تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

طلاق توافقی در هرمزگان

لیست وکلای دادگستری دفتر وکالت

محمد حسین رزاقی

وکیل پایه یک دادگستری 

مصطفی محمدی

کاراموز وکالت

محمد فلاحی 

کاراموز وکالت

حمیدرضا اهنزی

وکیل پایه یک دادگستری 

لیلا بهرامی

کاراموز وکالت

عباس ترکاشوند

کاراموز وکالت

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

طلاق توافقی در هرمزگان+بهترین وکیل طلاق در هرمزگان

وجود برخی مشکلات و مسائل خانواده باعث می شود تا زندگی مشترک دچار انحطاط و فروپاشی شود. زن و مرد زمانی که مشکلات به وجود آمده در زندگی مشترک را نتوانند رفع نمایند، به ناچار اقدام به جدایی و طلاق می نمایند. برای جدایی و طلاق راهکارهای متفاوتی وجود دارد، طلاق توافقی یکی از متداول ترین این راهکارها محسوب می شود.

طلاق توافقی در هرمزگان با تقاضای زن و مرد از دادگاه امکان پذیر می شود، رعایت تشریفات قانونی و مقررات مربوط به آن می تواند این زمینه را فراهم کند تا زن و مرد بواسطه طلاق توافقی از هم جدا شوند. دادگاه خانواده ملاک پذیرفتن تقاضا برای اجرای طلاق توافقی را، وجود توافقنامه ما بین زن و مرد در خصوص کلیه حقوق آنها و در صورت دارا بودن فرزند مشترک حقوق فرزند هم می داند.

فرزند مشترک در زمان جدایی و طلاق والدین دارای حق و حقوقی است که می بایست رعایت شوند. نفقه فرزند مشترک بر عهده پدر است و موظف است تا آنرا پرداخت نماید، عدم اقدام برای پرداخت نفقه فرزند در صورتی که توانایی مالی برای پرداخت آن داشته باشد، موجب اعمال مجازات قانونی برای مرد خواهد شد. حضانت هم یکی دیگر از حقوق قانونی فرزند مشترک که زمان جدایی والدین باید از طرف هردوی آنها رعایت شود، زن و هم مرد که پدر و مادر فرزند مشترک محسوب می شوند باید حضانت را طبق قانون قبول نمایند.

برای اجرای طلاق توافقی در هرمزگان باید نفقه و حضانت فرزند مشترک توسط والدین وی تعیین و نحوه اعمال آن مشخص شود. زن و مرد می توانند در خصوص نفقه فرزند که پرداخت آن بر عهده مرد است توافق نمایند، این توافق طبق قانون باید به صلاح و منفعت فرزند باشد. همچنین حضانت فرزند مشترک می بایست به نحوی مشخص شود تا زندگی و آینده فرزند دچار مخاطره نشود.

vokalaye talagh

در برخی از موارد زن و مرد برای اجرای طلاق توافقی اقدام به ایجاد توافقاتی می نمایند که مطابق با قانون و رویه معمول آن نمی باشد، بطور مثال دریافت مهریه در هر شرایطی از حقوق قانونی زن محسوب می شود و مرد موظف به پرداخت آن است، احتمال دارد که زن برای دست یابی به طلاق قسمتی از این حق خود را دریافت نماید و یا بطور کامل آنرا ببخشد، هرچند این روش برخلاف رویه معمولی مطالبه مهریه و حقوق قانونی برای زن است، اما توافق صورت گرفته معتبر شناخته شده و اجرای طلاق توافقی در هرمزگان را عملی خواهد کرد.

مرد نیازی به ارائه دلیل و مدارک و مستندات برای اجرای طلاق ندارد، هر زمانی که بخواهد می تواند با پرداخت حقوق زن برای طلاق اقدام نماید. این قدرت عملی و اختیار از طریق قانونی به مرد واگذار گردیده است، در طلاق توافقی مرد می تواند این حق قانونی خود را در مقابل یکی یا تمام حقوق قانونی زن مورد توافق قرار دهد، ملاک برای دادگاه خانواده وجود توافقنامه بین زن و مرد است و این امر می تواند موجب اجرای طلاق توافقی در هرمزگان شود.

زن و مرد در توافق نسبت به حق و حقوق خود آزاد می باشند، هرچند که حقوق زن در زندگی مشترک بیشتر از مرد است، این امکان برای زن و مرد فراهم است که حقوق خود را به هر نحوی که رضایت دارند مورد توافق قرار دهند. زن می تواند نفقه خود را مطالبه نمایند و یا برای رسیدن به طلاق توافقی قسمتی از آنرا دریافت کند و کل نفقه را به مرد ببخشد، این قبیل اقدامات شاید مطابق با رویه معمولی دریافت نفقه نباشد، اما از لحاظ قانونی ایرادی ندارد و زمینه رسیدن به طلاق توافقی در هرمزگان را برای زن و مرد ممکن می سازد.

نحله، اجرت المثل و … از دیگر حقوق زن محسوب می شوند که در صورت جدایی تحت شرایطی به زن تعلق می گیرند. انجام برخی از امورات و کارها در زندگی مشترک از وظایف قانونی زن محسوب نمی شود، لذا انجام آنها می تواند در هنگام جدایی زن و مرد باعث شود تا اجرت المثل انجام آن امورات به زن تعلق بگیرد، مانند آشپزی، نظافت منزل، شیر دادن به نوزاد و … در صورتی که انجام این امورات ثابت شود مرد موظف به پرداخت اجرت المثل به زن می باشد.

در تقاضای طلاق توافقی در هرمزگان مانند سایر حق و حقوق قانونی زن باید تکلیف اجرت المثل هم مشخص شود. زن می تواند در طلاق توافقی اجرت المثل ایام زوجیت خود را مطالبه کند یا آنرا ببخشد، توافق انجام شده برای دادگاه ملاک است و موجب می شود تا تقاضای زن و مرد برای طلاق توافقی از طریق دادگاه پذیرفته شود. تعیین حقوق و نحوه دریافت و یا بخشودگی آنها زمینه اجرای طلاق توافقی در هرمزگان را برای زن و مرد فراهم می سازد.

بهترین وکیل طلاق در هرمزگان شخصی است که از طرف زن یا مرد وکالت در انجام امورات مربوط به طلاق توافقی را دارد. تجربه و تسلط حقوقی بهترین وکیل طلاق در هرمزگان باعث می شود، تا زن و مرد بتوانند برای تقاضای طلاق توافقی حقوق خود را به نحو مطلوب و مناسبی مورد توافق قرار دهند. توافق حاصل شده با حضور بهترین وکیل طلاق در هرمزگان می تواند برگرفته از اطلاعات کامل نسبت به حقوق قانونی زن و مرد توسط آنها باشد، این چنین توافقی با رضایت کامل زن و مرد بوده و موجب می شود تا طلاق توافقی در هرمزگان عملی شود.

برخلاف تصورات عمومی که طلاق توافقی را بسیار ساده و سریع می دانند، رعایت تشریفات قانونی متعدد و وجود قوانین و دستوالعمل های موجود در این زمینه، موجب می شود تا طلاق توافقی اجرا شود. بهترین وکیل طلاق در هرمزگان می تواند اقدامات قانونی و مناسبی برگرفته از تجارب و آشنایی خود با نحوه رسیدگی در دادگاه ها انجام دهد، که نیازی به حضور زن یا مرد در تمامی مراحل رسیدگی نباشد، و امورات مربوط به اجرای طلاق توافقی در هرمزگان را در اسرع وقت انجام دهد.

گروه تخصصی وکلای طلاق در هرمزگان به صورت تخصصی در امر طلاق فعالیت می نماید. کلیه امورات مربوط به طلاق توافقی توسط وکلای مجرب و با سابقه این موسسه در کمترین زمان ممکن انجام می گیرد.

گروه تخصصی وکلای طلاق با بهره گیری از حضور بهترین وکیل طلاق امکانات قانونی را فراهم نموده است تا موکل بدون حضور در مراحل رسیدگی، شاهد اجرای طلاق توافقی در هرمزگان باشد.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *