تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

طلاق توافقی در لواسان

لیست وکلای دادگستری دفتر وکالت

محمد حسین رزاقی

وکیل پایه یک دادگستری 

مصطفی محمدی

کاراموز وکالت

محمد فلاحی 

کاراموز وکالت

حمیدرضا اهنزی

وکیل پایه یک دادگستری 

لیلا بهرامی

کاراموز وکالت

عباس ترکاشوند

کاراموز وکالت

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

طلاق توافقی در لواسان + بهترین وکیل طلاق توافقی در لواسان

امروزه تعداد بسیار زیادی از زوجین بعد از گذشت چندین سال تصمیم می‌گیرند که از هم جدا شوند. این تصمیم ممکن است دلایل متنوعی داشته باشد. اگر از آنها دلیل جدایی را بپرسیم متوجه می‌شویم که به علت عدم تفاهم، اختلافات عقیدتی، مشکلات مالی و شرایط بد اقتصادی و.. نتوانسته‌اند کنار یکدیگر به ادامه زندگی مشترک خود مشغول شوند.

زن و مرد می‌توانند به صورت توافقی از هم جدا شوند. طلاق توافقی بسیار راحت‌تر از طلاق عادی می‌باشد زیرا همانطور که از نامش پیداست، در این طلاق، بر روی مواردی که جزو حق و حقوق زوجین است به توافق می‌رسند تا بتوانند مراحل دادگاه را کوتاه‌تر کنند. انجام این کار از اتلاف وقت جلوگیری می‌کند همچنین واضح است که در دو طرفی که قصد جدایی از هم را دارند به دلایل مختلف فشار روحی و روانی زیادی را تحمل می‌کنند و هرچقدر مراحل طلاق طولانی‌تر باشد، این فشار و استرس بیشتر شده و ضررهای جبران ناپذیری به دو طرف وارد می‌شود.

زندگی زوجین و اختلافات آنها با دیگر افراد متفاوت می‌باشد به همین علت نحوه سازش و توافق آنها نیز به موقعیت و شرایط بستگی دارد. ممکن است برخی از زوجین به این توافق برسند که زوجه در قبال گرفتن حق نگهداری از فرزند همه یا بخشی از مهریه را ببخشد یا اینکه حق دیدن فرزند خود را داشته باشد. پس زوجین می‌توانند باتوجه به شرایط خود، با یکدیگر توافق کنند. در طلاق توافقی میتوان شرایط خود را به صورت مکتوب به قاضی پرونده نشان داد.

در ادامه درباره طلاق توافقی در لواسان صحبت خواهیم کرد.

vokala

برای طلاق توافقی باید از کجا شروع کرد؟

در این بخش از مقاله درباره مراحل طلاق صحبت خواهیم کرد. طلاق توافقی نیز همانند طلاق عادی و بدون توافق قبلی، مراحلی دارد که شما باید باتوجه به این مراحل پیش بروید تا بتوانید بدون سردرگمی کارهای طلاق را به اتمام برسانید. مراحل طلاق توافقی در لواسان عبارتند از:

_نحوه ثبت‌نام طلاق توافقی هیچ تفاوتی با طلاق عادی و بدون توافق ندارد. شما باید در سامانه تصمیم ثبت‌نام نمایید. برای ثبت‌نام در این سایت باید مشخصات خود را وارد کنید و درنهایت نیز دلایل خود را برای گرفتن طلاق با مدارکی که در اختیار دارید، درج نمایید.

_شما باید در نوبت تعیین شده به شعبه‌ای که درخواست طلاق شما فرستاده شده‌است مراجعه نمایید. در مرحله بعد لازم است که در جلسات مشاوره شرکت کنید. در صورتیکه از طلاق منصرف شدید می‌توانید به زندگی مشترک خود ادامه دهند. اما اگر توافق و تفاهی حاصل نشد باید گواهی عدم انصراف از طلاق را دریافت نمایید و با این مدرک به نزد قاضی مراجعه کنید. هدف از برگزاری این جلسات این است که مشکلات زوجین حل شود و آمار طلاق کاهش پیدا کند. تعداد این جلسات به مشکلات زوجین بستگی دارد که ممکن است پنج جلسه طول بکشد. حضور در این جلسات اجباری بوده و هیچکدام از زوجین نمی‌توانند بدون حضور در این جلسات به نزد قاضی بروند.

_در آخر نیز باید گواهی، مدارک و اسناد، توافقنامه مکتوب شده را به قاضی تحویل دهید.

_قاضی با دقت و تمرکز بالا به سخنان زوجین گوش می‌دهد و درنهایت باتوجه به توافقات و خواسته زوجین رای طلاق توافقی را صادر خواهد کرد. اگر صحبت و مشکلی وجود داشته باشد می‌توانید آنرا بیان کنید. برخی از مردم تصور می‌کنند که قاضی باتوجه به قانون رای را صادر می‌کند و به توافقات زوجین توجهی نمی‌کند باید گفت که اصلا اینگونه نیست و قاضی رای را باتوجه به قانون و توافقات زوجین صادر خواهد کرد.

بهترین وکیل طلاق لواسان

زمانیکه زوجین تصمیم می‌گیرند که از هم جدا شوند به فکر این هستند که بهترین وکیل طلاق لواسان را پیدا کنند تا بتوانند در کمترین زمان ممکن تمامی حق و حقوق خود را بگیرند. کمک گرفتن از وکیل امری اجباری نیست و افراد می‌توانند با درنظر گرفتن شرایط و موقعیت خود، وکیل مناسبی را انتخاب نمایند و یا اینکه بدون حضور وکیل و مشاور، در جلسات دادگاه شرکت کنند. جالب است بدانید که شما با کمک وکیل می‌توانید در کمتر از یک ماه و حتی کمتر از بیست زور کاری تمامی مراحل طلاق در دادگاه را به اتمام برسانید و به نزد سردفتر اسناد رسمی بروید تا طلاق شما ثبت شود. این در حالی است که بدون حضور وکیل باید چندین ماه در راهروهای دادگاه منتظر باشید تا این مراحل یه سرانجام برسند. البته لازم است بدانید که برای کمک گرفتن از وکیل باید هزینه‌ای را پرداخت نمایید. سپردن کارهای دادگاه به کسی که در انجام پرونده‌های دادگاه خانواده تخصص زیادی دارد، هزینه‌هایی را در پی دارد.

میزان حق‌الوکاله هر وکیلی متفاوت می‌باشد و نمیتوان یک هزینه کلی برای تمامی پرونده‌ها و وکلا اعلام کرد. جالب است بدانید که امروزه برخی از وکلا، از روش‌های غیرحضوری برای برگزاری جلسات مشاوره استفاده می‌کنند. در این روش می‌توانید با گرفتن شماره تلفن وکیل، از جلسات مشاوره تلفنی بهره‌مند شوید. موکل می‌تواند در تمامی ساعات شبانه روز و ساعات غیر اداری با وکیل خود مشورت کند. هزینه جلسات غیرحضوری بسیار مناسبتر و مقرون به‌صرفه از جلسات مشاوره حضوری است.

برای پیدا کردن شماره تلفن این وکلا می‌توانید به برخی از سایت‌های آنلاین و معتبری که طی چندین سال اخیر راه‌اندازی شده‌اند مراجعه نمایید. در این سایت‌ها نام، تلفن و رزومه کاری وکلا درج شده‌است درنتیجه مراجعه‌کننده می‌تواند بهترین وکیل را برای انجام کارهای طلاق انتخاب نماید.

سخن پایانی

در این مقاله درباره طلاق توافقی در لواسان توضیحات کامل و مفیدی برای شما ارائه شد. در نهایت می‌توان نتیجه گرفت که اگر به دنبال پیداکردن راه بسیار آسانی برای به پایان رساندن مراحل طلاق هستید، بهتر است طلاق توافقی با کمک وکیل را انتخاب نمایید.

در این طلاق می‌توانید بدون حضور در جلسات دادگاه نیز، حکم طلاق را دریافت کنید‌. کافی است که به وکیل خود وکالت بدهید تا به جای شما، مراحل طلاق به صورت قانونی به اتمام برساند. کسانی که وقت و توان حضور در دادگاه را ندارند، می‌توانند به وکیل خود وکالت دهند. با حضور در دادگاه متوجه خواهید شد که بدون کمک وکیل باید ماه‌های طولانی منتظر بمانید تا حکم طلاق را دریافت کنید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *