تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

طلاق توافقی در صفادشت

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

طلاق توافقی در صفادشت + بهترین وکیل طلاق توافقی در صفادشت

زوجین در هر گوشه از ایران با توجه به وجود برخی مسائل در زندگی مشترک، تصمیم به متارکه و طلاق می گیرند. اما این جدایی برای اینکه با مشکلات بسیار زیاد و آسیب هایی همراه نباشد؛ بهتر است به صورت توافقی افراد تصمیم به طلاق و جدایی بگیرند.

طلاق توافقی در صفا دشت و دیگر نقاط ایران رواج بالایی دارد و هر فردی می تواند با توافق در مسائل حقوقی و قانونی مختلف طلاق گرفته و حق آنها نیز حفظ شود و از بین نرود. طلاق توافقی در صفا دشت نیز با داشتن بهترین وکیل طلاق در صفا دشت امکان‌پذیر می باشد و می توان با متخصص ترین وکلای طلاق توافقی در این منطقه از کشور در ارتباط بوده و امر طلاق خود را به آنها سپرد.

این وکلا تخصص بالایی داشته و در هر زمان از شبانه روز نیز خدمات و مشاوره‌های حقوقی عالی خود را به موکلین خود ارائه می دهند.‌ پس بر اساس این امر، می توان با چنین وکلای کاردان و حرفه ای به سریع ترین شکل ممکن ارتباط برقرار کرده و امور طلاق توافقی خود را به آنها سپرده و با صرف زمان و هزینه های بسیار پایین، امر جدایی توافقی را به پایان رساند.

مراحل اصولی و قانونی طلاق توافقی در صفا دشت

هر امر حقوقی نیازمند توجه و دقت به نکات و مراحل اصولی و قانونی می باشد و باید با توجه به آنها چنین اموری را انجام داد تا هر چه سریع تر به نتیجه ای مطلوب رسید؛ بدون اینکه حق و حقوق کسی در این میان پایمال شود. امر طلاق و مخصوصا طلاق توافقی نیز از این امر مستثنی نیست.

پس برای گرفتن طلاق توافقی در صفا دشت نیز مراحل اصولی و قانونی وجود دارد که باید حتما این مراحل را طی نمود تا به نتیجه ای مطلوب در مورد چنین جدایی رسید.

مراحل قانونی طلاق توافقی در صفا دشت به این صورت می باشد که؛ ابتدا زوجبن باید از طریق سامانه تصمیم و مراجعه حضوری به این مراکز، درخواست مشاوره برای طلاق را انجام دهند. سپس زوجین به روانشناس معرفی می شوند و باید حتما ۵ جلسه مشاوره روانشناسی داشته باشند.

مدت زمانی که این ۵ جلسه مشاوره باید انجام گیرد، حدود ۴۵ روز می باشد. پس از آن اگر مشاور تشخیص دهد که ادامه زندگی به صلاح هیچ‌یک از زوجین نیست، گواهی عدم انصراف از طلاق را برای آنها صادر می کند. سپس باید زوجین نیز با در دست داشتن این گواهینامه معتبر، به یکی از دفاتر خدمات الترونیکی قضایی مراجعه کنند و دادخواست طلاق توافقی خود را بیان نمایند.

پس از اینکه دادخواست بیان شد، این دادخواست ثبت می گردد و پس از ثبت آن با توجه به محل زندگی زوجین به شعبه و دادگاه صالح ارجاع می گردند. در زمان مقرر شده زوجین باید در دادگاه حضور داشته باشند. دادگاه تمامی مدارک را مورد بررسی قرار می دهد و سپس در صورت عدم سازش بین زوجین، گواهی عدم سازش را صادر می‌کند‌‌.

پس از آن از زوجه درخواست می‌کند که برای آزمایش بارداری به آزمایشگاه مراجعه نماید. در نهایت، پس از صدور عدم سازش و صدور دادنامه، زوجین طبق قانون ۳ ماه فرصت دارند تا به یکی از دفاتر طلاق مراجعه کرده و رای نهایی طلاق توافقی را در شناسنامه خود اجرا نمایند. به این شکل مراحل قانونی و اصولی طلاق توافقی طی می‌شود.

اگر در طی تمامی این مراحل، وکیل مجرب طلاق توافقی صفا دشت وجود داشته باشد می تواند به زوجین کمک کند تا به راحتی و بدون هیچ‌گونه مشکلی در سریع ترین زمان از هم طلاق بگیرند. با توجه به این امر می توان با این وکلا در ارتباط بوده و از تجربیات مورد توجه آنها بهره‌مند شد‌‌‌.

به این شکل طی مراحل قانونی طلاق توافقی نیز آسان تر و سریع‌تر پیش می‌رود و هر کدام از طرفین می توانند بدون خستگی و به دور از بی تجربگی روند طلاق توافقی را پیش برده و به نتیجه‌ای مقبول و رضایت بخش برسند و از هم جدا شوند.

صفادشت

راه‌های ارتباط با بهترین وکیل طلاق توافقی صفا دشت

وکیل طلاق توافقی در صفا دشت با تخصص و مدرک تحصیلی معتبر فعالیت خود را انجام می دهد. این وکلا به گونه ای فعالیت خود را انجام می‌دهند که در هر ساعت از شبانه روز می توان با آنها به صورت مستقیم و با سریع ترین راه‌ها ارتباط برقرار کرد.

راه‌های ارتباطی با بهترین وکیل طلاق توافقی در صفادشت بسیار متنوع بوده و با توجه به پیشرفت تکنولوژی نیز بر تعداد این راه های ارتباطی افزوده شده است‌. یکی از رایج ترین راه‌ها برای ارتباط با مجرب ترین وکیل طلاق توافقی در صفا دشت، مراجعه حضوری به دفاتر حقوقی و یا معرفی وکلای خبره از طریق دفتر حقوقی وکلای طلاق می باشد.

اما راه‌های دیگری همچون برقراری تماس تلفنی جهت مشاوره و یا راه‌های ارتباطی اینترنتی از طریق واتس آپ وجود دارد که می‌توان از سایت های اینترنتی معتبر، با آنها به شکل آنلاین در ارتباط بود.

در حال حاضر بیشترین میزان مراجعه افراد به وکیل طلاق توافقی، به شکل آنلاین و از سایت های حقوقی معتبر می‌باشد. پس می‌توان مورد اطمینان ترین سایت‌های حقوقی را یافته و به این شکل مجرب ترین وکیل طلاق توافقی در صفا دشت را یافت.

به این صورت می توان راهنمایی‌های لازم را از این وکلا کسب کرده و در صورت نیاز به شکل حضوری با چنین وکلایی در ارتباط بوده و با راهنمایی‌های آنها امر طلاق توافقی را رونق بخشید.

پس راه‌های ارتباطی آسان و مختلفی وجود دارد که در این مطلب به آنها اشاره کردیم و می‌توان با هر کدام از این راه‌ها با بهترین وکیل طلاق توافقی صفا دشت ارتباط داشته و اطلاعات حقوقی مورد نیاز خود را در مورد طلاق توافقی کسب کرده و در طول روند طلاق از حضور پربار آنها بهره لازم را برد.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *