تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

قیمت طلاق توافقی به چه صورت است

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در طلاق توافقی می بایست ابتدا جهت ثبت دادخواست طلاق توافقی به دفاتر خدمات قضایی مراجعه شود ، هزینه دادرسی طلاق توافقی و تعرفه خدمات در دفاتر خدمات قضاییتقریبا 100هزار تومان می باشد.

قیمت طلاق توافقی به چه صورت است
قیمت طلاق توافقی به چه صورت است

هزینه بعدی طلاق توافقی در مرحله  مشاوره می باشد ، هزینه مشاوره دادگاه بسته به مجتمع های قضایی ست که معمولا از 30 هزار تومان تا 40 هزار تومان می باشد.

 

هزینه نهایی طلاق توافقی پس از اخذ گواهی عدم امکان سازش میباشد که می بایست به دفترخانه های ثبت طلاق مراجعه گردد. دفتر خانه های ثبت طلاق معمولا طبق تعرفه عمل نمی نمایند و از 300 هزار تومان تا 400 هزار تومان جهت ثبت طلاق اخذ می نمایند.

بهتر است قبل از مراجعه به دفاتر ثبت طلاق با دفاتر مذکور  در خصوص هزینه صحبت شود ،  برخی از این دفاتر هزینه ای پایین تر از مبالغ مذکور دریافت می نمایند.  هزینه ثبت طلاق در دفاتر ثبت طلاق به گونه ای سلیقه ای شده است.

معضل آگهی های مربوط به طلاق توافقی

یکی از عوامل موثرگذاری که زمینه سوءاستفاده و رفتارهای غیرحرفه ای در جامعه وکلا را بیشتر کرده است، بحث طلاق های توافقی به ویژه در تهران میباشد .

برخی وکلای سودجو فرصت را مغتنم دانسته و با تبلیغات خلاف قانون اقدام به تشویق و تبلیغ طلاق فوری و  توافقی در جامعه و رسانه های پرمخاطب می کنند.

وقتی به یکی از تبلیغات پر آب و رنگ تماس میگیریم و درباره مبلغش می پرسیم ، نرخ 2.5 میلیون تومان برای طلاق توافقی را بیان می کنند .

قیمت طلاق توافقی به چه صورت است
قیمت طلاق توافقی به چه صورت است

اگر طلاق توافقی نباشد، بسته به زمان رسیدگی و سختی های کار، از چند میلیون شروع شده و تا درصدی از مهریه زوجه را شامل می شود.

وی در ادامه گفت موسسه های حقوقی دیگر معمولا 15-10 درصد از مهریه را بر می دارند ولی ما با تعرفه ی  پنج درصد از مهریه هم حاضر هستیم طلاق بگیریم. این موسسه تنها یکی از هزاران موسسه ای است که مستقیم و غیرمستقیم به ترویج طلاق کمک می کنند. یک سردفتر ازدواج و طلاق در این زمینه  به ما گفت تعرفه های طلاق 250 تا 300 هزار تومان است . اما در برخی از نقاط تهران هر چقدر تیغ شان ببرد می گیرند، حتی تا یک میلیون و بیشتر … نکته قابل تأمل این است که می توانم ادعا کنم از هر 10 طلاقی که در دادگاه ها صادر می شود، می توان هفت مورد آن را به آشتی و صلح دعوت کرد .

قیمت طلاق توافقی به چه صورت است
قیمت طلاق توافقی به چه صورت است

در صورت نیاز به کسب اطلاعات بیشتر در باب طلاق توافقی یا گرفتن مشاوره از وکیل طلاق توافقی می توانید با شماره های موجود در وب سایت تهران وکیل تماس حاصل فرمایید.

برای ارتباط با وکیل خانواده متخصص به صفحه فوق مراجعه نمایید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *