تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

متن شکایت از کارفرما+وکیل+مشاوره حقوقی

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

در این مطلب به موضوع متن شکایت از کارفرما+وکیل+مشاوره حقوقی اشاره شده است. در صورت نیاز به مشاوره حقوقی می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود با ما تماس حاصل فرمایید.

متن شکایت از کارفرما+وکیل+مشاوره حقوقیمتن شکایت از کارفرما+وکیل+مشاوره حقوقی

بعضی از کارگران هستند که بنا به هر دلیلی نیاز به شکایت از کارفرما دارند و به همین دلیل نیازمند یافتن متن شکایت از کارفرما در ارتباط با موضوع شکایت خود هستند تا با این کار بهتر بتوانند شکایت خود را با توجه به نمونه متن شکایت مورد خود نظر تنظیم کنند.

اما در این موارد ممکن است که شکایت بنا به دلایل متعددی باشد و به همین دلیل نمی توان یک نمونه متن شکایت از کارفرما را برای همه شکایت ها استفاده نمود.

متن شکایت از کارفرما+وکیل+مشاوره حقوقیمتن شکایت از کارفرما+وکیل+مشاوره حقوقی

برای مثال بعضی از کارگران ممکن است به دنبال شکایت از کارفرما به دلیل تاخیر در پرداخت حقوق خود باشند و تعدادی دیگر نیز به دنبال شکایت به دلیل عدم پرداخت حق بیمه از سوی کارفرما می باشند.

تعدادی دیگر از کارگران نیز هستند که به دلیل اخرج شدن از سر کار خود نیازمند نمونه متن شکایت از کارفرما می باشند تا با توجه به آن شکایت خود را به دلیل اخراج از سر کار تنظیم کنند.

در همه این موارد موسسات مختلفی هستند که نمونه متن شکایت از کارفرما را در هر یک از موارد ذکر شده در اختیار شما قرار می دهند و علاوه بر این مشاوره های حقوقی را برای پیگیری شکایت هایی که دارید در اختیارتان قرار خواهند داد.

متن شکایت از کارفرما+وکیل+مشاوره حقوقیمتن شکایت از کارفرما+وکیل+مشاوره حقوقی

موسسه حقوقی تهران وکیل یکی از این موسسات است که در تهران فعالیت می کند و در صورتی که نیاز به متن شکایت از کارفرما داشته باشید می توانید ضمن تماس با ما مشاوره حقوقی لازم را برای چگونگی تنظیم متن شکایت از کارفرما (با توجه به دلیل شکایت و یا مشکلی که برای شما به وجود آمده است) در اختیارتان قرار دهیم.

نمونه متن شکایت از کارفرما

در بخش قبل گفته شد نمونه متن شکایت از کارفرما می تواند در ارتباط با موضوعات مختلفی باشد. در این بخش به طور مفصل تر به این موارد اشاره خواهیم نمود.

متن شکایت از کارفرما+وکیل+مشاوره حقوقیمتن شکایت از کارفرما+وکیل+مشاوره حقوقی

یک کارگر ممکن است بنا به مشکلاتی مانند موارد ذکر شده در زیر نیازمند نمونه متن شکایت از کارفرما باشد:

  • اخراج کارگر از محل کار
  • عدم پرداخت حق بیمه برای کارگران
  • عدم پرداخت سنوات به کارگر
  • عدم پرداخت مزایای کاری به کارگر
  • تاخیر در پرداخت حقوق کارگران در موعد مقرر

هر کدام از موارد ذکر شده در بالا می توانند موضوع شکایت یک کارگر از کارفرما باشند (علاوه بر این موارد می توان موارد دیگری را ذکر کرد که هر یک باید با توجه به دلیل شکایت باید با استفاده از نمونه متن متفاوتی تنظیم شوند).

متن شکایت از کارفرما+وکیل+مشاوره حقوقیمتن شکایت از کارفرما+وکیل+مشاوره حقوقی

نکته: به همین دلیل در صورتی که به دنبال نمونه متن شکایت از کارفرما هستید باید ابتدا نوع شکایت خود را مشخص کنید تا بهتر بتوان نمونه متن مورد نیاز شما را در اختیارتان قرار داد.

به این منظور می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید تا راهنمایی های بیشتری در ارتباط با موضوع و نمونه متن شکایت از کارفرما در اختیار شما قرار دهند.

مشاوره شکایت از کارفرما

کارشناسان ما علاوه بر کمک برای تنظیم متن شکایت نامه از کارفرما این امکان را دارند تا با ارائه خدمات مشاوره حقوقی نکات و جزییات بیشتری را در ارتباط با نحوه شکایت از کارفرما در اختیار شما قرار دهند.

متن شکایت از کارفرما+وکیل+مشاوره حقوقیمتن شکایت از کارفرما+وکیل+مشاوره حقوقی

لازم به ذکر است که ارائه این خدمات که با مشاوره حقوقی همراه هستند توسط وکیل اداره کار در اختیار شما قرار خواهد گرفت و علاوه بر این تلاش خواهد شد تا با توجه به آخرین تغییرات در قانون اداره کار اطلاعات مفیدی به شما عرضه شود تا موفق به مطالبه حقوق خود (که می تواند هر یک از موارد ذکر شده در بالا باشد) با شکایت و ارائه مدارک و مستندات خود با توجه به نمونه متن شکایت از کارفرما شوید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *