تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

طلاق زوجه خارجی علیه شوهر ایرانی به دلیل ازدواج مجدد زوج

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

دادخواست طلاق زوجه خارجی علیه شوهر ایرانی به دلیل ازدواج مجدد زوج

خواسته یا موضوع و بهای آن تقاضای صدور گواهی عدم امکان سازش (طلاق) از نوع بائن به شرح متن

دلایل و منضمات دادخواست ( مدرک ) ۱۔ دلیل سمت / وکالتنامه ملصق به تمبر مالیاتی (یک برگ) ۲- فتوکپی مصدق سند ازدواج (گواهی ازدواج) (۲ برگ) 3۔ فتوکپی مصدق شناسنامه خواهان (۲ برگ) 4۔ استعلام از دفتر خانه شماره ……. 5- فتوکپی مصدق ترجمه رسمی مدارک ازدواج (۳ برگ)

 

شرح دادخواست         ریاست محترم دادگاه عمومی بخش … / مجتمع قضائی ……..

ریاست محترم دادگستری شهرستان…………… / سلام علیکم / احتراما / اینجانب / اینجانبه …… وکیل پایه …. دادگستری به شماره پروانه … به وکالت از خواهان به استحضار می رساند

1۔ موكله (خواهان) متولد کشور آلمان بوده که در سال ۱۳۵۶ در شهر هامبورگ با خوانده محترم عقد ازدواج دانم نموده است. ٢- مراتب وقوع این ازدواج در دفتر مخصوص ثبت ازدواج اتباع ایران در خارجه و در کنسولگری ایران در شهر هامبورگ به شماره ثبت و مراتب در سفارت کشور آلمان در تهران تأیید و مدارک رسمی ازدواج توسط مترجم رسمی قوه قضانيه ترجمه شده و به پیوست تقدیم و رابطه زوجیت دائم طرفين محرز و محقق و مدلل میباشد ۳. طبق بند ۶ ذیل ماده ۹۷۶ قانون مدنی خواهان تبعه دولت جمهوری اسلامی ایران میباشد.

۴۔ مدتی قبل کاشف بعمل آمد: خوانده بدون استجازه خواهان و با کسب مجوز از دادگاه، مخفیانه در ۱۰ سال قبل در سن ۵۰ سالگی اقدام به ازدواج دانم با منشی خود با ۲۷ سال سن نموده و مرانب این ازدواج به | نحو غیر قانونی در دفترخانه شماره ثبت شده است.

 5- با وصف فوق و با شرایط به وجود آمده موكله (خواهان) در سن ۶۲ سالگی و پس از ۲۱ سال کار و تلاش بیرون خانه به شدت از لحاظ روحی و جسمی لطمه خورده و خطر جانی هر لحظه مشارالیه را تهدید و ادامه زندگی غیرممکن و ترغیب خواهان جهت ادامه زندگی و عدم اجابت خواسته اصولا تكلینی مالايطاق محسوب می گردد.

بناء عليهذا: با تقدیم دادخواست حاضر: و استنادا به مادتين ۱۱۰۲ – ۱۱۰۳ – ۱۱۳۰- ۱۱۴۳ قانون مدنی و أقيمت اخیر ماده ۱۷ – قانون حمایت از خانواده رسیدگی و استماع خواسته و در مانحن فیه صدور احکم به شرح ستون خواسته از محضر دادگاه مورد استدعاست.

با تشکر و تجدید احترام

محل امضاء – مهر- اثر انگشت

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در باب طلاق توافقی یا گرفتن مشاوره از وکیل طلاق توافقی می توانید با شماره های موجود در وب سایت تماس حاصل فرمایید.

برای ارتباط با وکیل خانواده متخصص به صفحه فوق مراجعه نمایید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *