تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

طلاق توافقی در نسیم شهر

لیست وکلای دادگستری دفتر وکالت

محمد حسین رزاقی

وکیل پایه یک دادگستری 

مصطفی محمدی

کاراموز وکالت

محمد فلاحی 

کاراموز وکالت

حمیدرضا اهنزی

وکیل پایه یک دادگستری 

لیلا بهرامی

کاراموز وکالت

عباس ترکاشوند

کاراموز وکالت

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

طلاق توافقی در نسیم شهر + بهترین وکیل طلاق توافقی در نسیم شهر

تا امروز حتما اسم طلاق توافقی را شنیده‌اید در طلاق توافقی زوجین با گفتگو و درک کردن شرایط، برروی موارد مشترکی مثل گرفتن مهریه و نفقه فرزند و… به توافق دوطرفه می‌رسند و دیگر مشکل آنچنانی و سختی در دادگاه نخواهند داشت.

مزیت طلاق توافقی این است که دو طرف زودتر به هدف خود می‌رسند و دیگر لازم نیست ساعت‌ها و روزهای طولانی در دادگاه منتظر باشند. این درحالی است که در طلاق بدون توافق، زوجین باید در حضور شاهدان و قاضی درباره مهریه، نفقه، حضانت فرزند و.. بحث و گفتگو کنند تا در نهایت به توافق برسند که ممکن است رسیدن به توافق و حل این مسائل چندین ماه طول بکشد.

اگر به دنبال پیداکردن سریعترین راه برای جدایی از همسر خود هستید بهتر است طلاق توافقی را انتخاب نمایید. قاضی و دادگاه به تصمیم شما احترام خواهند گذاشت و توافقات شما را درنظر می‌گیرند. در این مقاله درباره طلاق توافقی در نسیم شهر توضیحاتی را برای شما ارائه خواهیم داد تا بتوانید کارهای طلاق را را به درستی به اتمام برسانید.

مراحل طلاق توافقی در نسیم شهر

_برای گرفتن طلاق توافقی در نسیم شهر  لازم است به نزد قاضی بروید و در دادگاه حضور داشته باشید. پس هیچ زوجی بدون حضور در دادگاه و گرفتن حکم طلاق نمی‌تواند از همسر خود جدا شود. زوجین می‌توانند بدون حضور والدین خود، مراحل طلاق را انجام دهند حتی اگر زوجه دوشیزه باشد بازهم ضرورتی برای حضور پدر و والدین او وجود ندارد. پس شما می‌توانید بدون حضور هیچکدام از والدین خود این مراحل را طی کنید.

_البته برای اینکه بتوانید به دادگاه بروید و رای طلاق را کسب نمایید باید در سامانه تصمیم ثبت‌نام کنید این ثبت‌نام کار سخت و دشواری نیست و درخواست طلاق می‌تواند از طرف مرد و یا زن تنظیم شود. برای ثبت‌نام در این سایت به مدارک زیادی نیاز ندارید فقط کافی است که نام و نشانی خود را در محل‌های مناسب وارد کنید و در آخر نیز دلیل خود را برای گرفتن طلاق ذکر کنید.

_پس از ثبت، درخواست شما به یکی از شعبات دادگاه شهر و محل زندگی شما فرستاده می‌شود. و تاریخ و ساعتی نیز برای حضور شما در دادگاه تنظیم می‌شود که شما و همسرتان باید در همان روز و همان ساعت در شعبه دادگاهی که درخواست طلاق فرستاده شده‌است حاضر شوید.

_با رفتن به دادگاه یک مرحله به رفتن به نزد قاضی نزدیک می‌شوید، پس از حضور در دادگاه شما و همسرتان باید در جلسات مشاوره حاضر شوید. هدف از برگزاری جلسات مشاوره این است که زوجین از طلاق منصرف شوند و سعی کنند مشکلات و اختلافات خود را حل نمایند. با توجه به آمار، بسیاری از زوجین پس از حضور در این جلسات از رفتن به نزد قاضی و گرفتن طلاق منصرف شده‌اند و تصمیم گرفته‌اند که به زندگی مشترک خود ادامه دهند. در این حالت می‌توان بدون رفتن به دادگاه و حاضر شدن در نزد قاضی، زندگی مشترک را ادامه داد.

_اگر حضور در این جلسات هیچ تاثیری در تصمیم نهایی زوجین نداشته باشد، باید با در دست داشتن گواهی عدم انصراف از طلاق به نزد قاضی مراجعه کرد. در این مرحله که جزو مراحل پایانی طلاق است، قاضی توافقنامه شما را با دقت بالا مطالعه می‌کند و باتوجه به سخنان زوج و زوجه، حکم انحلال نکاح را صادر خواهد کرد.

_البته هنوز برای منصرف شدن از طلاق دیر نیست و شما می‌توانید پس از گرفتن حکم طلاق هم به زندگی مشترک خود ادامه دهید.

_برای ثبت طلاق باید به دفاتر رسمی ثبت ازدواج بروید، تا با ارائه حکم طلاق، سردفتر بتواند آنرا ثبت نماید. سردفتر حق ثبت طلاق بدون حکم دادگاه را ندارد و اگر سردفتری بدون در دست داشتن این حکم، طلاق را ثبت نماید مجرم شناخته می‌شود و گواهی فعالیت او باطل خواهد شد.

vokala

بهترین وکیل طلاق نسیم شهر

اگر قصد جدایی از همسر خود را دارید و می‌خواهید تمامی حق و حقوق خود را بگیرید، پیشنهاد ما مشورت با بهترین وکیل طلاق نسیم شهر است. واضح است که وکلا، تسلط زیادی برروی قوانین حاکم بر کشور دارند و در زمینه حل پرونده‌های طلاق نیز تجربه و تخصص کافی را دارند. به همین علت اگر قصد رسیدن به اهداف و حق و حقوق را دارید باید از وکیل مجرب و کاربلدی برای به اتمام رساندن مراحل طلاق کمک بگیرید. برای پیدا کردن بهترین وکیل طلاق می‌توانید از دوست و آشنا پرس‌وجو کنید و یا از سایت‌های آنلاین کمک بگیرید. استفاده از این سایت‌ها به رایج‌ترین راه پیدا کردن وکیل مناسب تبدیل شده‌است. در سراسر کشور مردم می‌توانند این سایت‌ها را جستجو نمایند و وکیل موردنظر را پیدا کنند.

لازم به ذکر است که در این برخی از این سایت‌ها رزومه کاری و پرونده‌های موفق وکلا نیز نوشته شده‌است. و شما می‌توانید با مطالعه آنها، وکیلی را که عملکرد بهتر و قویتری داشته است را انتخاب نمایید. در نهایت باید اشاره کرد که امروزه جلسات مشاوره به دو صورت حضوری و غیرحضوری برگزار می‌شوند، هزینه شرکت در جلسات حضوری بیشتر از جلسات غیرحضوری است به همین علت برخی از افراد به دلیل مشکلات مالی از شرکت در جلسات حضوری خودداری می‌کنند و جلسات آنلاین و تلفنی را انتخاب می‌کنند. برخی از جلسات غیرحضوری رایگان بوده و یا با پرداخت هزینه ناچیزی انجام می‌گیرد.

حق‌الوکاله وکیل شما به تعداد جلسات مشاوره، سختی و پیچیدگی پرونده‌ شما بستگی دارد و همانطور که می‌دانید هرچقدر حل پرونده شما سخت‌تر باشد باید هزینه بیشتری نیز پرداخت شود.

سخن پایانی

در این مقاله درباره طلاق توافقی در نسیم شهر همچنین وکیل طلاق در نسیم شهر توضیحاتی را برای شما ارائه دادیم که با مطالعه آن بتوانید مراحل طلاق را بهتر و دقیق‌تر بشناسید. در آخر نیز به شما توصیه می‌کنیم که برای گرفتن حق خود حتما از وکیلی مجرب کمک بگیرید. با کمک یک وکیل مجرب و متخصص می‌توانید با گذشت بیست روز کاری به هدف خود برسید. هم‌چنین اتمام مراحل طلاق توافقی بسیار آسانتر از طلاق عادی و بدون توافق است. پس اگر میخواهید در کمترین زمان ممکن از همسر خود جدا شوید بهتر است طلاق توافقی را انتخاب نمایید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *