تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

طلاق توافقی در مشهد

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

طلاق توافقی در مشهد + بهترین وکیل طلاق توافقی مشهد

طلاق یکی از حقوق قانونی زن و شوهر می باشد که اگر طرفین پس از ازدواج دیگر قادر به ادامه زندگی نباشند و یا در زندگی آنها مشکلاتی وجود داشته باشد که دیگر با هیچ راهی قابل حل نیست، می توانند از این حق استفاده کرده و از یکدیگر طلاق بگیرند. در این میان برای تمامی زوجینی که قصد طلاق و جدایی را دارند، طلاق توافقی پیشنهاد می‌شود.

طلاق توافقی در مشهد و دیگر مناطق ایران، بسیار راحت تر و بی دردسر تر از دیگر راه های طلاق است و به این شکل زوجین می توانند بدون به وجود آمدن مشکل از هم جدا شوند. بهترین وکیل طلاق در مشهد نیز وجود دارد که می‌تواند زوجین را همراهی کند تا با طی مراحل اصولی و با رضایت کامل در مورد امور مربوط به توافق نامه، طلاق گرفته و در مدت زمان کمی از یکدیگر جدا شوند. طلاق توافقی در مشهد، همانند هر نقطه دیگر از ایران، با طی مراحل اصولی این امر حقوقی انجام می‌گیرد. یکی از مهم ترین مراحل طلاق توافقی، انجام مشاوره برای طلاق می‌باشد. در ادامه این مطالب به توضیحات جامعی در مورد این مسئله مهم پرداخته شده است.

مشاوره برای طلاق توافقی در مشهد

مشاوره برای امر طلاق (چه توافقی و چه غیر توافقی) یکی از واجبات بوده و افرادی که اقدام به گرفتن طلاق می‌کنند باید حتما این جلسات مشاوره را طی کنند تا تصمیم گرفته شود که آیا زوجین از هم جدا شوند و یا صلاح است که به زندگی مشترک خود ادامه دهند. مشاوره برای طلاق توافقی در مشهد طی ۵ جلسه انجام می گیرد. البته در تمامی نقاط ایران، مشاوره برای طلاق توافقی پنج جلسه است و این موضوع تنها به طلاق توافقی در مشهد مربوط می‌شود. برای انجام مشاوره جهت طلاق جدایی، زوجین به مراکز مشاوره بهزیستی مراجعه کرده و در این مرکز با مشاورین مجرب و کاربلد این ۵ جلسه را پشت سر می‌گذارند تا نهایتا مشاور تصمیم نهایی را در مورد سازگاری و یا عدم سازگاری آنها بگیرد و زوجین این گواهی را در اختیار دادگاه قرار دهند.

در برخی موارد و برخی نقاط کشور نیز نیازی به انجام مشاوره در بهزیستی نیست و در همان مجتمع قضایی که به پرونده طلاق رسیدگی می شود نیز می‌توان جهت انجام مشاوره طلاق توافقی مراجعه کرد. لازم به ذکر است، دو مشاوره برای زوحین در روند طلاق توافقی در نظر گرفته می‌شود که یکی از این مشاوره‌ها همان ۵ جلسه مشاوره اجباری بوده و برای گرفتن گواهی عدم سازگاری زوجین می باشد.

پس از آن در طول روند طلاق، دادگاه دوباره روجین را یکبار دیگر به مشاوره می فرستد تا به صورت عادلانه تر تصمیم نهایی را در مورد آنها اتخاذ کند. به این صورت جلسات مشاوره اجباری با حضور زوجین انجام می‌گیرد و در نهایت در صورت عدم سازگاری هر دو طرف، روند طلاق توافقی آنها صورت می گیرد.

vokala

بهترین وکیل برای طلاق توافقی در مشهد

وکلای طلاق خانواده امروزه تعداد بیشتری از وکلا را شامل می‌شوند که هر کدام از آنها در هر گوشه ایران مشغول به فعالیت و خدمت رسانی به افراد هستند. بهترین وکیل برای طلاق توافقی در مشهد نیز وجود دارد که می تواند زوجین را در امر طلاق توافقی به درستی یاری کند‌. با توجه به قانون، زوج و یا مرد، در هنگام اقدام به جدایی و گرفتن طلاق توافقی می تواند به وکیل طلاق توافقی وکالت دهد تا روند طلاق او را پیش ببرد. در این صورت وکیل نیز از طرف مرد می تواند اقدام به تنظیم دادخواست گرفتن طلاق مرد از زن کند. زوجه نیز می‌تواند در طول روند طلاق، برای بهتر و صحیح تر پیش رفتن امور حقوقی مربوط به این امر، از تجربیات وکیل طلاق توافقی بهره‌ مند شده و با کمک او امور را پیش ببرد.

زن و مرد می‌توانند با داشتن بهترین وکیل طلاق توافقی در مشهد، به او وکالت داده و به کمک این وکیل وکالت نامه طلاق را تنظیم کنند. البته برای نوشتن وکالت نامه طلاق توافقی، باید به نکات مهمی توجه داشت که از جمله این نکات را در زیر بیان می‌کنیم:

  • با توجه به اینکه طلاق کاملا توافقی می باشد، باید در وکالت نامه، مواردی که بر سر آنها توافق شده است از جمله حضانت فرزندان، اجرت المثل، نفقه، مهریه، جهیزیه و… کاملا تعیین تکلیف شده و به صورت کتبی ذکر شوند.
  • وظایفی همچون حضور در جلسات مشاوره، مراجعه به دادگاه، گرفتن گواهی عدم سازش، و ثبت طلاق در دفتر ثبت ازدواج و طلاق باید ذکر شوند
  • باید حتما ذکر شود که وکیل طلاق توافقی می تواند و حق دارد؛ در ازای حق و حقوق قانونی زن از شوهر وجه نقد قبول کند
  • طرفین می توانند در وکالت نامه اسقاط حق تجدید نظر خواهی را ثبت کنند که در این صورت دیگر وکلا نمی‌توانند در صورت صدور رای نهایی دادگاه اعتراض و تجدید نظر کنند
  • حق توکیل نیز باید در وکالت نامه ذکرشود.

بر اساس تمامی این نکات، می‌توان وکالت نامه را تنظیم کرده و سپس نسبت به امر جدایی و طلاق توافقی رسیدگی نموده و روند این طلاق را به شکلی درست پیش برد. پس از تنظیم وکالت نامه، دادخواست طلاق نیز انجام می گیرد و در این مرحله نیز مراحل قانونی و اصولی کار طی می‌شود. سپس وکیل می‌تواند از طرف زوجین در دادگاه حضور داشته باشد و روند طلاق آنها به درستی طی شود. البته در مواقعی حضور زن و مرد در دادگاه الزامی می باشد و وکیل در این صورت نمی‌تواند امور آنها را پیش ببرد و باید زوجین خود در دادگاه حضور داشته باشند تا روند قانونی طلاق توافقی آنها پیش برود. به این شکل و با داشتن بهترین وکیل طلاق توافقی در مشهد، زوجین می‌توانند به شکل کاملا توافقی از هم جدا شوند.

هر وکیل طلاق توافقی در مشهد با توجه به تجربیات عالی و تخصص بالای خود، با دریافت حق الوکاله ای کاملا مناسب و قانونی و به شکل کاملا حرفه ای، امور حقوقی طلاق توافقی زن و مرد را پیش می‌برد و به گونه‌ای خوب و عالی عمل می‌کند که حق هر دو طرف پایمال نشود و زوحین به شکل مقبول و رضایت مندی کامل از هم طلاق بگیرند.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *