تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

طلاق توافقی در صباشهر

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

طلاق توافقی در صباشهر + بهترین وکیل طلاق توافقی صباشهر

در واقع طلاق توافقی به نوعی از طلاق گفته می شود که امروزه بین زوجین بسیار ترویج یافته است. در این نوع طلاق مرد و زن با تصمیم گیری مشترک در خواست طلاق می دهند. به عبارت دیگر زوجه و زوج بعد از اینکه به نتیجه رسیدن که نمی توانند کنار هم به زندگی ادامه دهند، تصمیم به جدایی می گیرند.

به همین دلیل در رابطه با تمام مسائلی که مربوط به زندگی مشترک است، اعم از تعهدات، دیون و تکالیف آن با هم به تفاهم می رسند و در نهایت دو طرف تصمیمات خود را می گیرند تا از هم جدا شوند.

صباشهر یکی از شهر های استان تهران است که برای اقدام به طلاق توافقی می توانند به دادگستری آن مراجعه کنند و در رابطه با پیدا کردن بهترین وکیل طلاق صبا شهر ، وکلای با تجربه گروه وکلای طلاق خدمتتان معرفی می گردد.

طلاق توافقی چیست؟

به طلاقی که به خواست و تصمیم دو طرف باشد، طلاق توافقی گفته می شود. در واقع در طلاق توافقی شرایط طلاق را خود زوج و زوجه تعیین می کنند و کاملا بستگی به توافقات دو طرف دارد، مثلا زن و مرد در مسائلی، همچون حضانت فرزند یا فرزندان، نفقه فرزندان و جهیزیه، در صورت وجود اجرت المثل دوران زوجیت و همچنین مهم تر از همه ی آن ها مهریه است که زوجه و زوج در تصمیم گیری آن ها نقش دارند.

این تصمیم گیری ها در رای دادگاه بی تاثیر نیست و دادگاه آن را محترم می شمارد و با ارائه گواهی عدم امکان سازش در رای دادگاه تاثیر می گذارند.

طلاق توافقی در صباشهر به این صورت است که ابتدا آن وکیلی که برگزیده اید تمامی تصمیمات گرفته شده را می نویسد و با امضای دو طرف که در زیر آن درج شده است آن را به دادگاه ارائه می دهند و دقیقا عین توافقات را در دادگاه مطرح می کنند.

همچنین لازم به ذکر است که با حضور بهترین وکیل طلاق صباشهر نیاز به حضور زوجین نیست و تمامی مراحل و اقدامات لازم حتی در رابطه با حضور در جلسات مشاوره که برای دو طرف اجباری است به خوبی انجام می شود و سپس جلسه دادگاه توسط وکلاء برگزار می شوند.

شرایط طلاق توافقی در صباشهر

شرایط طلاق در استان تهران و شهرستان ها تغییراتی کرده اند که این تغیرات به این شرح است که متقاضیان باید ابتدا در مرحله اول در سامانه نوبت دهی طلاق مراجعه کنند و سپس با ثبت اطلاعات خود در این سامانه، اقدام به دریافت نوبت آن هم از مراکز غربالگری نمایند.

سپس سامانه یک زمان معینی را به زوجین می دهد تا در آن زمان به دادگاه مراجعه کنند‌. یکسری مشاوره هایی وجود دارد که پس از طی کردن مشاوره های لازم باید گواهی عدم انصراف را از مراکز دریافت کرد. این گواهی در هنگام ثبت دادخواست طلاق توافقی در دفاتر خدمات الکترونیک قضایی به کار می آید و باید آن را به دادگاه خانواده ارجاع کرد.

چند نکته مهم در رابطه با طلاق توافقی در صباشهر باید بدانید

اول اینکه شرایطی که در بالا گفته شد، درحوزه ی طلاق توافقی است در رابطه با طلاق های یک طرفه یعنی از طرف زن یا از طرف مرد، همچنان مثل گذشته اقدام می کنند ولی از آن جایی که طلاق توافقی طبق توافقات زوجین صورت می پذیرد، لذا نسبت به طلاق های یک طرفه در مدت زمان کمتری انجام می پذیرد.

نکته دوم این است که اگر به هر دلیلی نتوانستید در دادگاه به صورت حضوری شرکت کنید، با انتخاب بهترین وکیل طلاق صباشهر  از انجام تخصصی روند طلاق مطمئن شوید. در واقع اینگونه به صورت کامل از جلسات مشاوره تا اخذ سند طلاق توسط وکلای گروه تخصصی وکلای طلاق بدون نیاز به حضور هیچ کدام از طرفین صورت می گیرد.

مراحل طلاق توافقی در صباشهر

  • اولین اقدام طلاق توافقی، ابتدا مراجعه به سامانه نوبت دهی طلاق و ثبت اطلاعات زوجین در سامانه است. بعد دو طرف برای غربالگری و مشاوره های خانوادگی در دادگاه حضور پیدا می کنند و سپس در صورتی که همچنان تمایل به طلاق داشتند گواهی عدم طلاق را دریافت می کنند.
  • قدم بعدی ارائه دادخواست طلاق است که دومین گام برای طلاق توافقی در صبا شهر  است که باید دادخواست طلاق را به دفتر خدمات الکترونیک قضایی ارائه داد که در واقع با حضور زوجین یا وکلای زوجین مدارکی به دادگاه ارائه می دهند. مدارکی، مثل شناسنامه، کارت ملی و عقد نامه را به دفاتر قضایی الکترونیک ارائه می دهند و سپس درخواست طلاق می کنند.
  • مرحله بعدی تعیین وقت دادرسی است که بعد از ارائه دادخواست طلاق توافقی باید منتظر وقت دادرسی در دادگاه خانواده به منظور رسیدگی به موضوع باشند. این تعیین وقت توسط سامانه ثنا به وسیله ابلاغ الکترونیکی به دو طرف اطلاع رسانی می شود و پیامک صدور ابلاغ از طریق پیامک برای آن ها ارسال می شود.
  • گام بعدی مرحله آخر و حضور در جلسه دادگاه است که یا زوجین یا وکلاء آن ها در دادگاه خانواده حضور پیدا کنند که باید در روز و ساعت معین در دادگاه حضور پیدا کنند.

بهترین وکیل طلاق صباشهر

چنانچه به دنبال وکیل ایده آلی هستید در ادامه از بهترین وکلاء را خدمتتان معرفی می کنیم ؛

  • وکلای دفتر حقوقی وکلای طلاق متشکل از بهترین وکلاء پایه دادگستری و مشاور حقوقی است.

سخن پایانی

به طور خلاصه طلاق توافقی به طلاقی می گویند که دو طرف به دلایل مختلفی با تصمیم گیری مشترک از هم جدا می شوند. همچنین در حوزه های مختلفی با هم توافق می کنند، مثل مهریه، نفقه، جهیزیه و حضانت کودک که توافق دو طرف با هم در نزد دادگاه محترم شمرده می شود.

زوجه و زوج تمامی توافقات خود را به صورت مکتوب بر روی برگه می نویسند و امضا می کنند، در دادخواستی که برای طلاق توافقی تنظیم می کنند توافقات خود را وارد کرده و به دادگاه ارائه می دهند.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *