تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

طلاق توافقی در گلستان

لیست وکلای دادگستری دفتر وکالت

محمد حسین رزاقی

وکیل پایه یک دادگستری 

مصطفی محمدی

کاراموز وکالت

محمد فلاحی 

کاراموز وکالت

حمیدرضا اهنزی

وکیل پایه یک دادگستری 

لیلا بهرامی

کاراموز وکالت

عباس ترکاشوند

کاراموز وکالت

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

طلاق توافقی در گلستان + بهترین وکیل طلاق توافقی در گلستان

متاسفانه امروزه بسیاری از ازدواج‌ها به طلاق ختم می‌شود. دلایل مختلفی مانند عدم سازش و نداشتن علاقه و تفاهم باعث جدایی زوجین از یکدیگر می‌شود. در گذشته آمار طلاق بسیار کمتر از زمان حال بود و بیشتر زوجین سعی می‌کردند با گفتگو و درک کردن شرایط و یا بخاطر فرزندانشان در کنار هم زندگی کنند. اما امروزه افراد به دلایل مختلفی دیگر توان ادامه زندگی با همسر خود را ندارند و به دنبال راهی هستند که بتوانند از یکدیگر جدا شوند. کسانی که عقد آنها دائم می‌باشد می‌توانند از هم طلاق بگیرند اما افرادی که عقد آنها موقت می‌باشد نیازی به گرفتن طلاق ندارند و فقط با تمام شدن مدت زمان صیغه، دیگر محرمیتی بین زوجین باقی نمی‌ماند. تنها را انحلال نکاح، طلاق می‌باشد و می‌توان گفت آخرین تصمیم برای به پایان رساندن مشکلات و اختلافات بین زوجین است.

طلاق توافقی در گلستان یکی از رایج‌ترین نوع طلاق‌ها است. در این نوع از طلاق باید شما و همسرتان درباره مهریه، نفقه و دیگر موارد بحث و گفتگو کنید تا در نهایت به یک توافق کامل و دوطرفه برسید.

توافقات شما باعث کوتاه‌تر شدن مراحل طلاق می‌شود و این توافقات به شما کمک می‌کند در کمترین زمان ممکن و بدون هیچ مشکلی به هدف خود دست پیدا کنید. در ادامه درباره مراحلی که باید برای طلاق توافقی طی کنید توضیحاتی ارائه خواهیم داد. با مطالعه این مقاله اطلاعات شما درباره طلاق توافقی و نحوه تنظیم درخواست طلاق تاحد زیادی بالا می‌رود پس در ادامه با ما همراه باشید.

برای طلاق توافقی چه باید کرد ؟

_برای انجام مراحل طلاق توافقی در گلستان باید ابتدا یکی از زوجین به دفاتر الکترونیک مراجعه نماید البته شما می‌توانید در منزل نیز این فرم را تکمیل نمایید. برای کامل کردن فرم درخواست طلاق در سایت تصمیم، به مدرک و سند خاصی نیاز ندارید فقط کافی است مشخصات هویتی خود را بادقت وارد نمایید و در آخر نیز دلایل خود را برای گرفتن تصمیم طلاق به طور کامل ذکر نمایید. در پایان صفحه نیز باید برروی گزینه ثبت یا تایید کلیک نمایید تا درخواست شما به دادگاه خانواده ارجاع داده شود.

_برای حضور شما در شعبه دادگاه، تاریخ و زمان معینی تعیین می‌شود که شما و همسرتان موظف هستید در تاریخ تعیین شده در این شعبه حاضر شوید.

_قبل از اینکه بتوانید به نزد قاضی بروید باید در جلساتی که برای زوجین برگزار شده‌است شرکت کنید در برخی از مواقع ممکن است زوجین بعد از اتمام جلسات مشاوره، به ادامه زندگی مشترک امیدوار شوند. درکل می‌توان گفت که هدف نهایی این جلسات تشویق کردن زوجین به ادامه زندگی مشترک و جلوگیری از افزایش آمار طلاق است.

_افرادی که پس از اتمام این جلسات که تقریبا پنج جلسه است، بازهم برروی تصمیم خود مصمم هستند، گواهی عدم انصراف از طلاق داده می‌شود و باید با در دست داشتن این گواهی و توافقنامه خود که باید به صورت مکتوب درآمده باشد، در نزد قاضی حاضر شوند.

_برای صادرشدن حکم طلاق قوانین و مقرارت مختلفی وجود دارد درصورتی‌که زوجین توافقات و تعهداتی داشته باشند، می‌توانند راحت‌تر و سریع‌تر این مراحل را به اتمام برسانند. علت وجود قوانین سختگیرانه در دادگاه خانواده این است که آمار طلاق کاهش پیدا کند و زوجین سعی کنند با گفتگو و بحث مشکلات خود را حل نمایند و با به وجود آمدن کوچکترین مشکل، به فکر طلاق نباشند.

_در آخرین مرحله حکم طلاق به زوجین داده می‌شود و از زمانیکه این گواهی صادر می‌شود، زوجین سه ماه وقت دارند که طلاق خود را در دفاتر رسمی ثبت، به ثبت برسانند.‌ با گذشت این سه ماه، حکم طلاق اعتباری نداشته و باید دوباره مراحل بالا تکرار شود. در صورتیکه هر دو طرف از طلاق منصرف شوند می‌توانند به زندگی مشترک خود بدون رفتن به این دفاتر ادامه دهند. باتوجه به تحقیقات انجام شده، در برخی از موارد پس از صدور حکم طلاق زوجین از ثبت طلاق منصرف شده‌اند.

vokala

بهترین وکیل طلاق گلستان

آیا می‌توان راهی پیدا کرد که زوجین بتوانند کمتر از یک ماه کارهای طلاق را به اتمام برسانند؟ در نگاه اول ممکن است پاسخ به این سوال کمی مشکل باشد چراکه قوانین و مراحل حاکم بر دادگاه امکان اتمام مراحل در کمتر از یک ماه را نمی‌دهند اما باید بدانید که این کار نشدنی نیست و بسیاری از زوجین در سازسر کشور در کمتر از یک ماه و حتی کمتر از بیست روز از همسر خود جدا شده‌اند اما چگونه؟ واضح است کسانی که قصد جدایی از همسر خود را دارند فشار روحی و روانی زیادی را متحمل می‌شوند و به همین علت توانایی و قدرت حضور در جلسات دادگاه را ندارند. اینگونه افراد می‌توانند با کمک وکیل خانواده، و دادن حق وکالت به او، از رفتن به جلسات دادگاه خودداری نمایند.

وکیل طلاق مهارت و دانش کافی در زمینه انجام مراحل طلاق دارد و می‌تواند در کمترین زمان ممکن و بدون حضور موکل، مراحل طلاق را به پایان برساند. اگر به دنبال پیداکردن آدرس و شماره تلفن بهترین وکیل طلاق گلستان هستید،

پیشنهاد می‌کنیم سری به سایت‌ها آنلاین بزنید. در این سایت‌ها رزومه کاری و نام وکلا نوشته شده‌است. بهتر است ابتدا رزومه کاری و موفقیت‌های این وکلا را بادقت مطالعه کنید و سعی کنید از وکیلی که توانایی و تجربه بیشتری دارد کمک بگیرید. البته حضور وکیل برای حل پرونده طلاق امری اجباری و ضروری نمی‌باشد و زوجین می‌توانند بدون حضور وکیل نیز این مراحل را به اتمام برسانند اما واضح است که زوجین باید مدت زمان بیشتری را صرف تمام شدن این مراحل کنند.

سخن آخر

امیدواریم توانسته باشیم توضیحات مفیدی را درباره طلاق توافقی در گلستان برای شما عزیزان ارائه کرده باشیم. هدف از این مقاله، بالابردن سطح اطلاعات شما درباره پرونده‌های دادگاه خانواده است تا بتوانید بهتر و دقیق‌تر مفاهیم مربوط به طلاق توافقی را درک کنید.

به شما پیشنهاد می‌کنیم که سعی کنید با گفتگو مشکلات خود را حل نمایید اما اگر قصد جدایی از همسر خود را دارید طلاق توافقی بهترین نوع طلاق است چراکه فشار روحی طلاق توافقی بسیار کمتر از طلاق عادی بوده و همچنین میتوانید با صرف زمان کمی به هدف خود برسید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *