تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

طلاق توافقی در فردوسیه

لیست وکلای دادگستری دفتر وکالت

محمد حسین رزاقی

وکیل پایه یک دادگستری 

مصطفی محمدی

کاراموز وکالت

محمد فلاحی 

کاراموز وکالت

حمیدرضا اهنزی

وکیل پایه یک دادگستری 

لیلا بهرامی

کاراموز وکالت

عباس ترکاشوند

کاراموز وکالت

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

طلاق توافقی در فردوسیه + بهترین وکیل طلاق توافقی فردوسیه

توضیحاتی درباره طلاق توافقی در فردوسیه

گاهی پیش می آید که زوجین اختلافات بسیار شدیدی با یکدیگر داشته باشند، علی رغم تمامی سعی و تلاش خود جهت حل این مشکلات ، در برخی از موارد حل کردن این اختلافات نه تنها کار بسیار سختی است بلکه در مواردی باعث ایجاد افسردگی و خسارات روحی جبران ناپذیر می گردد، به همین علت زوجین به فکر جدایی از یکدیگر می‌افتند.

در طلاق توافقی برای اینکه حکم طلاق به زوجین داده شود باید در برخی از موارد که به هردوی آنها مربوط است توافق کامل صورت گیرد از جمله اجرت المثل، نفقه و حضانت فرزندان، مهریه، جهیزیه و … تا طلاق توافقی امکان‌پذیر باشد

البته شما می‌توانید قبل از حضور در دادگاه درباره این موضوعات با همسر خود صحبت کنید و از او بخواهید که به توافق برسید با این کار شما می‌توانید بسیار زودتر از موعد مورد انتظارتان به نتیجه مطلوب برسید.

مراحل طلاق توافقی نسبت به طلاق عادی بسیار کمتر بوده و شما می‌توانید این توافقات را در تاریخ تعیین شده به قاضی پرونده تحویل دهید.

البته برای اینکه بتوانید در جلسات دادگاه حضور داشته باشید باید از قبل، در سایت بهزیستی ثبت‌نام کرده باشید در ادامه درباره نحوه ثبت‌نام در این سایت و طلاق توافقی در فردوسیه توضیحات لازم را خدمت شما ارائه خواهیم داد پس با ما همراه باشید تا بتوانید اطلاعات بیشتری را در این زمینه کسب نمایید.

مراحل طلاق توافقی در فردوسیه

_همانطور که اشاره کردیم برای گرفتن وقت و حاضر شدن در دادگاه باید در سایت بهزیستی ثبت‌نام کنید. ثبت‌نام در این سایت کار ساده‌ای است و شما می‌توانید آنرا به تنهایی نیز انجام دهید. هدف از راه‌اندازی این سایت آن است که از اتلاف وقت زوجین جلوگیری شود و آنها بتوانند بدون معطلی کارهای خود را پیش ببرند.

_بعد از ثبت‌نام در این سایت، درخواست خود را از طریق دفاتر خدمات الکترونیک قضایی ثبت می کنید تا مورد بررسی قرار گیرد. پس از تعیین شعبه در تاریخ تعیین شده باید به همان شعبه مراجعه کنید و در ادامه در جلسات مشاوره حضوری نیز شرکت نمایید.

_این جلسات مشاوره راهگشای بسیاری از مشکلات زوجین می‌باشد و با حضور در این جلسات می‌توان شانس خود را دوباره امتحان کرد و مشکلات را حل نمود. در صورتیکه امکان زندگی مشترک وجود نداشته باشد به صورت ارائه گواهی عدم سازگاری به زوجین تحویل داده می شود.

این در حالی است که ممکن است اختلافات بسیار شدیدی بین زوجین به وجود آمده باشد و شرکت در این جلسات نتواند به آنها کمکی کند البته حضور در این جلسات امری اجباری بوده و تعداد این جلسات به شرایط زوجین بستگی دارد در کمترین حالت ممکن، دو جلسه و حداکثر پنج جلسه برگزار می‌شود.

_در مرحله بعدی باید به نزد قاضی بروید البته می‌توانید این کار را به وکیل خود بسپارید. برای شرکت در دادگاه باید تمامی مدارک، توافقنامه، گواهی عدم انصراف از طلاق را به قاضی تحویل دهید.

قاضی به شما فرصت خواهد داد که برای آخرین بار تمامی مشکلات خود را به طور کامل توضیح دهید و تمامی موارد را بیان کنید در نهایت قاضی می‌تواند رای درخواستی شما که همان حکم طلاق است را صادر نماید و آنرا به زوجین و یا وکلا تحویل دهد.

_در آخرین مرحله نیز لازم است که این حکم را در دفاتر رسمی، ثبت نمایید. لازم به ذکر است که مجبور نیستید که به همان دفتر رسمی ثبت ازدواج خود مراجعه نمایید و می‌توانید به هر دفتر دیگری نیز بروید البته همراه داشتن حکم طلاق امری واجب بوده و بدون آن نمیتوان طلاق را ثبت کرد.

درنتیجه می‌توان گفت که برای ازدواج به اجازه و حکم دادگاه نیازی نیست درحالی که برای ثبت طلاق باید حکم طلاق را دریافت کرد و سپس به دفاتر رسمی مراجعه نمود.

فردوسیه

بهترین وکیل طلاق فردوسیه

در بخش‌های قبلی درباره طلاق توافقی در فردوسیه صحبت کردیم شما میتوانید انجام تمامی مراحل را به وکیل بسپارید. بسیاری از مردم وقت و انرژی لازم برای انجام مراحل طلاق را ندارند و یا اینکه می‌خواهند حق و حقوق را به صورت قانونی از همسر خود بگیرند به همین علت به نزد بهترین وکیل طلاق فردوسیه می‌روند تا از تجربیات او بهره ببرند.

واضح است که وکیل تمامی مقررات کشور را به خوبی می‌داند و باتوجه به تجربه و دانشی که دارد می‌تواند دادخواست‌‌های لازم را تنظیم نماید. باید بدانید که تنظیم دادخواست برای گرفتن حقوق خود امری بسیار مهم است و اگر این دادخواست‌ها را نادرست تنظیم کنید، توسط دادگاه و قاضی رد خواهند شد و درنتیجه جلسه دادگاه بی‌فایده خواهد بود.

پیدا کردن یک وکیل عالی به یکی از دغدغه‌های امروزه افراد تبدیل شده‌است چراکه مردم دوست دارند در ازای هزینه‌ای که پرداخت می‌کنند، بهترین وکیل را پیدا نمایند تا بتوانند شانس موفقیت خود را بیشتر کنند. شما می‌توانید با پرس‌وجو کردن از دوست و آشنا و یا با کمک بسیاری از سایت‌ها، وکیل مناسبی را انتخاب نمایید.

جلسات مشاوره به دو صورت حضوری و غیرحضوری برگزار می‌شود که نحوه برگزاری آن به خواسته و توانایی مالی فرد بستگی دارد. ممکن است که یکی از زوجین دوست داشته باشند به صورت تلفنی و غیرحضوری مشکلات خود را با وکیل در میان بگذارند. در این سایت‌ها اسامی وکلا خانم نیز آورده شده‌است و زوجه‌هایی که دوست دارند با وکیل خانم مشورت نمایند می‌توانند اسامی وکلا را مشاهده کنند.

سخن پایانی

در این مقاله سعی شد که به طور دقیق و کامل درباره طلاق توافقی در فردوسیه توضیحاتی ارائه شود‌ تا با مطالعه آن بتوانید راحتتر و مطمین­تر کارهای مربوط به طلاق تواقفی و دادگاه را انجام دهید.

در نهایت نیز باید گفت که اگر دوست دارید که در کمترین زمان ممکن و بدون مشکل و ناراحتی از همسر خود جدا شوید بهتر است ابتدا در مورد مهریه و دیگر موارد با او به توافق برسید و درنهایت به صورت توافقی و با کمک یک وکیل مجرب و متخصص کارهای طلاق را به اتمام برسانید.

جالب است بدانید که با کمک وکیل میتوانید در کمتر از بیست روز کاری از همسر خود جدا شوید اما بدون مشورت با وکیل ممکن است پروسه طلاق چندین ماه طول بکشد.

زمانیکه زوجین قصد رفتن به دادگاه را دارند، مشکلات روحی و روانی زیادی را تحمل می‌کنند و به همین علت توانایی شرکت در این جلسات را ندارند و حتی ممکن است با دیدن همسر خود، اختلافات بیشتری بین آنها به‌وجود آید درنتیجه بهتر است از وکیل برای انجام کارهای مربوط به طلاق کمک گرفته شود.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *