تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

طلاق توافقی در گیلان

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

طلاق توافقی در گیلان+ بهترین وکیل طلاق توافقی در گیلان

برای اجرای طلاق توافقی در گیلان رعایت شرایط و دستورالعمل های موجود دراین زمینه توسط زوج و زوجه الزامی می باشد. طلاق توافقی در صورتی توسط زوج و زوجه انتخاب می شود که بخواهند برای جدایی اقدام نمایند، و نسبت به کلیه حق و حقوق خود توافق داشته باشند. وجود توافق برای تقاضای طلاق از جانب زوج و زوجه برای طلاق توافقی در دادگاه لازم و ضروری می باشد.

ملاک پذیرش تقاضا برای اجرای طلاق توافقی در گیلان از جانب زوج و زوجه در دادگاه خانواده، وجود توافق نامه ای است که تمامی حق و حقوق زوج و زوجه در آن به طور کامل مشخص و تعیین تکلیف شده است. مهمترین دلیل ملاک قرار دادن توافق نامه برای طلاق توافقی از طرف دادگاه، مشخص نمودن نحوه اعمال حقوق زوج و زوجه توسط خود آنها می باشد. زوج و زوجه در این مورد می توانند به هر شکلی که رضایت داشته باشند حقوق خود را مورد توافق قرار دهند.

زوج و زوجه هر کدام دارای حق و حقوقی هستند که در زمان جدایی باید رعایت شوند. زوج دارای این اختیار عمل است که با پرداخت کلیه حقوق زوجه هر زمان که بخواهد طلاق را اجرایی نماید، اما زوجه نمی تواند برای طلاق و جدایی اقدام کند مگر در شرایطی که قانونی برای وی قرار داده است. در طلاق توافقی این حق و حقوق توسط زوج و زوجه مورد توافق قرار می گیرند و زمینه اجرای طلاق توافقی در گیلان برای آنان فراهم خواهد شد.

زوجه می تواند مهریه خود را هر زمانی که بخواهد مطالبه نماید و زوج موظف به پرداخت مهریه است. جدای از اینکه در طلاق توافقی زوجه می تواند نحوه دریافت تمام و یا بخش از آنرا تعیین نماید و یا کل مهریه را به زوج ببخشد، شاید این حقوق در مقابل اختیار عمل زوج برای طلاق مورد توافق قرار گیرد. ملاک وجود توافق در این زمینه است که برای ارائه به دادگاه الزامی می باشد، این قبیل اقدامات امکان اجرای طلاق توافقی را درگیلان برای زوج و زوجه ممکن خواهد ساخت.

زوج می تواند حق و حقوق خود را برای اجرای طلاق توافقی نادیده بگیرد و یا آنرا با رضایت در مقابل حقوق زوجه مورد توافق قرار دهد. در طلاق توافقی از آنجا که تصمیم گیرنده نهایی زوج و زوجه هستند که نحوه دریافت و یا بخشودگی حقوق خود را تعیین می نمایند، لذا ایجاد یک توافق منطقی و صحیح می تواند زمینه اجرای طلاق توافقی در گیلان را برای آنها فراهم نماید.

نفقه زوجه به عنوان حقی است که می تواند مورد مطالبه قرار گیرد و زوج موظف به پرداخت آن می باشد. نفقه زوجه اگر هم متعلق به گذشته باشد بازهم قابل مطالبه است، درصورتی که زوج توانایی پرداخت داشته باشد و نفقه را به زوجه نپردازند به جرم ترک نفقه مجازات خواهد شد. نفقه هم مانند سایر حقوق قانونی زوجه در زمان تقاضا برای طلاق توافقی می تواند مورد توافق قرار گیرد، وجود توافقات در زمینه کلیه حقوق زوجه که مورد رضایت زوجه نیز باشد امکان اجرایی شدن طلاق توافقی را در گیلان فراهم می کند.

معنای اجرت المثل ایام زوجیت کارهایی است که قانون و شرع آنرا برای زوجه قرار نداده است و اصطلاحا” از وظایف زوجه محسوب نمی شود. زوجه در زندگی مشترک موظف به تمکین از زوج است، اما هیچ الزامی به انجام برخی از کارها مانند آشپزی و یا شیر دادن به نوزاد ندارد، از این رو این اعمال چنانچه از طرف زوجه انجام شود شرایط دریافت اجرت المثل را برای زوجه فراهم می کند. این حقوق هم مانند سایر حقوق زوجه قابل توافق بین زوج و زوجه است، توافقی که در این زمینه ایجاد می شود، امکان اجرای طلاق توافقی در گیلان را برای زوجین فراهم خواهد کرد.

vokalaye talagh

علاوه بر حقوق زوج و زوجه فرزند مشترک هم دارای حق و حقوقی است که در زمان اجرای طلاق توافقی باید مشخص باشد. نفقه و حضانت حقوقی هستند که فرزند مشترک از آنها برخوردار است، چنانچه قصد والدین جدایی از طریق طلاق توافقی باشد، حقوق مذکور باید با رعایت جوانب مصلحت برای فرزند مشترک مورد توافق قرار گیرند. دادگاه در صورتی که توافق ایجاد شده در این زمینه را صحیح تشخیص دهد، اقدام به پذیرش تقاضای طلاق توافقی در گیلان از جانب زوج و زوجه خواهد کرد.

وجود شرایط و مقرراتی دیگر علاوه بر مواردی که قبلا” ذکر گردید مانند انجام مشاوره های خانواده برای زوجینی که قصد طلاق توافقی دارند، برای اجرای طلاق توافقی مورد نیاز است. عدم آشنایی زوج و زوجه با این مراحل و اقدامات اداری می تواند اجرای طلاق توافقی را طولانی مدت گرداند، در صورتی که اغلب زوجین به این دلیل طلاق توافقی را انتخاب می نمایند که هر چه سریعتر به جدایی برسند.

بهترین وکیل طلاق در گیلان در صورتی که از جانب زوج و یا زوجه وکالت برای اجرای طلاق توافقی داشته باشد، می تواند این امکان را فراهم نماید تا بدون حضور موکل در مراحل رسیدگی، و انجام دیگر اقدامات مورد نیاز اداری زمینه اجرای طلاق توافقی را در کمترین زمان ممکن میسر سازد.

اقدامات قانونی بهترین وکیل طلاق در گیلان برای اجرای طلاق توافقی زمینه ایجاد توافق بین زوجین را فراهم خواهد کرد. زمانی که زوج و زوجه بتوانند توافق مناسبی نسبت به حقوق قانونی خود انجام دهند، این امکان فراهم می شود تا دادگاه تقاضای آنان را برای اجرای طلاق توافقی بپذیرد. اقدامات مورد نیاز با استفاده از تجربه و تسلط به قوانین توسط بهترین وکیل طلاق در گیلان شرایط اجرای طلاق توافقی را فراهم می کند.

گروه تخصصی وکلای طلاق در گیلان در زمینه طلاق به صورت تخصصی و با بهره گیری از خدمات وکلای مجرب و با سابقه، کلیه امورات حقوقی شما را در این راستا قبول می نماید.

حضور بهترین وکیل طلاق گیلان در گروه تخصصی وکلای طلاق این امکان را فراهم خواهد کرد، تا موکل برای طلاق توافقی در هیچ یک از مراحل رسیدگی و سایر اقدامات مورد نیاز حضور نداشته باشد.

انجام کلیه امورات مربوط به طلاق توافقی را در گیلان به وکلای صاحب نام ما در گروه تخصصی وکلای طلاق بسپارید.

کسب نتیجه مورد نظرتان با اعتماد به گروه تخصصی وکلای طلاق میسر خواهد شد.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *