تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

طلاق توافقی در پاکدشت

لیست وکلای دادگستری دفتر وکالت

محمد حسین رزاقی

وکیل پایه یک دادگستری 

مصطفی محمدی

کاراموز وکالت

محمد فلاحی 

کاراموز وکالت

حمیدرضا اهنزی

وکیل پایه یک دادگستری 

لیلا بهرامی

کاراموز وکالت

عباس ترکاشوند

کاراموز وکالت

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

طلاق توافقی در پاکدشت

این روز ها اختلافات مختلفی از جمله ( عدم تفاهم و سازش، اخلاقیات نادرست، اختلافات مالی و… ) منجر به ایجاد تنش در زندگی خانواده ها می شود. اختلافاتی که گاها حل و برطرف ساختن آنان، بسیار چالشی بوده و تا جایی ادامه پیدا می کنند که طرفین، تصمیم می گیرند به تمامی آنان، با راهکاری به نام ” طلاق ” پایان دهند.

امروزه آمار طلاق به ‌خصوص در سنین پایین بسیار بالا رفته است. برخی از زوجین باگذشت چندین ماه از زندگی مشترک خود به دادگاه مراجعه می‌کنند و قصد دارند که از همسر خود جدا شوند. همانطور که گفتیم مراحل طلاق بسیار پیچیده است به طوری که زوجین باید در جلسات و مشاوره‌های متعددی شرکت کنند و همچنین مدارک قانونی بسیاری را جمع‌آوری نمایند تا در نهایت بتوانند رای و حکم طلاق را دریافت کنند.

به همین علت بسیاری از زوجین برروی برخی از موارد مثل مهریه و نفقه به توافق می‌رسند و سپس در دادگاه حضور پیدا می‌کنند. اختلافاتی که بین زوجین برروی مواردی مثل مهریه وجود دارد، باعث طولانی‌تر شدن مراحل طلاق می‌شود چراکه باید در این باره به توافق برسند تا در نهایت بتوانند از یکدیگر جدا شوند. در این مقاله درباره طلاق توافقی در پاکدشت(به انگلیسی:consensual divorce in Pakdasht) صحبت خواهیم کرد پس با ما همراه شوید.

آیا برای طلاق توافقی باید به دادگاه مراجعه کرد؟

در جواب این سوال باید گفت که برای طلاق و حتی طلاق توافقی باید حتما به دادگاه مراجعه کنید. زوجین نمی‌توانند بدون حضور در دادگاه و دریافت حکم طلاق به دفترخانه مراجعه نمایند و هیچ سردفتری نیز حق خواندن خطبه طلاق را بدون حکم دادگاه ندارد و درصورتی که سردفتر بدون حکم طلاق، طلاق زوجین را ثبت نمایند، مجازات خواهد شد و پروانه فعالیت او لغو می‌شود.

در نظر داشته باشید که برای حضور در دادگاه باید وقت قبلی داشته باشید و در تاریخ تعیین شده به شعبات دادگاه خانواده مراجعه نمایید. همانطور که گفتیم آمار طلاق به شدت بالا رفته است و برای اینکه زوجین بتوانند در دادگاه حضور داشته باشند باید در سامانه تصمیم ثبت‌نام نمایند و با تنظیم دادخواست طلاق، در موعد مقرر در دادگاه خانواده حضور داشته باشند. البته هم زن و هم مرد می‌تواند درخواست طلاق را ثبت کند فقط کافیست وارد سایت تصمیم شوید و مشخصات خود را همراه با دلایل طلاق وارد کنید.

مراحل طلاق توافقی

در نهایت درخواست شما به شعبات دادگاه خانواده فرستاده می‌شود و تاریخی برای حضور شما در این شعبه تعیین خواهدشد. شما باید در تاریخ و زمان مقرر به این شعبه مراجعه کنید و قبل از حضور در نزد قاضی، در جلسات مشاوره تقریبا پنج جلسه است، شرکت کنید. تعداد این جلسات به مشکلات شما بستگی دارد. هرچقدر مشکلات بین زوجین بیشتر باشد، تعداد جلسات بالاتر می‌رود. در برخی از موارد زوجین پس از شنیدن راه‌کارهای مشاور از طلاق منصرف می‌شوند و به زندگی مشترک خود ادامه می‌دهند.

اما برخی از زوجین قصد دارد که به صورت توافقی از یکدیگر جدا شوند. در مرحله بعد و در طلاق توافقی در پاکدشت باید به نزد قاضی پرونده بروید و مدارک و مستندات لازم را به قاضی تحویل دهید. شما باید توافقات را به صورت کتبی به قاضی پرونده تحویل دهید تا او بتواند با توجه به آنها رای نهایی و حکم طلاق را صادر نماید. از زمانی که حکم طلاق صادر می‌شود زوجین سه ماه وقت دارند که به دفاتر رسمی ثبت ازدواج بروند تا خطبه طلاق برای آنها جاری شود. لازم به ذکر است که اگر زوجین پس از صدور حکم طلاق از طلاق منصرف شدند می‌توانند بدون حضور در دفاتر به زندگی مشترک خود ادامه دهند.

بهترین وکیل طلاق پاکدشت

بسیاری از زوجین قصد دارند حق و حقوق خود را از همسر خود بگیرند و به همین علت از وکیل طلاق کمک می‌خواهند. وکیل طلاق با تمامی قوانین و مقررات کشور آشنا است و می‌تواند راه‌ حل‌های قانونی و درستی را به موکل خود نشان دهد. شما می‌توانید با دادن حق وکالت به وکیل خود، از رفتن به دادگاه و شرکت در جلسات حضوری دادگاه، خودداری کنید. کمک گرفتن از وکیل به افرادی که می‌خواهند در کمترین زمان ممکن و بدون حضور در دادگاه به هدف خود برسند پیشنهاد بسیار عالی است.

vakil talagh

راه های ارتباطی با بهترین وکیل طلاق توافقی

اگر قصد پیداکردن تلفن و آدرس بهترین وکیل طلاق پاکدشت را دارید ، با گروه تخصصی وکلای طلاق در ارتباط باشید و از آنان مشاوره و راهنمایی بگیرید می‌توانید باتوجه به مشکل و اختلافات خود وکیل مناسب را انتخاب نمایید.

هزینه وکیل طلاق توافقی

حق‌الوکاله وکلا با یکدیگر برابر نبوده و نمی توان هزینه ثابت و یکسانی برای آن اعلام کرد چرا که هر چقدر پرونده ، پیچیده‌تر باشد باید هزینه بیشتری را برای آن پرداخت نمایید. اگر جزو افرادی هستید که از نظر اقتصادی در شرایط متوسط و رو به پایینی هستید، می‌توانید از جلسات و مشاوره‌های تلفنی و غیرحضوری بهره‌مند شوید. هزینه این جلسات بسیار کمتر از جلسات مشاوره حضوری می‌باشد. حتی ممکن است این جلسات به صورت آنلاین و رایگان برگزار شود.

سخن آخر

در این مقاله درباره طلاق توافقی در پاکدشت توضیحاتی برای شما عزیزان ارائه شد‌. در آخر می‌توان گفت که اگر قصد دارید در کمتر از یک ماه از همسر خود جدا شوید بهتر است بر روی برخی از موارد از جمله گرفتن مهریه، ببخش مهریه در ازای گرفتن حق حضانت فرزند و… به توافق برسید. طلاق توافقی رایج‌ترین نوع طلاق است و شما می­ توانید به وکیل خود وکالت دهید با اینکار دیگر نیازی به حضور شما در جلسات دادگاه نیست و وکیل می­توانید به جای شما در این جلسات حضور پیدا کند. برای کسب اطلاعات بیشتر در این زمینه با گروه تخصصی وکلای طلاق در ارتباط باشید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *