تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

طلاق توافقی در قم

لیست وکلای دادگستری دفتر وکالت

محمد حسین رزاقی

وکیل پایه یک دادگستری 

مصطفی محمدی

کاراموز وکالت

محمد فلاحی 

کاراموز وکالت

حمیدرضا اهنزی

وکیل پایه یک دادگستری 

لیلا بهرامی

کاراموز وکالت

عباس ترکاشوند

کاراموز وکالت

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

طلاق توافقی در قم + بهترین وکیل طلاق توافقی در قم

زمانیکه مشکل و دعوایی بین زوجین به وجود می‌آید، ممکن است بتوان آن را با صحبت کردن یا درک کردن یکدیگر حل کرد. وجود اختلاف و بحث بین دو طرف زن و مرد امری عادی بوده و برای هرکسی پیش می‌آید. به همین علت نمی‌توان گفت که تمامی زوجینی که باهم مشکل دارند سریعا به طلاق فکر میکنند.

زمانی که مشکلات و دعاوی بین زوجین به شدت بالا رود به طوریکه نتوان آنها را حل نمود، زوجین تصمیم می‌گیرند که درخواست طلاق را به دادگاه ارجاع دهند و خود را از این بلاتکلیفی و مشکلات آزاد کنند. اگر بین شما و همسرتان بحث و مشکلی وجود دارد سعی کنید که ابتدا با گفتگو و یا رفتن به جلسات مشاوره آنرا حل نمایید و اجازه ندهید که اختلافات گسترده شوند‌ در صورتیکه متوجه شدید ادامه این زندگی برای شما و طرف مقابلتان بسیار سخت و غیرممکن است، می‌توانید به جدایی فکر کنید.

جداشدن از همسر می‌توانید مشکلات روحی و روانی زیادی را برای شما به همراه داشته باشد چراکه ممکن است سخنان زیادی را از دوست و آشنا بشنوید و یا دیدن طرف مقابل شما در جلسات دادگاه ناراحت کننده باشد البته می‌توانید از وکیل برای طی کردن این مراحل کمک بگیرید با دادن وکالت به وکیل می‌توانید در جلسات دادگاه حضور نداشته باشید تا زودتر بتوانید به زندگی عادی خود برگردید.

درباره طلاق توافقی باید گفت که در این نوع از طلاق، زوجین با حرف زدن و یا مشورت به وکیل، درباره موارد مشترک به توافق می‌رسند. این توافق باید از لحاظ قانونی و شرعی درست باشد و همچنین هر دو طرف آنرا قبول کنند. اما چرا امروزه بسیاری از زوجین طلاق توافقی را انتخاب می‌کنند ؟ در این طلاق شما می‌توانید در کمترین زمان ممکن مراحل طلاق را به پایان برسانید همچنین با وجود این توافقات، مراحل دادگاه کوتاه‌تر خواهد شد درنتیجه افرادی که قصد دارند در کمترین زمان ممکن و با کمترین دردسر از همسر خود جدا شوند این راه را انتخاب می‌کنند.

البته توجه داشته باشید که  نحوه‌ ثبت نام در طلاق توافقی همانند طلاق عادی و بدون توافق است و داشتن حکم طلاق برای ثبت طلاق در دفاتر رسمی ثبت، امری واجب و ضروری است. در ادامه این مقاله درباره مراحل طلاق توافقی در قم و خصوصیات بهترین وکیل طلاق در قم صحبت خواهیم کرد پس به شما پیشنهاد می‌کنیم این مقاله را با دقت مطالعه کنید.

 

vakil1200

مراحل طلاق توافقی در قم

در این بخش از مقاله درباره مراحل طلاق توافقی در قم به صورت کامل صحبت خواهیم کرد.

_در ابتدا به شما توصیه می‌کنیم که حداقل یک جلسه با یکی از وکلا به صورت حضوری و یا تلفنی صحبت کنید تا اطلاعات کلی و مفیدی را درباره قوانین و مقررات به دست آورید. اولین مرحله برای رفتن به دادگاه و انجام مراحل طلاق، ثبت نام است. این ثبت نام می‌تواند از طرف زوج یا زوجه انجام شود. فقط کافی است که در سایتی به نام تصمیم ثبت نام کنید، برای اینکه درخواست طلاق شما ثبت شود باید مشخصات خود را همراه با دلایل طلاق ذکر کنید و در نهایت درخواست شما ثبت می‌شود.

_پس از ثبت کردن درخواست، تاریخی برای حضور شما و همسرتان در دادگاه تعیین می‌شود که شما باید در همان روز و ساعت به شعبه‌ای که درخواست شما ارجاع داده شده است مراجعه کنید.

_در این مرحله برای تمامی زوجین برای تمامی طلاق‌ها چه طلاق توافقی و چه بدون توافق، جلسات مشاوره برگزار می‌شود که حضور در آنها ضروری است. ممکن است با شنیدن سخنان مشاور بتوانید مشکلات خود را حل نماید. در صورتیکه مشکلات بین زوجین حل شود، زن و شوهر می‌توانند به زندگی مشترک خود ادامه دهند.

_برای کسانی که از طلاق منصرف نشده‌اند، گواهی صادر خواهد شد و باید در تاریخ معینی به نزد قاضی مراجعه کنند و این گواهی را  همراه با دیگر مدارک و همچنین توافق نامه مکتوب به او تحویل دهند.

_قاضی فردی باتجربه است و در جلسه دادگاه به تمامی سخنان زوجین گوش می‌دهد و با بررسی کردن توافق‌ نامه، رای طلاق را صادر خواهد کرد. در نهایت نیز قاضی به شما سه ماه وقت می‌دهد که این طلاق را در دفاتر رسمی ثبت کنید. توجه کنید که شما در این سه ماه فرصت دارید که مشکلات بین خود را حل نمایید ولی اگر همچنان قصد جدایی دارید بهتر است قبل از تمام شدن این مهلت، به دفاتر رسمی ثبت بروید چراکه با اتمام مهلت داده شده، امکان ثبت طلاق وجود ندارد. و شما مجبور هستید که دوباره تمامی این مراحل را طی کنید.

_سردفتر موظف است که حکم طلاق را بررسی کند و آنرا دریافت نماید بدون در دست داشتن حکم طلاق امکان ثبت آن وجود ندارد. همچنین اگر مدت زمان تعیین شده به پایان برسد، سردفتر اجاره ثبت طلاق را ندارد.

بهترین وکیل طلاق در قم

همانطور که قسمت قبلی اشاره کردیم مشورت با وکیل قبل از رفتن به دادگاه را به تمامی کسانی که قصد جدایی از همسر خود را دارند، پیشنهاد می‌کنیم. بهتر است که ابتدا قبل از شروع هر کاری با فردی که پرونده‌های زیادی مثل پرونده شما را دیده و تجربه و دانش کافی در زمینه حل دعاوی خانواده دارد، مشورت کرد.

با کمک بهترین وکیل طلاق در قم می‌توانید در سریعترین زمان ممکن به هدف خود برسید همچنین احتمال موفقیت و گرفتن حق و حقوق شما بالا می‌رود. ممکن است که حضور در دادگاه و نوشتن درخواست‌های گوناگون برای بسیاری از زوجین امری سخت و وقت‌گیر باشد به همین علت می‌توانید به وکیل خود وکالت بدهید تا به جای شما تمامی این مراحل را انجام دهد. یک وکیل مجرب و متخصص، تمامی سعی خود را به کار می‌برد که موکل او در پرونده موفق شود همچنین تمامی موارد ذکر شده در جلسات دادگاه را به موکل خود گزارش می‌دهد.

بهترین وکیل طلاق، فردی است که با استفاده از دانش و تجربه، از موکل خود دفاع می‌کند و با سخنان محکم و مطمئن، توجه حضار و قاضی را به خود جلب می‌کند.

سخن آخر

با خواندن این مقاله اطلاعات مفیدی را در زمینه طلاق توافقی در قم و بهترین وکیل طلاق در قم به دست آورده‌اید. در نهایت باید گفت که برای بهره‌مندی از جلسات مشاوره باید هزینه‌ای پرداخت نمایید که البته حق‌الوکاله وکیل به تعداد جلسات مشاوره و… بستگی دارد.

اگر شما جزو آن دسته از افرادی هستید که مشکل مالی دارید می‌توانید از جلسات آنلاین استفاده کنید و به صورت رایگان و یا با پرداخت هزینه کم، از این جلسات و مشاوره‌ها بهره‌مند شوید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *