تماس با مشاوران حقوقی تهران وکیل

دسترسی اول : نارمک براصلی خیابان فرجام حدفاصل حیدرخانی و عبادی، ساختمان کهکشان پلاک 401 طبقه 2 واحد 8

دسترسی دوم :اتوبان باقری،فرجام غربی،بعد از عبادی،پلاک ۴۰۱،ط۲،واحد ۸ ساختمان کهکشان

تلفن : 09100911179

مشاوره حقوقی مهریه رایگان

تماس با تهران وکیل

در صورتیکه نیاز به انجام کارهای وکالتی دارید با ما در تماس باشید

گروه حقوقی تهران وکیل یکی از باسابقه ترین موسسات حقوقی تهران است که با ارائه مشاوره در زمینه گرفتن مهریه – طلاق – حضانت فرزندان – طلاق توافقی – نفقه – اجرت المثل و… آماده خدمت رسانی به هموطنان عزیز است.

آیا شما از جمله اشخاصی هستید که با مشکل حقوقی مربوط به مهریه دست و پنجه نرم می کنید؟ آیا به راهنمایی و مشاوره تخصصی از یک وکیل مجرب نیاز دارید اما نگران هزینه خدمات حقوقی هستید؟ دیگر نگران نباشید زیرا ما خبرهای خوبی برای شما داریم! در این پست ، شما را با یک وکیل مهریه رایگان آشنا می کنیم که می تواند به رفع نگرانی شما کمک کند. همچنین درخواست برای اخذ مهریه برای کسانی که خارج از کشور هستند و چه کسانی که در داخل ایران زندگی می کنند، وکلای متخصص ما اینجا هستند تا تخصص و پشتیبانی خود را بدون پرداخت هیچ هزینه ای برای مشاوره اولیه ، ارائه دهند. پس بنشینید، استراحت کنید، و اجازه دهید ما به تمام نگرانی های قانونی شما رسیدگی کنیم!

مشاوره رایگان با وکیل مهریه

ایده جستجوی مشاوره حقوقی می تواند دلهره آور باشد، به خصوص اگر در حال حاضر با محدودیت های مالی دست و پنجه نرم می کنید. با این حال، خبر خوب این است که اکنون می توانید با یک وکیل خبره مهریه مشاوره رایگان دریافت کنید – فردی که شرایط شما را درک می کند و دانش لازم را دارد تا شما را در این روند راهنمایی کند.

این مشاوره رایگان به شما این فرصت را می دهد تا در مورد پرونده خود با جزئیات صحبت کنید و هر گونه سوال یا نگرانی که ممکن است در ذهن شما وجود داشته باشد بپرسید. وکیل تمام جنبه های پرونده شما، از جمله نقاط قوت و ضعف آن را تجزیه و تحلیل می کند و بینش های ارزشمندی را در مورد بهترین روش ارائه می دهد. با ارائه خدمات مشاوره به صورت رایگان، نیازی به استرس در مورد هزینه های احتمالی نیست. وکلای ما اینجا هستند تا نه تنها با ارائه تخصص خود بلکه با برداشتن بخشی از بار مالی ناشی از آن به هموطنان کمک کنند.

پس چرا صبر کنیم؟ امروز از این فرصت فوق العاده استفاده کنید و یک مشاوره رایگان با یکی از وکلای مجرب مهریه موسسه حقوقی تهران وکیل تعیین کنید!

درخواست مهریه خارج از کشور

بر اساس قوانین کشور، کافیست وکیل برای دریافت مهریه و ارائه دادخواست به طور مستقیم از طریق ادارهٔ ثبت، اقدام نماید. برای گرفتن مهریه از خارج کشور، باید وکیل زوجه به دفتر ازدواجی که زن و مرد در آنجا عقد کرده‌اند، مراجعه کند. سپس باید یک درخواست کتبی به دفتر ازدواج برای صدور اجراییه ارائه کند و پس از آن مراحل مربوط به صدور اجراییه توسط سر دفتر انجام می‌شود و موضوع توسط ابلاغیه‌ای به زوج اطلاع داده خواهد شد. پس از آن زوج به مدت 10 روز مهلت دارد تا نسبت به پرداخت مهریه اقدام کند و در غیر اینصورت مراتب قانونی مربوطه انجام می‌شود. قانون برای اخذ مهریه در خارج از کشور نیز همچنان پابرجاست. مهریه یک دین بر گردن زوج می باشد. بنابراین حتی اگر زوج هم در خارج از کشور باشد، فرآیند اخذ مهریه مانند داخل کشور خواهد بود.

اخذ مشاوره با یک وکیل متخصص در زمینه حقوق خانواده و دارای تجربه در زمینه مهریه خارج از کشور می تواند کمک بزرگی به زوجه کند. آنها می توانند شما را از طریق الزامات قانونی راهنمایی کنند و به شما کمک کنند تا بفهمید چه مدارکی باید آماده شود.

هنگامی که با یک وکیل مشورت کردید، زمان آن فرا رسیده است که تمام مدارک لازم مانند عقدنامه، کارت ملی و شناسنامه زوجه و کپی کارت ملی و شناسنامه زوج را آماده کنید.

برای گرفتن مهریه از کجا شروع کنیم؟

وقتی صحبت از مهریه به میان می آید، این روند می تواند طاقت فرسا و زمان بر به نظر برسد. با این حال، دانستن اینکه از کجا باید شروع کرد، اولین گام مهم در پیمایش در این موضوع حقوقی است. یکی از گزینه ها این است که با یک وکیل مهریه واجد شرایط مشورت کنید. آنها می توانند راهنمایی هایی در مورد بهترین اقدام برای موقعیت خاص شما ارائه دهند و به شما در درک حق و حقوق قانونی خود کمک کنند.

راه دیگر این است که شخصا اقدام نمایید و در این صورت تحقیق در منابع آنلاین موجب اخذ اطلاعاتی در مورد نحوه تشکیل پرونده برای اخذ مهریه  می شود. این اطلاعات ممکن است شامل فرم ها و سایر مدارک لازم برای تشکیل پرونده باشد. ولی نحوه تنظیم دادخواست اخذ مهریه نیاز به تخصص و تجربه دارد که بایستی از وکیل متخصص کمک بگیرید. اگر در مورد روند قانونی مربوط به برقراری عدالت در مورد سوء استفاده های مربوط به مهریه سؤالی دارید، با دفتر تهران وکیل تماس بگیرید. به یاد داشته باشید، اقدام زودهنگام و دسترسی به منابع قابل اعتماد می تواند در برخورد با چنین مسائلی تفاوت ایجاد کند.

متاسفانه در بعضی از شهر های ایران مانند مشهد، بر خلاف قانون به زوجه اجازه ثبت دادخواست مطالبه مهریه از طریق دادگاه داده نمی شود و او را ارشاد به اجرا گذاشتن مهریه از طریق اداره اجرای ثبت می کنند. همانطور که می دانید اگر مرد اموالی برای توقیف نداشته باشد. مطالبه مهریه از طریق اداره اجرای ثبت کار بیهوده ای است و نتیجه مطلوب برای زوجه در پی نخوهد داشت و فقط می توان زوج را ممنوع الخروج کرد. جلب زوج برای نپرداختن مهریه با شرایطی که در قانون محکومیت های مالی و قانون حمایت خانواده آمده است فقط از طریق دادگاه و فقط تا سقف ۱۱۰ سکه امکان پذیر می باشد. البته در اکثر شهر های ایران امکان مطالبه مهریه از طریق دادگاه وجود دارد.

وکیل مهریه رایگان در تهران

در روند اجرا گذاشتن مهریه و مطالبه مهریه آن آشنایی با رویه قضایی و روش های مطالبه در مراحل مختلف بسیار حایز اهمیت است و توصیه اکید این است که در این زمینه حتما قبل از اقدام با یک مشاور حقوقی مشورت نمایید ، تهران وکیل در زمینه مشاوره حقوقی مهریه مشاوره رایگان ارایه می نماید. برای اخذ مشاوره تخصصی با وکیل مهریه رایگان در تهران با شماره 09100911179 تماس حاصل نمایید.

یا آدرس : تهران ، میدان رسالت ،خیابان فرجام ، بعد از خیابان محمد باقری، پلاک 401، طبقه دوم در این موسسه ارائه مشاوره در زمینه خانواده ، مهریه و طلاق، کاملا رایگان است همچنین با بهره مندی از وکلای خانم برای قبول وکالت زوجه و پیگیری کلیه حقوق قانونی زوجین و بسیاری موارد دیگر خدمت رسانی می شود. در موسسه حقوقی ، تهران وکیل با گرد هم آوردن بهترین و مجرب ترین وکلای تهران این تضمین برای مراجعه کنندگان و موکلین عزیز هست که دیگر نیازی به مراجعه به دادگاه و پیگیری پرونده ندارند و همه اقدامات لازم را وکلای ما انجا میدهدند .

تیم متخصص و مجرب ما با سابقه ی درخشانی که در پرونده های موفق خود کسب کرده اند تضمین موفقیت را به طور قطع به شما عزیزان می دهند .

مشاوره حقوقی مهریه رایگان
مشاوره حقوقی مهریه رایگان

در موسسه حقوقی ما قبل از هر اقدامی پس از مراجعه شخص ، مشاوره حقوقی رایگان ارایه می کند تا به  مراجعه کننده راهنمایی های لازم صورت گیرد و در صورت عدم نیاز برای اخذ وکیل فرد دچار صرف هزینه و اتلاف وقت نگردد و به مشاوره حقوقی اکتفا نماید اما اگر پرونده فرد مراجعه کننده نیاز به وکیل داشته باشد.

موسسه پرونده را به وکیل متخصص در آن زمینه ارجاع می دهد و میزان درصد احتمالی موفقیت راهم اعلام می دارد.

خدمات تهران وکیل

گروه وکلای تهران مشاوره حقوقی تخصصی در زمینه مهریه و طلاق را به شرح زیر ارایه می کند:
  • برگزاری جلسات مشاوره خانواده به صورت رایگان
  • استفاده از وکلای مجرب خانم جهت قبول وکالت زوجه
  • مشاوره حقوقی رایگان در زمینه طلاق و انواع آن
  • پیگیری مستمر پرونده های خانواده و طلاق و پشتیبانی وکیل تا آخرین مرحله ی پرونده
  • پیگیری کلیه حق و حقوق قانونی زوجین
  • اقدام جهت مطالبه نفقه برای زوجه و فرزندان
  • مطالبه مهریه به میزان درخواست زوجه
  • طلاق توافقی بدون حضور زوجین در اسرع وقت و با صرف کمترین هزینه
  • اخذ اجرت المثل زوجه
  • اقدام جهت طلاق از جانب زوجه
  • اقدام جهت تقسیط مهریه از جانب زوجه
  • اقدام جهت تعدیل اقساط مهریه هم از جانب زوج و هم از جانب زوجه
  • تنظیم دادخواست مطالبه مهریه
  • تنظیم دادخواست طلاق
  • اقدام جهت استرداد جهیزیه زوجه
  • اقدام جهت اخذ حضانت کودک
  • اقدام جهت مطالبه مهریه از ورثه
  • پپیگیری مطالبه مهریه در دوران عقد
مشاوره حقوقی مهریه رایگان
مشاوره حقوقی مهریه رایگان

 

دعاوی خانوادگی و دعوای مطالبه مهریه یکی از شایع ترین و در عین حال تخصصی ترین پرونده های مطرح در حیطه حقوق خانواده می باشد. پیچیدگی و ظرافت های دعوای مطالبه مهریه اهمیت و ضرورت بهره گیری از خدمات مشاوره حقوقی خانواده و مراجعه به وکیل متخصص در دعاوی خانوادگی را بیش از پیش روشن می کند‌.

امروزه با توجه به شرایط دشوار اقتصادی ایجاد بستر مناسب جهت بهره مندی عموم اشخاص جامعه از خدمات مشاوره حقوقی مهریه رایگان ضرورت دارد به همین جهت غالب موسسات حقوقی معتبر با بهره گیری از دپارتمان های تخصصی حقوق خانواده به ارائه خدمات مشاوره حقوقی مهریه رایگان می پردازند.

اهمیت مشاوره حقوقی مهریه

توجه داشته باشید که وضع قوانین متعدد در خصوص مطالبه مهریه پروسه دعوای مطالبه مهریه را طولانی کرده است. با وجود امکان طرح دعوای اعسار از جانب زوج و ادعای عدم تمکن مالی او معمولا دادگاه حکم به تقسیط مهریه می دهد و چنین امری می تواند در خصوص مطالبه مهریه از جانب زوجه شرایط دشواری را ایجاد کند. به همین جهت مشاوره حقوقی مهریه رایگان می تواند در هنگام مواجهه شخص با طرح دعوای اعسار از پرداخت مهریه بسیار موثر و کلیدی باشد.

بهره گیری از خدمات مشاوره حقوقی مهریه رایگان تنها به مواردی که شخص با دعوای اعسار از پرداخت مهریه مواجه می شود، خلاصه نمی شود بلکه خدمات مشاوره حقوقی مهریه رایگان در هنگام طرح درخواست تعدیل تقسیط مهریه چه از جانب زوج و چه از جانب زوجه می تواند موثر واقع شود. اصولا بسیار دیده شده است که اشخاص به جهت عدم آگاهی از قوانین و مقررات مطالبه مهریه با تضییع حقوق خود در مراجع قضایی مواجه شده اند در حالی که استفاده از خدمات مشاوره حقوقی مهریه رایگان می تواند در احقاق حقوق از دست رفته ی آنان نقش بسیار پر رنگی داشته باشد.

همچنین شما می توانید از خدمات مشاوره حقوقی مهریه رایگان جهت مشاوره تنظیم دادخواست و لایحه مهریه بهره گیرید.

انواع مشاوره حقوقی مهریه

خدمات مشاوره حقوقی مهریه رایگان اخیرا توسط موسسه حقوقی تهران وکیل با هدف افزایش دانش حقوقی عموم اشخاص جامعه و جلوگیری از نقض حقوق آنان و خروج اشخاص از بن بست های دادرسی با جدیت تمام دنبال می شود. در این راستا موسسه حقوقی تهران وکیل با برخورداری از دپارتمان تخصصی حقوق خانواده به ارائه انواع خدمات مشاوره حقوقی مهریه رایگان به صورت های مختلف آنلاین، حضوری و تلفنی می پردازد.

در بهره گیری از مشاوره حقوقی مهریه تخصص و مهارت و تجربه مشاور حقوقی حرف اول را می زند لذا موسسه حقوقی تهران وکیل در دپارتمان تخصصی حقوق خانواده خود از متخصصان و وکلای مجرب با سابقه کاری چندین ساله و با هدف حل مسائل حقوقی اشخاص به فعالیت می پردازد.

مشاوره حقوقی مهریه رایگان موسسه حقوقی تهران وکیل به صورت آنلاین اخیرا بسیار مورد استقبال قرار گرفته است. اهمیت مشاوره حقوقی مهریه آنلاین در هنگام مواجهه اشخاص با فوریت های حقوقی مهریه و عدم دسترسی آنان به وکیل مجرب و متخصص بهتر درک می شود که خوشبختانه دپارتمان تخصصی مهریه موسسه حقوقی تهران وکیل این امکان را فراهم آورده است.

در صورت داشتن سوال می توانید با شماره 77221941 تماس گرفته و در صورت نیاز به خواندن مطالب بیشتر راجب مهریه اینجا کلیک کنید.

Facebook
Twitter
LinkedIn

8 دیدگاه

  • سلام و عرض خسته نباشید ، میشه لطفاً کمک م کنید ، من تقریبا یک ساله ازدواج کردم بعد خدمتمم تازه تموم شده ، و هنوز کار خودمو اونجوری پول در نیاوردم ازش و تازه 21 سالمه ماشین لباسشویی و یخچال و فرش م خریدم شیربهاش بوده خریدم حالا عیب روش گذاشتن ب کنار ، بعد ی سرویس طلا هم خریدم ، بعد آمد خونه ما پاگشا گردنبد طلا گرفتیم براش ، من رفتم خونشون هیچی ندادن ، شب یلدا بردمش مشهد ، شمال ، و اینکه شب یلدا هم لباس براش گرفتیم هم مهمونیم گرفتیم ، واسه عیدم خانواده‌ من ساعت ست خریدن ، منم براش آویز ساعت طلا براش خریدم اونا 100 تومن بهم دادن ، بعد پدرش ب پدرم بی احترامی کرد ، بعد دختره هعی میگه من النگو میخوام ، من اگه پول تو جیب م باشه ک خرج ش میکنم ولی خوب انتظار بیخودی دارن ، و خیلی جوش می‌کنه
    تو خانواده شون هیچ آبرویی برام نمونده ،

    تروووووووووووووووووووخدا جواب بدید ک باید چیکار کنم
    بخوام طلاق بگیرم

  • سلام و عرض خسته نباشید ، میشه لطفاً کمک م کنید ، من تقریبا یک ساله ازدواج کردم بعد خدمتمم تازه تموم شده ، و هنوز کار خودمو اونجوری پول در نیاوردم ازش و تازه 21 سالمه ماشین لباسشویی و یخچال و فرش م خریدم شیربهاش بوده خریدم حالا عیب روش گذاشتن ب کنار ، بعد ی سرویس طلا هم خریدم ، بعد آمد خونه ما پاگشا گردنبد طلا گرفتیم براش ، من رفتم خونشون هیچی ندادن ، شب یلدا بردمش مشهد ، شمال ، و اینکه شب یلدا هم لباس براش گرفتیم هم مهمونیم گرفتیم ، واسه عیدم خانواده‌ من ساعت ست خریدن ، منم براش آویز ساعت طلا براش خریدم اونا 100 تومن بهم دادن ، بعد پدرش ب پدرم بی احترامی کرد ، بعد دختره هعی میگه من النگو میخوام ، من اگه پول تو جیب م باشه ک خرج ش میکنم ولی خوب انتظار بیخودی دارن ، و خیلی جوش می‌کنه
    تو خانواده شون هیچ آبرویی برام نمونده ،

    تروووووووووووووووووووخدا جواب بدید ک باید چیکار کنم
    بخوام طلاق بگیرم

    • سلام وقتتون بخیر برای طلاق از جانب زوج نیاز هستش که دلایل قوی تری وجود داشته باشه مثلا سوءرفتار همسرتون ثابت بشه.

  • [quote name=”Amir”]سلام و عرض خسته نباشید ، میشه لطفاً کمک م کنید ، من تقریبا یک ساله ازدواج کردم بعد خدمتمم تازه تموم شده ، و هنوز کار خودمو اونجوری پول در نیاوردم ازش و تازه 21 سالمه ماشین لباسشویی و یخچال و فرش م خریدم شیربهاش بوده خریدم حالا عیب روش گذاشتن ب کنار ، بعد ی سرویس طلا هم خریدم ، بعد آمد خونه ما پاگشا گردنبد طلا گرفتیم براش ، من رفتم خونشون هیچی ندادن ، شب یلدا بردمش مشهد ، شمال ، و اینکه شب یلدا هم لباس براش گرفتیم هم مهمونیم گرفتیم ، واسه عیدم خانواده‌ من ساعت ست خریدن ، منم براش آویز ساعت طلا براش خریدم اونا 100 تومن بهم دادن ، بعد پدرش ب پدرم بی احترامی کرد ، بعد دختره هعی میگه من النگو میخوام ، من اگه پول تو جیب م باشه ک خرج ش میکنم ولی خوب انتظار بیخودی دارن ، و خیلی جوش می‌کنه
    تو خانواده شون هیچ آبرویی برام نمونده ،

    تروووووووووووووووووووخدا جواب بدید ک باید چیکار کنم
    بخوام طلاق بگیرم[/quote]
    سلام با پرداخت و یا تعیین تکلیف در خصوص پرداخت حقوق مالی زوجه هر زمانی امکان طلاق زوجه از سمت زوج وجود دارد
    در صورت تمایل جهت هماهنگی برای کسب اطلاعات و مشاوره بیشتر ، با شماره های دفتر مرکزی تماس بگیرید.
    ۰۲۱۷۷۲۲۱۹۴۱
    ۰۹۱۰۰۱۱۱۷۹

  • برای اینکه همسرم بعدا” نگه چرا مهریه جاری اش از او بیشتر است 600سکه مهرش کردم همه خانواده اش تعجب کردند زیرا بالای 300هزار تومان مهریه نداشتن
    روحانی عاقد هم گفت مهریه سوری است بعد از 10سال میفهمی بعد از چند سال که چندین طلاق در بین اقوام ایشان انجام شد و دختران آنها با مهریه صاحب خانه شدند و
    شوهر صیغه ای گرفتند با گاوبندی هایشان کارد به استخوانم رساندند حدود 28 ساله شدم غلام حلقه به گوش حتی حق صحبت تلفنی با مادرم ندارم وهر دستوری بدهد باید اجرا کنم
    حتی اگر غیر انسانی باشد بیرون وجه خوبی به نمایش میگذارد ولی فحاشی و شکنجه های روحی و حمله و تهدید و بیرون کردن ازخانه رویه عادی ایشان است و بعضا” شکنجه بچه ها
    بدلیل بی احترامی نکردن به من
    جدیدا” میگوید تمام ثمره 27 سال کار سه شیفتت را که شامل سهام خانه و ماشین است را به من بدهی چون مهریه من بیشتر است وگرنه مهریه ام را اجرا میگذارم تازه از اقوام
    بیرحمم هم برای شکنجه خانواده ات استفاده میکنم در صورتی که من بیمارشدم و هزینه های آن را در نظر نمیگیرد ولی مدام عمل زیبایی میکند مادرش بارها سابقه خود کشی دارد ولی در ظاهر نمایی استاد میباشند چه کنم که پمره 27 سال زندگیم را در میانسالی از من نگیرد

  • [quote name=”حسین”]برای اینکه همسرم بعدا” نگه چرا مهریه جاری اش از او بیشتر است 600سکه مهرش کردم همه خانواده اش تعجب کردند زیرا بالای 300هزار تومان مهریه نداشتن
    روحانی عاقد هم گفت مهریه سوری است بعد از 10سال میفهمی بعد از چند سال که چندین طلاق در بین اقوام ایشان انجام شد و دختران آنها با مهریه صاحب خانه شدند و
    شوهر صیغه ای گرفتند با گاوبندی هایشان کارد به استخوانم رساندند حدود 28 ساله شدم غلام حلقه به گوش حتی حق صحبت تلفنی با مادرم ندارم وهر دستوری بدهد باید اجرا کنم
    حتی اگر غیر انسانی باشد بیرون وجه خوبی به نمایش میگذارد ولی فحاشی و شکنجه های روحی و حمله و تهدید و بیرون کردن ازخانه رویه عادی ایشان است و بعضا” شکنجه بچه ها
    بدلیل بی احترامی نکردن به من
    جدیدا” میگوید تمام ثمره 27 سال کار سه شیفتت را که شامل سهام خانه و ماشین است را به من بدهی چون مهریه من بیشتر است وگرنه مهریه ام را اجرا میگذارم تازه از اقوام
    بیرحمم هم برای شکنجه خانواده ات استفاده میکنم در صورتی که من بیمارشدم و هزینه های آن را در نظر نمیگیرد ولی مدام عمل زیبایی میکند مادرش بارها سابقه خود کشی دارد ولی در ظاهر نمایی استاد میباشند چه کنم که پمره 27 سال زندگیم را در میانسالی از من نگیرد[/quote]

    سلام ، متاسفانه با توضیحاتی که دادید شرایط خوبی نیست و راهکار قاتونی وجود ندارد.
    در صورت تمایل جهت هماهنگی برای کسب اطلاعات و مشاوره بیشتر ، با شماره های دفتر مرکزی تماس بگیرید.
    ۰۲۱۷۷۲۲۱۹۴۱
    ۰۹۱۰۰۱۱۱۷۹

  • با سلام درمورد مهریه سوالی داشتم. بنده ملکی دارم به قیمت یک میلیارد تومان. همسر من مهریه اش را به اجرا گذاشته و ملکم را به مزایده گذاشته است. مهریه او ۵۰۰ میلیون تومان است. در مزایده، خریدار به اندازه ۵۰۰ میلیون پول میدهد و با من شریک میشود یا کل ملک را خریده و ۵۰۰میلیون به من میدهد؟ یعنی در مزایده، فقط مقدار مهریه به مزایده میرود یا کل ملک؟ آخه اگر مقدار مهریه به مزایده برود چه کسی حاضر است با من شریک شود؟

    • سلام اوقات شریف بخیر کل مبلغ مهریه از مبلغ مزایده منزل شما وصول خواهد شد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *