدیگر جدا شوند.

طلاق توافقی در شاهدشهر و هر نقطه از ایران رواج بسیار بالایی در هنگام اقدام به طلاق زوجین دارد و افرادی که قصد طلاق به این شکل را دارند، می توانند از تجربیات بهترین وکیل طلاق در شاهدشهر بهره مند شده و امور طلاق خود را به این وکلا بسپارند.

به این شکل طلاق توافقی آنها به سرعت انجام می پذیرد و هر دو طرف زوج و روجه می توانند با رضایت مندی در تمامی مسائل مادی و معنوی از یکدیگر جدا شوند.

نکات مهم طلاق توافقی در شاهدشهر

همان طور که می دانید، طلاق توافقی از جمله بهترین و آسان ترین راه های طلاق و جدایی می باشد که امروزه بیشتر زوجین به هنگام تصمیم به جدایی بیشتر به این شکل از هم جدا شده و طلاق می‌گیرند.

اما طلاق توافقی نکات مهمی دارد که باید حتما این نکات را مورد توجه داشت تا هنگام اقدام به جدایی توافقی، مشکلی برای زوجین به وجود نیاید. از جمله مهم ترین این نکات به مواردی در زیر اشاره می نماییم که با توجه به این موارد می‌توانید در هنگام اقدام به طلاق توافقی، با داشتن اطلاعات کافی اقدام به انجام این امر مهم نمایید:

  • در هنگام طلاق توافقی که زوجین با هم در هر موردی از جمله مال و اموال و نفقه و حضانت و… توافق می کنند، باید هر دوی آنها در تمامی این مواد توافق، راضی باشند. زیرا در غیر این صورت طلاق آنها توافقی نیست و در این صورت زمان زیادی از آنها گرفته می شود تا طلاق پایان پذیرد
  • اگر حق اعتراض در فرم قانونی توافق نامه ساقط نشده باشد؛ از زمان صدور دادنامه باید حتما ۴۴ روز بگذرد تا بتوان رای صادره و نهایی از دادگاه را اجرا نمود. بدیهی است که در صورت اعتراض در این مدت ( در مدت ۴۴ روز) دادنامه طلاق باطل می گردد
  • اگر زوجه از همسر خود توافق نامه طلاق معتبر در دست داشته باشد، می تواند برای گرفتن زلاق توافقی اقدام کند. البته در این وکالت نامه حتما باید شوهر نیز از تمام مواد وکالت نامه راضی باشد و امضا و اثر انگشت شخص او با رضایت مندی کامل در این وکالت نامه وجود داشته باشد. در غیر این صورت وکالت نامه اثر قانونی ندارد.
  • یکی دیگر از مهم ترین نکات در طلاق توافقی این امر می باشد که زن ممکن است پس از صدور دادنامه حاضر به اجرای صیغه طلاق نباشد. در این صورت چون حق طلاق با مرد است، می تواند به تنهایی اقدام به اجرای صیغه طلاق نماید‌
  • اگر زن در هنگام طلاق توافقی باکره باشد، می تواند نصفی از مهریه خود را با توجه به توافقی که انجام داده اند دریافت نماید. همچنین بدون ازدواج دوم می تواند اقدام به حذف نام همسر از شناسنامه نماید.
  • اگر زوجه در توافق نامه طلاق، مهریه را بخشیده باشد؛ باید حتما این موضوع در رای نهایی دادگاه ذکر شود. در غیر این صورت زن می تواند در زمان عده خود نسبت به گرفتن مهریه اقدام کند. اگر زوجه و یا زن، به صورت محضری مهریه خود را بخشیده باشد و در دفتر اسناد رسمی این امر ثبت شده باشد، حتی در عده نیز نمی تواند نسبت به دریافت مهریه اقدام کند‌

این نکات از مهم ترین مواردی هستند که در طلاق توافقی می توان آنها را مورد توجه داشته و اطلاعات کافی در این موارد را داشت و بر اساس آنها اقدام به گرفتن طلاق توافقی کرد.

 

vokala

مهم ترین ویژگی های بهترین وکیل طلاق توافقی در شاهدشهر

وکلا دارای فعالیت عالی و بسیار حرفه ای در زمینه های حقوقی مختلف هستند. وکیل طلاق توافقی نیز از جمله مجرب ترین وکلا می‌باشد که با تخصص بالای خود می‌تواند موکلین خود را در امر چنین طلاقی یاری کند.

وکیل طلاق توافقی در شاهدشهر و دیگر نقاط ایران، با تخصص و تجربه بالایی فعالیت می‌کند‌. از این رو دارای ویژگی‌های مهم و مورد توجهی هستند و هر فردی نیز بر اساس ویژگی های چنین وکلایی می تواند در صورت نیاز با اطمینان کامل امر طلاق توافقی و پرونده خود را به آنها بسپارد.

در امر گرفتن طلاق حتی به صورت توافقی نیز ممکن است اختلافاتی از جمله حق مهریه و حضانت و دیگر حقوق در میان زوجین باشد‌‌. در این صورت وکیل طلاق توافقی شاهدشهر می تواند با دادن مشاوره های حقوقی بسیار حرفه ای موجب شود تا زوجین به راحتی از حق و حقوق یکدیگر آگاه شده و همدیگر را بیشتر درک کنند.

به این شکل عقاید غلط آنها با دریافت مشاوره های صحیح و اصولی اصلاح می‌گردد و به راحتی می‌توانند در مسائل مهم و مختلف به توافق برسند. پس این امر یکی از مهم ترین ویژگی‌های بهترین وکیل طلاق توافقی شاهدشهر محسوب می‌شود.

‌وکیل طلاق توافقی شاهدشهر بهتر است حتما در امر طلاق توافقی در کنار زوجین وجود داشته باشد. زیرا در این صورت دو طرف (زوج و روجه) از شخص سوم حرف شنوی بهتری دارند و واقع بینانه تر به امر طلاق توافقی پرداخته و بدون نارضایتی می توانند مواد توافق نامه را بیان کرده و در کمترین زمان ممکن نیز از هم طلاق بگیرند. پس این امر نیز یکی از ویژگی‌های دیگر بهترین وکیل طلاق در شاهدشهر است‌.

چنین وکلایی ویژگی های دیگر از جمله کاستن هزینه‌های روند طلاق و زمان صرف شده برای این موضوع را کاهش می دهند. پس بر اساس تمامی این موارد می‌توان در هنگام نیاز به چنین وکلایی در شاهدشهر، با راه‌های ارتباطی سریع به آنها مراجعه کرده و در طول روند طلاق توافقی از تجربیات مهم و کاربردی آنها بهره لازم را برد. به این شکل مشکلی نیز در میان زوجین به وجود نمی‌آید و با وجود وکیل ابهامات و مشکلات موجود نیز به آسانی رفع شده و از بین می‌رود.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *