تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

طلاق توافقی در ملارد

لیست وکلای دادگستری دفتر وکالت

محمد حسین رزاقی

وکیل پایه یک دادگستری 

مصطفی محمدی

کاراموز وکالت

محمد فلاحی 

کاراموز وکالت

حمیدرضا اهنزی

وکیل پایه یک دادگستری 

لیلا بهرامی

کاراموز وکالت

عباس ترکاشوند

کاراموز وکالت

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

طلاق توافقی در ملارد + بهترین وکیل طلاق توافقی ملارد

مشکلات اقتصادی، عدم سازش و نداشتن تفاهم از اصلی‌ترین دلایل جداشدن زوجین است متاسفانه در چند دهه اخیر آمار طلاق به شدت بالا رفته است. افرادی که قصد جدا شدن از همسر خود را دارند باید مراحل قانونی مختلفی را پشت سر بگذارند تا بتوانند از یکدیگر جدا شوند. ممکن است طولانی شدن این مراحل بسیار طاقت‌فرسا و خسته‌کننده باشد به همین علت برخی از زوجین با گفتگو و یا رفتن به نزد وکیل تصمیم می‌گیرند به صورت توافقی از یکدیگر جدا شوند. طلاق توافقی در ملارد به طلاقی گفته می‌شود که در آن زوجین برروی برخی از مواردی در دادگاه نیز مطرح خواهد شد به توافق کامل و دو طرفه می‌رسند برای مثال زوجین می‌توانند برروی مقدار مهریه‌، گرفتن آن و یا بخشیدن آن به همسر در ازای گرفتن طلاق، حق حضانت فرزند و گرفتن نفقه فرزندان، دیدن فرزندان به توافق برسند.

دادگاه و قاضی نیز به تصمیمات زوجین احترام خواهد گذاشت. یکی از دلایل اصلی طلاق توافقی به اتمام رسیدن هرچه سریعتر مراحل طلاق است. در طلاق توافقی می‌توانید کمتر از یک ماه از همسر خود جدا شوید در حالیکه اگر بخواهید بدون هیچگونه توافقی طلاق بگیرید باید ماه‌ها منتظر باشید و در جلسات متعدد دادگاه نیز شرکت کنید. کمک گرفتن از وکیل به شما این امکان را می‌دهد که راه‌حل‌های قانونی و درست را در کمترین زمان ممکن پیدا کنید و حتی در کمتر از بیست زور کاری بتوانید تمامی مراحل طلاق توافقی را به پایان برسانید.

افرادی که حوصله حضور در جلسات دادگاه و .. را ندارند می‌توانند به وکیل خود وکالت دهند و درنتیجه بدون حضور در دادگاه در کمترین زمان ممکن به حق و حقوق خود برسند.

vokala

بهترین وکیل طلاق ملارد

همانطور که اشاره کردیم افرادی که از وکیل برای گرفتن طلاق توافقی کمک می‌گیرند بسیار سریعتر به نتیجه می‌رسند. افرادی که به دنبال بهترین وکیل طلاق ملارد هستند می‌توانند با پرس‌وجو کردن و یا گشتن در صفحات وب لیستی از بهترین و معروفترین وکلای این شهر را پیدا کنند. شما می‌توانید به سایت‌های معتبر و آنلاین مراجعه کنید در این سایت‌ها نام و نشانی وکلا مجرب و کارآزموده نوشته شده‌است حتی رزومه کاری و پرونده‌های موفق آنها نیز در این سایت‌ها درج شده‌است شما می‌توانید با توجه به مشکلات خود یکی از این وکلا را انتخاب نمایید و با او گفتگو کنید. شرکت در جلسات مشاوره با وکیل رایگان نیست و باید هزینه‌ای برای آن در نظر بگیرید البته مقدار این هزینه به تعداد جلسات و مشاوره‌های شما بستگی دارد واضح است که هرچقدر تعداد این جلسات و مشکلات شما بیشتر باشد، حق‌الوکاله وکیل شما نیز بالاتر می‌رود.

اگر شما جزو افرادی هستید که به علت نداشتن توان مالی بالا نمیتوانید به صورت حضوری در این جلسات شرکت کنید می‌توانید به صورت غیرحضوری و تلفنی از جلسات مشاوره رایگان بهره‌مند شوید برخی از این جلسات رایگان بوده و برخی دیگر از آنها با هزینه بسیار کمی برگزار می‌شوند. لازم به ذکر است هزینه جلسات غیرحضوری بسیار کمتر از جلسات مشاوره حضوری بوده ولی کیفیت این جلسات باهم برابر می‌باشد.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *